Mistäs muuten kannattaisi aloittaa etsimään tuota ilmavuotoa..? ..mites sellaisen ilmavuodon voi millään aineella saada selville jos ilmavuoto on sisään päin? ,kuten aika usein onkin..edelleen kylmänä jaksaa kiihtyä, mutta lämmöt kun on normaalissa niin ei..väännöt/tehot katoaa
E36 325i kiihtyy heikosti.. Päivitetty, mutta vika ei!
Collapse
X
-
sinun tilanteessa alkaisin vahvasti epäilemään niitä puolia,itselläni oli just tuossa m50b25 moottorissa puola pimeenä röpötti eikä vetäny ennen ku 3500rmp jälkeen se alkaa pitemmän päälle vähä nyppimään nimittäin... varmaahan se ei ole mut kun itse vaihdoin ne puolat ni loppu röpötys ku seinään!-95 e36 323i coupe
ex: -84 e30 318i, -86 e30 323i, -87 e30 320i
-91 e36 325i
Comment
-
Hommahan toimii niin että käynnistät auton ja menet sitten konehuoneeseen suihkimaan jotain palavaa ainetta spraypullosta (kuten brake cleaner) liitoksiin ja putkiin, jos joku putki vuotaa niin aine pääsee imupuolelle ja moottorin kierrokset nousee hetkellisesti. Näin imuvuotoja on helppo tarkistella.Originally posted by KeDa21Mistäs muuten kannattaisi aloittaa etsimään tuota ilmavuotoa..? ..mites sellaisen ilmavuodon voi millään aineella saada selville jos ilmavuoto on sisään päin?
Comment
-
Ainakaan siinä kumisessa haitariletkussa ei näkynyt juurikaan mitään halkeamia tai no yhdessä kohdassa pientä, mutta en usko että siitä pääsee ilmaa sisään. Sen haitariletkun alapuolella kun on ne kaksi letkua, niin ne eivät ilmeisesti ollut ainakaan jossain vaihdeessa kunnolla kiinni, mutta nyt nekin laitettu..ei vaikutusta
...Pitää nyt alkaa sitten etsimään sitä ilmavuotoa ja tarkistaa samalla niiden puolien kunto.
Comment
-
Vaihda nyt uusi letku vain suosiolla, varsinkin jos näkyy jotain halkeamia. Voi hyvä ihme...ei ilma vaadi aina persereiän kokoista holea vuotaakseen.Originally posted by KeDa21Ainakaan siinä kumisessa haitariletkussa ei näkynyt juurikaan mitään halkeamia tai no yhdessä kohdassa pientä, mutta en usko että siitä pääsee ilmaa sisään.
Comment
-
Pitää kai se sitten laittaa vaihtoon, vaikka tosiaan ne "halkeamat" ovat todella pieniä ja ei näy letkun sisäpuolelle mitenkään..En vain usko että se sieltä ilmaa ottaa yhtään ja vaikuttaisiko se niin paljon tuohon röpöttämiseen/tehojen häviämiseen..Originally posted by LanttuVaihda nyt uusi letku vain suosiolla, varsinkin jos näkyy jotain halkeamia. Voi hyvä ihme...ei ilma vaadi aina persereiän kokoista holea vuotaakseen.
Ps.mistähän voisi kyseisen haitariletkun tilata..?
Comment
-
Vaikka kl-varaosista, taitaa maksaa 19 euroa. Eli ei kallista
AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
Mistä muuten tuo kyseinen tyhjäkäyntiventiilille menevä putki löytyy...? :think Onko se jompikumpi niistä haitariletkun alapuolella olevista putkista?Originally posted by K.S. View Postse kuminen haitariletku, ja siitä tyhjäkyntiventtiilille menevä putkilo, itelläni oli molemmissa halkeamia, vaihoin molemmat -> nykiminen loppui.
Ja samalla sitten putsaat tyhjäkäyntiventtiilin.
Comment
-
On toinen niistä ja jos en ihan väärin muista niin se paksumpi... toinen tais olla joki huohotin putki tjsp... Kato kumpi menee imusarjan alle sellaseen mutikkaan, se on se tyhjäkäyntiventtiilin putki...Originally posted by KeDa21 View PostMistä muuten tuo kyseinen tyhjäkäyntiventiilille menevä putki löytyy...? :think Onko se jompikumpi niistä haitariletkun alapuolella olevista putkista?
Comment

Comment