Originally posted by JanisHell
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nyt lopetti motti toiminnan 325i E36.
Collapse
X
-
Jos yhtään pioneerihenkeä löytyy ja käy senverran hyvä flaksi että löytää jostain ehjän kannen niin ei tuo järkyttävän kalliiksi tule. Omasta oli kansi halki ja löysin ehjän hintaan 400e. Siihen päälle plaanaus, ponnistus, tiivisteet ja pultit niin pyöritään tuossa 500e:n paikkeilla. Aikaa meni n.10h kun en ollut aikaisemmin ko. remonttia tehnyt. Jos saat jonkun "kokeneemman" kaveriksi niin menee toki nopeamminkin. Ihan mukava viikonloppujobi.
Comment
-
-
Originally Posted by Cell
Olihan täällä yksi keneltä oli kampiakselilta kulunut ratas loppuun ja sitten hypännyt jako
joo se oli mun auto ja helpointa oli vaihtaa koko motti. vaihtomoottorin löytää 1000-1200eur. lisäksi vaihdoin moottorin ite ja vanha kone jäi myytäväksi osiksi joten ei hirveen suuri tappio tullut. Noi vanoshommat on aika paskamaisia kotikonstein fixata.735ia E23 -85
Comment
-
-
Originally posted by alspeSiis eiköhän valmis ole koko pata jos venttiilit on menny vinoon/poikki?325i -93 E36
Comment
-
-
isäukon e34 520:ssä meni _jakohihna_ ja samalla lenteli venttiiliä kannesta läpi.. mäntää solmuun oikein kunnolla jne. remppa maksoi ammattikoululla 600e töineen/osineen ja auto on tällähetkellä kuin uusi. alakerralle ei tehty yhtään mitään
vanhalla hihnalla oli ajettu joku 100tkm joten syy löytyi ihan peiliä katsomalla..
asiasta viidenteen.. onko M30 koneissa ketju ja onko näitä usein paukkunut?BMW M535iA -86
Volvo V90 -18
Comment
-
-
Originally posted by CunttoryIhan vaan mielenkiinosta,pitkä vai lyhyt ketju?Last edited by JanisHell; 23-08-2005, 22:24.325i -93 E36
Comment
-
-
Originally posted by fullisäukon e34 520:ssä meni _jakohihna_ ja samalla lenteli venttiiliä kannesta läpi.. mäntää solmuun oikein kunnolla jne. remppa maksoi ammattikoululla 600e töineen/osineen ja auto on tällähetkellä kuin uusi. alakerralle ei tehty yhtään mitään
PetteriBMW - ajamisen iloa vuodesta 1990
Comment
-
-
Kävin tänään katselemassa ton moottorin osia pajalla ihmettelin kun hoonausjäljet näky helkutin hyvin pytyissä, että ihmettelen miten 200tuhannen km jälkeen hoonausjäljet ovat viellä noin hyvin väkyvillä. 1männässä oli tullu metallinväri ainoastaan esille ja muissa männissä oli vain karsta saanut kyytiä, että ei saaneet männät pahemmin olleskaan turpaan noista venttiileistä.325i -93 E36
Comment
-
Comment