Käynti/päästöongelmia M50/M52? Katso tämä!
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Joo yhdyn samaa ku JJT kannattaa kattoo neki letkut itse ku katoin niin eihä se letku ollu ees tyhjäkäynti venttiilis kiinni ja toine oli iha murusina.
-
Originally posted by GARFFi View PostTiedätkös JJT, eikös tuosta MAF:ilta lähde 2 letkua jostain siitä alakautta kohti konetta? Onkos ne usein halki tjsp, että kannattaako niitä vaihdella samalla?
Kannattaa tarkastaa ainakin.
Eli tästä tuo letku 3.
Tuosta venttiilikopasta lähtee letku 5, joka menee tuonne imusarjan alle, samaan liittimeen tyhjäkäyntimoottorin letkun kanssa. Sekin kannattaa katella.
Leave a comment:
-
Originally posted by JJT View PostHuomasithan että nuo numerot pätee vaan 9/92 vm asti, jos sulla on uudempi auto niin tarkista vielä ne.
Leave a comment:
-
Originally posted by GARFFi View PostNostan vielä tämän ylös ja muuten luovutan. En saatana löydä itse mitään tuolta IKINÄ vaikka itselleni yritän etsiä, ainakun autan muita niin löydän helposti mutta omaan käyttöön en IKINÄ, SAATANA. Menee hermot ku lapsellisiin juttuihin pitää pyytää apua.
Leave a comment:
-
Originally posted by GARFFi View PostTerve,
Mitkäs noiden 8 ja 10 varaosanumerot ovat? (ensimmäinen kuva M50B25)
Tarvis tilata setti niitä..
EDIT: Muistaakseni IMM alta tai sen vierestä lähtee myös 2 letkua? Onko näissä usein halkeamia tjsp.? Mietin että laittais nuo kaikki letkut nyt kuntoon.
Leave a comment:
-
Originally posted by Cell View PostSitä harvemmin tarvitsee mitata kun näkyy INPAlla suoraan, ongelmana on vaan että yhtä oikeaa arvoa ei ole. Jos se kokonaan olisi kuollut = oikosulussa/poikki, tulisi siitä vikakoodi.
Yleensä tunnistaa korkeista korjausarvoista vaikka muut asiat on tarkastettu, mutta varma ei sekään ole (esim. katti tukossa).
Leave a comment:
-
Originally posted by jani1632 View PostVieläkun tuohon jatkoksi raapustaa muutaman sanasen MAF:n jännitesignaalin mittauksesta niin avot
Yleensä tunnistaa korkeista korjausarvoista vaikka muut asiat on tarkastettu, mutta varma ei sekään ole (esim. katti tukossa).
Leave a comment:
-
Vieläkun tuohon jatkoksi raapustaa muutaman sanasen MAF:n jännitesignaalin mittauksesta niin avot
Jos ei näillä eväin käyntihäriön syitä löydy niin vika löytyy peilistä...
Leave a comment:
-
Terve,
Mitkäs noiden 8 ja 10 varaosanumerot ovat? (ensimmäinen kuva M50B25)
Tarvis tilata setti niitä..
EDIT: Muistaakseni IMM alta tai sen vierestä lähtee myös 2 letkua? Onko näissä usein halkeamia tjsp.? Mietin että laittais nuo kaikki letkut nyt kuntoon.
Leave a comment:
-
Kiitokset Cellille hyvin kiteytetystä säikeestä.
Sellainen tuli mieleen, jonka ehkä voisi lisätä M52-osioon, eli liittyy käynnistys ongelmiin. Huono bensanpaineensäädin saattaa aiheuttaa pitkää starttia ja tämä tapahtuu yleensä ns. puolilämpimällä koneella. Täältä foorumilta sain vinkit että pa-paineensäädin on tod.näk syypää ongelmiin.
Ensi viikolla vaihdan säätimen ja katsotaan ratkesiko ongelma. Tosin pakkasilla ongelma on yleensä loistanut poissaolollaan..
Leave a comment:
Leave a comment: