Originally posted by billy
View Post
e30 eroavaisuustodistus (abs jarruista selvityspaperi löytyy nyt)
Collapse
X
-
Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
-
-
Originally posted by jouni.325 View PostMistä saa tietää koska valmistettu? Oma prokkis käyttöön otto 3/87
tonne kirjaudut noilla Käyttäjätunnus: eu111111 Salasana: bmwetk1 Sitten laitat valmistenumeron 7 viimestä numeroa ja sen jälkee ylhäällä lukee options klikkaat sitä ja sieltä löytyy kaikki varusteet yms ja valmistus pvm..Last edited by grab_; 02-08-2013, 23:44.Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
-
Kato VIN:n perusteella bmw:n sivuilta. Samasta listauksesta, josta näkee varusteet näkee myös valmistus päivän. Luulis kelpaavan katsurille kun tieto on ihan bmw:n tietokannasta.
EDIT no eiköhän se kolmesti kerrottuna mene jo perille
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by grab_ View Postitseä mietityttää miten rekisteriotteessa voi lukea käyttöönotto 00.00.1987
mut ton sivun mukaan Prod.date 1987-07-21 ? eli tehty ennenkun käyttöönotettu?Vanhempien autojen kohdalla otteessa lukee tavallisesti käyttöönotto 00.00.XXXX. Lukemalla otetta hieman tarkemmin saattaa "huomautuksia" kohdasta löytyä tarkka rekisteröintipäivämäärä.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostNo, eikös se auto yleensä ole pitänyt tehdä ennen käyttöönottoaVanhempien autojen kohdalla otteessa lukee tavallisesti käyttöönotto 00.00.XXXX. Lukemalla otetta hieman tarkemmin saattaa "huomautuksia" kohdasta löytyä tarkka rekisteröintipäivämäärä.
Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostTässä maassa on monta veekasi-moottorista autoa joissa on tehtaalta tulessaan rumpujarrut joka kulmassa ja niihin saa laittaa muutoskatsastus-sääntöjen pohjalta jopa 9 litraisen/470hv koneen eikä kukaan itke liikenneturvallisuudesta.
Rakentajan vastuulla on tehdä autostaan turvallinen. Sääntöjä kiristämällä saadaan vain aikaan tilanne jossa entistä harvempi auto on mahdollista ottaa rakentelun aihioksi. Mielestäni jo nyt on kestämätöntä että ahtimen asentaminen rajaa auton iäksi käytännön tasolla yli 24 vuotiaat ruosteenpesät.
Pitänee hommata jenkkilossi ja laittaa siihen suurin mahdollinen malmikasa keulalle minkä laki sallii vaan sen vuoksi että niin voi tehdä.
Autooni olen asentanut jo ennen moottorin vaihtoa 454SS alustan osat ja jarrut. Takapäässä on edelleen rumpujarrut. Auto on myös katsastettu näillä osilla. Prosentteja ei tullut lainkaan vaihdetuista jarruosista, koska liikenneturvallisuuteen vaikuttavia osia esim. jarruja saa vaihtaa parempiin. Saan siis nyt asentaa autooni laillisesti 9,3 litraisen, eli tarkalleen 9298,75cm3 moottorin.
Autossani ei ole ABS-jarruja, se ei ole vähäpäästöinen, eikä siinä ole katalysaattoreita. Voin siis asentaa autooni esimerkiksi 2000-luvulla valmistetun Vortec 8100 moottorin, josta saa sopivilla viritysosilla todistetusti vääntöä jo vapaastihengittävänä 936 Nm. Tässä vaiheessa ei siis autoa ole edes ahdettu.
Siinäpä kaikille miettimisen aihetta taas kerran, että onko itkeminen näistä Bemareiden jarruista ihan järkevää ja onko sen perusteella mikään muu kuin perisuomalainen kateus siitä, kun kaverilla on enemmän rahaa tai tehokkaampi auto?
Hyvää loppuviikkoa kaikille!All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Tuollaiseen saa Suomen sääntöjen mukaan laittaa 6,25 litraisen koneen vaikkapa tuommoisen:
Katsastus-setä saattaa hetken aikaa olla huuli pyöreänä jos tuollaiseen yhdistelmään törmää. Eipä siinä, laillinen se olisi.
Edelleen olen sitä mieltä että muutoskatsastus-säännöt pitäisi päivittää tälle vuosituhannelle.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by Jarmo T View Posteiköhän se sallittu teho lasketa edelleen +20% mallisarja suurimmasta, eli 325 170hv+20%=204hv
onko jollakin tietoo paljo m20 painaa, ja sit paljo m30 painaa.
yhdelle konttorille pitäis olla ostolappu moottorista, ym...
Ainiin ja otteessakin 150hv :(
"ma ei ummarra". :think
Comment
-
-
Originally posted by Ezpej View PostEn ymmärrä tätä juttua nyt oikein, menee ehkä OT puolelle koska kyseessä e34 mutta konehan on sama e30. Mutta kuitenkin katselin vanhoja lappusia mitä edellinen omistaja oli tehnyt turbolle leimaamisesta niin miten ihmeessä max tehot on tuossa 150hv? Eikös 525 m20 ole samalla koneella kun tuo 325. Vertailuna tulisi pitää tuota 525 mallia kun nykyään sen jarrutkin.
Ainiin ja otteessakin 150hv :(
"ma ei ummarra". :think?
Comment
-
-
Originally posted by Make H. View PostLöytyyhän noita keinoja omavalmistemoottori tai inssin kämmi tms.? Onko tästä 150hv papereissa aiheutunut jotain ongelmaa sitten?
Edit. Niih, ja eikö omavalmiste moottorista ole joku erillinen maininta aina? Täytynee ruveta selvittelemään että mistä moinen johtuu.
Comment
-
-
Originally posted by Ezpej View PostEi tällä hetkellä vielä, eipä ilmeisesti kiinnitä huomiota ahtimeen niin tarkasti. Katsotaan ensi kerralla mitä tuumaa kun imupesässä lukee Holset
Originally posted by Ezpej View PostEdit. Niih, ja eikö omavalmiste moottorista ole joku erillinen maininta aina? Täytynee ruveta selvittelemään että mistä moinen johtuu.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
Comment