Vaihtelin omaan vessaan tänään M3 EVO:n yläpäät. Hitto mikä ero ohjauksen palauttamisessa. Nyt renkaat hakeutuu suoraan melkoisella voimalla vanhaan setuppiin verrattuna. Vetelykin rauhoittui huomattavasti. Veikkaan, että camber ongelma on myös ratkaistu noiden kanssa. On se yläpää selvästi ulompana noiden kanssa. Suurin muutos kuitenkin casterissa. Nythän se yläpään reikä on puoliksi iskaritornin alla piilossa. Kulmat on vielä päin honkia, mutta se korjataan huomenna. Samalla alle menee e30 akseli auraus ja camber säädöillä. Pitäisköhän toi koko alusta säätää nyt e36 M3 evon kulmille?
Edit:
Asensin yläpäät niin, että nuoli osoittaa eteenpäin. Se oli ainoa asento, missä sai casteria lisää ja camberia lähemmäs nollaa.
Edit 2:
Tuli uudenlaisia ongelmia .
Edit3:
Ongelmat korjattu iskarin alapään väliin tulevilla shimmeillä. Hain laakerikaupasta laakerishimmejä ja laitoin sopivan määrän niitä väliin. Bimmerworldista löytyneen tiedon mukaan 1.16mm muuttaa camberia 0,5 astetta negatiiviseen suuntaan.
Edit:
Asensin yläpäät niin, että nuoli osoittaa eteenpäin. Se oli ainoa asento, missä sai casteria lisää ja camberia lähemmäs nollaa.
Edit 2:
Tuli uudenlaisia ongelmia .
Edit3:
Ongelmat korjattu iskarin alapään väliin tulevilla shimmeillä. Hain laakerikaupasta laakerishimmejä ja laitoin sopivan määrän niitä väliin. Bimmerworldista löytyneen tiedon mukaan 1.16mm muuttaa camberia 0,5 astetta negatiiviseen suuntaan.
Comment