Itsellä kuoli bensapumppu, epäiltiin ensin ajonestoa kun iloisesti pyörii mutta ei käynnisty. Sattui vielä olemaan herja muistissa että ei tunnista 2. avainta... Ehjä käytetty tilalle ja taas mennään, toki pitää uusi ostaa varulta hyllyyn odottamaan...
Kiitos vinkistä. Saan auton loppuviikosta läppärin perään niin katsotaan ensin mitä se sanoo.
Okei, kiitos tästä. Itsellä välillä startti vaan jauhaa mutta ei käynnisty. EWS suuntaiseen vikaan siis mahdollista kallistua.
Avaimen kaukolukon nappeja renkkaamalla luulin jo kerran löytäneeni jonkun syy-yhteyden asiaan, mutta sekään ei loppujen lopuksi ollut enää varma keinu auton käynnistämiseen.
Itsellä kuoli bensapumppu, epäiltiin ensin ajonestoa kun iloisesti pyörii mutta ei käynnisty. Sattui vielä olemaan herja muistissa että ei tunnista 2. avainta... Ehjä käytetty tilalle ja taas mennään, toki pitää uusi ostaa varulta hyllyyn odottamaan...
Okei, kiitos tästä. Itsellä välillä startti vaan jauhaa mutta ei käynnisty. EWS suuntaiseen vikaan siis mahdollista kallistua.
Avaimen kaukolukon nappeja renkkaamalla luulin jo kerran löytäneeni jonkun syy-yhteyden asiaan, mutta sekään ei loppujen lopuksi ollut enää varma keinu auton käynnistämiseen.
Olikos se niin, että myös kampiakselin asentoanturi voi aiheuttaa tällaista?
Okei, kiitos tästä. Itsellä välillä startti vaan jauhaa mutta ei käynnisty. EWS suuntaiseen vikaan siis mahdollista kallistua.
Avaimen kaukolukon nappeja renkkaamalla luulin jo kerran löytäneeni jonkun syy-yhteyden asiaan, mutta sekään ei loppujen lopuksi ollut enää varma keinu auton käynnistämiseen.
btw: mistä se ajoitus ero tulee?mietin vaan että onko trikkeri pyörissäkin sitten ajotusmerkki erikohdassa?
Niinkuin sanoin, niin päätyneliöt on vähän eri kulmassa, eli venttiilit menee auki ja kiinni pikkusen eri aikaan. Ero on kuitenkin vain muutamia asteita. Ei ole mitään tekemistä triggeripyörän kanssa.
Leave a comment: