E36 Kysymyksiä ja vastauksia IX

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • e30_M-tech1
    replied
    okei

    Originally posted by Busch View Post
    325i Ei ole kuin yksi polttoainepumppu ja se on tankissa.
    Mutta mikä siinä kuskin takana on?
    Siin on siis samanlainen kansi ku pa-pumpulla.

    Leave a comment:


  • Busch
    replied
    Originally posted by e30_M-tech1 View Post
    Mistä tietää kumpi on sökö pa-pumppu tankissa, vai polttoaineen siirtopumppu kuskin penkin takana?
    Eikös se siirtopumppu oo siinä kuskin takana

    Vikakoodit luetaan sitkun auton saa hinattua, niitä turha ehdotella
    325i Ei ole kuin yksi polttoainepumppu ja se on tankissa.

    Leave a comment:


  • rasssi
    replied
    Liikkuessa kytkin pohjassa tyhjäkäynti @ 1000rpm, vasta kun auto on täysin pysähtynyt se laskee normaalille tasolle. Tyhjäkäyntimoottori putsattu ja kaasuläpän rungolta lähtevän haitariletkun olen vaihtanut uuteen. Putsaus hommissa huomasin kumminkin että "nippa" mikä on imusarjassa liikkuu sivuttais suunnassa hieman (se mistä lähtee sitten letku tyhj.k.moottorille), mahdollisesti syyn aiheuttaja? Tyhjäkäyntimoottorilta lähtevät letkut olivat ehjät. Ovatko em. komponentit ainuita mahdollisia syyn aiheuttajia.

    Tänks

    Leave a comment:


  • e30_M-tech1
    replied
    Bensan saanti

    Mistä tietää kumpi on sökö pa-pumppu tankissa, vai polttoaineen siirtopumppu kuskin penkin takana?
    Eikös se siirtopumppu oo siinä kuskin takana

    Vikakoodit luetaan sitkun auton saa hinattua, niitä turha ehdotella

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    Originally posted by MTDMan View Post
    Aiemmin ollut vanoksellinen M50B25 ja kyselen että miten vanokseton M50B25 menisi paikalleen?
    Korjatkoon joku viisaampi, mutta ecun ja johtosarjan vaihtamalla ainakin toimii bolt on.

    Originally posted by TombbaZZ View Post
    Selittäiskö joku viisaampi mulle 1.8iS lisäilmaluistin toiminnan? Kylmänä ja kuumana? Koska auki koska kiinni, ja ohjaako se sitä kokoajan vai vaan kylmänä?
    Tarpeen mukaan sitä ecu ohjaa. Tyhjäkäynnillä tottakai auki, kierroksia nostaessa menee kiinni. Kylmänä ja lämpimänä.

    Leave a comment:


  • TombbaZZ
    replied
    Selittäiskö joku viisaampi mulle 1.8iS lisäilmaluistin toiminnan? Kylmänä ja kuumana? Koska auki koska kiinni, ja ohjaako se sitä kokoajan vai vaan kylmänä?

    Leave a comment:


  • MTDMan
    replied
    Originally posted by JJT View Post
    Niin siis meneekö mikä mihin?
    Aiemmin ollut vanoksellinen M50B25 ja kyselen että miten vanokseton M50B25 menisi paikalleen?

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    Originally posted by MTDMan View Post
    Eli kyselen että onko mitään eroa vanoksettomassa, asennuksen suhteen. Herjaako boxi tai muuta sellaista. Meneekö ihan samalla tavalla kiinni kun vanoksellinen?
    Niin siis meneekö mikä mihin?

    Leave a comment:


  • MTDMan
    replied
    M50B25 vanos ->vanoksettomaan

    Eli kyselen että onko mitään eroa vanoksettomassa, asennuksen suhteen. Herjaako boxi tai muuta sellaista. Meneekö ihan samalla tavalla kiinni kun vanoksellinen?

    Leave a comment:


  • Vicious_e36
    replied
    Originally posted by MTDMan View Post
    Itselläni olisi tulossa konerikon vuoksi e36 325:een sama kone eli M50B25 ja kyselisin että onko 260 000 km paljon sellaisessa koneessa. Ei ole tehty mitään suurempia remppoja pelkästään öljynvaihtoa ja kulutus osaa vaihdeltu. Kannattaako varautua isompiin remppoihin ketju,kansi yms remppoihin? Onko turhaa pelätä että osat väsähtäneet ja tulisi taas uusi koneremppa?
    Eipä toi 260tkm oo vielä mitään. Ja m50b25 kestää aikalailla mitä vaan kuhan antaa koneen lämmetä rauhassa normaaliin ennen ku antaa kenkää tuskin siellä mitään isompaa on mutta onhan se hyvä varmistaa samalla kun kone kerran irti vielä

    Asiasta toiseen, e36 kanssa INPA, Carsoft, ADD Interface vai ISTA? Millä pääsee parhaiten sisälle, pyörii perus läppärin kanssa ja pystyy lukemaan ja nollaamaan helposti? Vaatiiko läppäriltä kummempia tehoja tai jotain sisäänmenoja? Tarviiko CD aseman vai saako netistä jonku noista softista?
    Last edited by Vicious_e36; 12-02-2016, 06:11.

    Leave a comment:


  • Matuh
    replied
    Milläs lähtee helpoiten nuo etulokasuojien pultit auki??? Nyt torxit senku nylppääntyy.

    Leave a comment:


  • MTDMan
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Vasta sisäänajettu tuo 260 tkm. Miksi vanha hajosi ?
    Oli tehty huonosti kansiremontti, ja jostain syystä 1.pytyn mäntä juuresta vinossa 1,5 cm. Päätettiin varmuuden vuoksi vaihtaa koko kone

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by MTDMan View Post
    Itselläni olisi tulossa konerikon vuoksi e36 325:een sama kone eli M50B25 ja kyselisin että onko 260 000 km paljon sellaisessa koneessa. Ei ole tehty mitään suurempia remppoja pelkästään öljynvaihtoa ja kulutus osaa vaihdeltu. Kannattaako varautua isompiin remppoihin ketju,kansi yms remppoihin? Onko turhaa pelätä että osat väsähtäneet ja tulisi taas uusi koneremppa?
    Vasta sisäänajettu tuo 260 tkm. Miksi vanha hajosi ?

    Leave a comment:


  • MTDMan
    replied
    M50B25 koneella on ajettu 260tkm, onko paljon?

    Itselläni olisi tulossa konerikon vuoksi e36 325:een sama kone eli M50B25 ja kyselisin että onko 260 000 km paljon sellaisessa koneessa. Ei ole tehty mitään suurempia remppoja pelkästään öljynvaihtoa ja kulutus osaa vaihdeltu. Kannattaako varautua isompiin remppoihin ketju,kansi yms remppoihin? Onko turhaa pelätä että osat väsähtäneet ja tulisi taas uusi koneremppa?

    Leave a comment:


  • Vicious_e36
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Ei toimi, koska e36:ssa ei ole obd kakkosta
    Noni no se siitä sitten kiitoksia!

    Leave a comment:

Working...
X