E36 Kysymyksiä ja vastauksia IX

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pazi88
    replied
    Originally posted by ssamuu View Post
    Mitä nyt lueskellu aiheesta ni oon ymmärtäny et ei menis heittämällä M52seen..?
    Niin minäkin olen ymmärtänyt. Itse vaan tilaisin ebaysta valeon bolt-on kytkinsetin kovalla vauhtipyörällä, jos olis kaksoismassa menossa vaihtoon. Hintaa muistaakseni ~500€ ja sisältää kaiken tarvittavan. Budjetti vaihtoehto on sit laittaa ilmastoimattoman m50b20 koneen kova vauhtipyörä kytkimineen. Se on kylläkin vain 228mm, mut tuntuu silti pitävän b28:n jatkeena. (Tämä sit painaa saman verran kuin kaksoismassakin)

Leave a comment:

• ssamuu
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    M30 kova vauhtis ja kytkinpaketti ? Olisi sama 240 mm. kuin orkkis.
    Mitä nyt lueskellu aiheesta ni oon ymmärtäny et ei menis heittämällä M52seen..?

Leave a comment:

• Jarsse
    replied
    Originally posted by grab_ View Post
    Ja itse kansissahan on se ero että vanos kanteen tulee se vanos yksikkö..jos tämmösen kannen laitat nv kannen tilalle niin siitä nv kannesta nokat ja kehität peitelevyn vanoksen tilalle
    tuon tiesin,kysymys olikin raaka kannesta.

Leave a comment:

• jr66
    replied
    Originally posted by ssamuu View Post
    Nyt tarttis avoon (M52B28) saada uus vauhtipyörä ja kytkin. Onko mitään järkeä laittaa uutta kaksoismassaa vai laittaisko jonkun muun mallin kovan tilalle? Searchilla löytyy jonkunverran aiheesta mut vieläkin jää epäselväks et mikä olis järkevin niin hinnaltaan ku käytettävyydeltään.
    M30 kova vauhtis ja kytkinpaketti ? Olisi sama 240 mm. kuin orkkis.

Leave a comment:

• Busch
    replied
    Helpoimmalla pääsee kun tyhää vaan tuon vanoksen.

Leave a comment:

• grab_
    replied
    Originally posted by mehtojarvi View Post
    mitä eroa on nv ja vanos raakakannella? käykö nv:n tilalle jos kasaan nv:n osilla?
    Originally posted by Busch View Post
    Nonvanos kannessa on tupla venajouset ja paksummat venttiilit. Antureiden paikoista ei oo tietoa.
    Ja itse kansissahan on se ero että vanos kanteen tulee se vanos yksikkö..jos tämmösen kannen laitat nv kannen tilalle niin siitä nv kannesta nokat ja kehität peitelevyn vanoksen tilalle

Leave a comment:

• Busch
    replied
    Originally posted by mehtojarvi View Post
    mitä eroa on nv ja vanos raakakannella? käykö nv:n tilalle jos kasaan nv:n osilla?
    Nonvanos kannessa on tupla venajouset ja paksummat venttiilit. Antureiden paikoista ei oo tietoa.

Leave a comment:

• Jarsse
    replied

Leave a comment:

• ssamuu
    replied
    Nyt tarttis avoon (M52B28) saada uus vauhtipyörä ja kytkin. Onko mitään järkeä laittaa uutta kaksoismassaa vai laittaisko jonkun muun mallin kovan tilalle? Searchilla löytyy jonkunverran aiheesta mut vieläkin jää epäselväks et mikä olis järkevin niin hinnaltaan ku käytettävyydeltään.

Leave a comment:

• zener
    replied
    Juu, samanlainen sinne tilalle häätyy laittaa, vailka ilmastointi on pois käytöstä. Mulla on yks ylimääränen, ku omassa ei ollu vika siinä.

Paa privaa jos kiinnostaa.

Leave a comment:

• Miikka40
    replied
    On, varmaan kolarin takia otettu pois toiminnasta.

Leave a comment:

• zener
    replied
    Onko autossa siis alunperin ollu ilmastointi?

Ja tämmönen paneeli:
    Last edited by zener; 23-02-2016, 15:07.

Leave a comment:

• Miikka40
    replied
    Joo no laita yv mutta eikö lämmönsäätö silti toimi vesiventtiililtä normaalisti vaikkei ilmastointia ookkaan?

Leave a comment:

• zener
    replied
    Originally posted by Miikka40 View Post
    Mites kun oman puhaltimen säätöpaneeli todennäköisesti reistailee ja saisin hommattua käytettynä toisen mikä ei ole ilmastoitu versio. Itsellä on ilmastoinnilla varustettu säätöpaneeli kahdella lämmönsäädöllä, mutta ilmastointia ei ole asennettuna. Meneekö kyseinen paneeli missä ei ole ilmastoinnille nappuloita, yhdellä lämmönsäädöllä vanhan paneelin tilalle?
    Ei käy... Mulla ois ilmastoinnillisen paneeli ylimääräisenä.

Ilmastointi tuo lämmönsäädöt molemmille puolille omat.
    Last edited by zener; 23-02-2016, 13:34.

Leave a comment:

• Miikka40
    replied
    Mites kun oman puhaltimen säätöpaneeli todennäköisesti reistailee ja saisin hommattua käytettynä toisen mikä ei ole ilmastoitu versio. Itsellä on ilmastoinnilla varustettu säätöpaneeli kahdella lämmönsäädöllä, mutta ilmastointia ei ole asennettuna. Meneekö kyseinen paneeli missä ei ole ilmastoinnille nappuloita, yhdellä lämmönsäädöllä vanhan paneelin tilalle?

Leave a comment:

Working...
X