Originally posted by KeDa21
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 325i kiihtyy heikosti.. Päivitetty, mutta vika ei!
Collapse
X
-
Originally posted by intfreak View PostNo mittaamalla saat selville vain ensiöpuolen kunnon. Ulommat pinnit liittimessä (15 ja 1), niiden välinen resistanssi 0,4-0,8 ohmia. Tämä tieto ei kuitenkaan anna täyttä varmuutta puolan kunnosta.
Comment
-
-
Originally posted by KeDa21 View PostOkei kiitoksia, pitää mittailla ja ihmetellä sitten lisää :think
Comment
-
-
Originally posted by KeDa21 View PostOkei kiitoksia, pitää mittailla ja ihmetellä sitten lisää :thinkKaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
Originally posted by Cunttory View PostJos sattuu olemaan halpismittari,kannattaa tarkistaa mittauspiuhojen resistanssi (piikit yhteen) ja kattoo että näyttääkö nollaa.On kuitenkin sen verta pieni tuo haarukka (04-08 Ohm).
Comment
-
-
Originally posted by KeDa21 View PostKyllä pitäisi olla ihan kunnon mittari, mutta ainahan se tosissaan kannattaa tarkistaa..pitääkö muuten ottaa esim. akun miinusnapa irti mittaamisen ajaksi..? :thinkN62 Money Spender Club
Comment
-
-
Originally posted by KeDa21 View PostNyt olisi sitten puolien ensiöpuolet mitattu ja niiden välinen resistanssi oli kaikissa 0,4-0,8 ohmia. Mites sitten voisi viellä puolien kuntoa testailla..? :think
Comment
-
-
Originally posted by KeDa21 View PostNyt olisi sitten puolien ensiöpuolet mitattu ja niiden välinen resistanssi oli kaikissa 0,4-0,8 ohmia. Mites sitten voisi viellä puolien kuntoa testailla..? :think
etusivulla sanoit että tulpat vaihdettu, ja myöhemmin sit että et vaihtanutkaan... ota tostakin selvää. eikö ne nyt ekana kannattais uusia. sanoit että vikakoodit nollattiin. mitä vikakoodeja siellä sitten oli?Last edited by bemu2000; 29-09-2006, 22:40.
Comment
-
-
Tuossa pari päivää sitten asensin teholastun ja tuntuu ainakin siltä että "röpöttäminen" hävisi siihen..toivotaan vaan ettei tulekaan enää takaisin Enää ongelmana kun löysää kaasua sen verran että moottori jarruttaa vähän, niin alkaa nykimään hieman..mikähän tuohon voisi viellä vaikuttaa? Jos ne hevoset alkaisi pikkuhiljaa palailemaan laitumilta
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postjohan se on tuossa muutamaan kertaan jo sanottu...
etusivulla sanoit että tulpat vaihdettu, ja myöhemmin sit että et vaihtanutkaan... ota tostakin selvää. eikö ne nyt ekana kannattais uusia. sanoit että vikakoodit nollattiin. mitä vikakoodeja siellä sitten oli?
Eli siis tulpat näyttivät olevan niin hyvässä kunnossa, että vaihdolle ei ollut tarvetta.. "vikakoodit" nollattiin siis pitämällä akun napaa vähän aikaa irti jos antaa jostain syystä virheellistä tietoa, muuten ei nollailtu/tarkistettu
Comment
-
-
Originally posted by KeDa21 View PostEli siis tulpat näyttivät olevan niin hyvässä kunnossa, että vaihdolle ei ollut tarvetta.. "vikakoodit" nollattiin siis pitämällä akun napaa vähän aikaa irti jos antaa jostain syystä virheellistä tietoa, muuten ei nollailtu/tarkistettu
Kannattaa vaihtaa ne tulpat vaikka ne näyttäis kuinka hyvältä, ei paljoo maksa.325i -93 E36
Comment
-
-
Päivitelläänpäs välillä, eli vikakoodit katsotta ja ei mitään mainittavaa.
- Röpöttäminen hävisi putkiston vaihdolla.
- Puolissa en ainakaan ole huomannut mitään halkeamia yms.
- Ilmavuodot tarkistettu ja mitään ei löytynyt.
- Tulppia en viellä ole käynyt vaihtamaan.
Vikana viellä tyhjäkäynnillä täristäminen, kierrokset pysyvät tasaisesti n.750rpm kohdalla mutta persiissä tuntuu kun täristää aika tavalla.
Toinen vika viellä on kaasua painettaessa pienemmillä kierroksilla kuuluu/tuntuu polkimessa sellainen "jurina" , eli niinkuin väännöt olisivat kokonaan kateissa. Eihän tämä M50 ilman vanosta jaksa alhaalta vääntää kovin hyvin mutta tämä mielestäni viellä normaalia huonommin.
Voisko mahdollisesti olla lambda sökö? massamittari?
Comment
-
Comment