Originally posted by Bemu500
View Post
E36 325i kiihtyy heikosti.. Päivitetty, mutta vika ei!
Collapse
X
-
Nyt on sitten haitariputkikin uusittu ja se tyhjäkäyntiventtiilille menevä putki tarkastettu ja mitään halkeamia ei löytynyt. Vika vaan edelleen jatkuu
..ja uskoisin ainakin että puolatkin ovat kunnossa kun muuten tuntuu käyvän kaikilla pytyillä, paitsi se "röpötys" kuuluu putkistosta ja lämpinällä koneella tehoja kateissa
..mitäs seuraavaksi vai pitäisikö ne puolat viellä testata, että antaako kipinän..?
Comment
-
olikohan se puolien testaus niin, että nostat jokaista puolaa ja kaikissa pitäisi kipinä katketa suunnilleen samalla kohdalla. jos jossain katkeaa aikaisemmin, niin voi olla viallinen. ei kyllä tästä testistä takuitaOriginally posted by KeDa21 View PostNyt on sitten haitariputkikin uusittu ja se tyhjäkäyntiventtiilille menevä putki tarkastettu ja mitään halkeamia ei löytynyt. Vika vaan edelleen jatkuu
..ja uskoisin ainakin että puolatkin ovat kunnossa kun muuten tuntuu käyvän kaikilla pytyillä, paitsi se "röpötys" kuuluu putkistosta ja lämpinällä koneella tehoja kateissa
..mitäs seuraavaksi vai pitäisikö ne puolat viellä testata, että antaako kipinän..?
. kannattaahan se kipinä muutenkin tarkistaa, että on kunnollinen. olihan tulpat uusittu? onko puristukset mitattu?
Comment
-
Tulppia en käynyt vaihtamaan kun näytti olevan niin hyvässä/puhtaassa kunnossa..Mites ne puristukset sitten mitataan? , eipä ole niitä tullut mitattua :thinkOriginally posted by bemu2000 View Postolikohan se puolien testaus niin, että nostat jokaista puolaa ja kaikissa pitäisi kipinä katketa suunnilleen samalla kohdalla. jos jossain katkeaa aikaisemmin, niin voi olla viallinen. ei kyllä tästä testistä takuita
. kannattaahan se kipinä muutenkin tarkistaa, että on kunnollinen. olihan tulpat uusittu? onko puristukset mitattu?
Comment
-
Ite henkilökohtaisesti en menis koskeen puolaan auton käydessä..Originally posted by bemu2000 View Postolikohan se puolien testaus niin, että nostat jokaista puolaa ja kaikissa pitäisi kipinä katketa suunnilleen samalla kohdalla. jos jossain katkeaa aikaisemmin, niin voi olla viallinen. ei kyllä tästä testistä takuita
. kannattaahan se kipinä muutenkin tarkistaa, että on kunnollinen. olihan tulpat uusittu? onko puristukset mitattu?
Comment
-
ja vaikka ei hajottais paikkoja ni tekee nannaa sit ku lyö kynsille... et tuo testaus kannattaapi jättää väliin..Originally posted by KeDa21 View PostItse olen täysin samaa mieltä, kun jostain olen ainakin kuullut että voi hajottaa paikkoja..ei ilmeisesti vain mitään esson-baarin juttuja
Lelu: "315" -83 "THE RACER"
EX: Astra 2.0 sport -00
EX: 320i Touring -89"Emma"
EX: 528i -84 "IGOR"
EX:Vectra -93 "IKE"
EX: 518i -87 "WanhaHerra"
EX:316 -88 "ruttureplica"
EX:316 -86
-MME connection-
-BTCF absolutistit team-
Comment
-
vähän on eri asia nostaa suorasytkä puolaa mitä kiskoa normaali virranjakajallisen tulpanhattujaOriginally posted by Pode View Postja vaikka ei hajottais paikkoja ni tekee nannaa sit ku lyö kynsille... et tuo testaus kannattaapi jättää väliin..
Comment
-
Originally posted by Pode View Postja vaikka ei hajottais paikkoja ni tekee nannaa sit ku lyö kynsille... et tuo testaus kannattaapi jättää väliin..
Töissä testannut useita kymmeniä rellun suorasytytyspuolia yo. tavalla, eikä yhestäkään tullut edes pienintäkään tälliä, miksi siis bemunkaan puolista? Tosin varmuus on valttia ja koittaa olla nojaamatta moottoriin tms. "hyvään" maadoituspisteeseen.Originally posted by M40 Power View PostNäin on, saa monta kertaa kovemman tällin kun virranjakajalla varustetusta järjestelmästä.
Kun nostaa puolaa ylöspäin pitäisi kuulua selvä naputus ja samalla katsoo ettei lyö läpi eristeestä. Jos naputus on vaimea tai loppuu kun vähänkin nostaa, niin kokeile toisella puolalla, jos naputus on tällöin hyvä niin puola vaihtoon.N62 Money Spender Club
Comment
-
lueppa nyt oikeen ajatuksella tuo edellä mainittu...Originally posted by KeDa21 View Post...mutta mutta, löytyisikö lisää tietoa mikä voisi aiheuttaa kyseistä? :think Puolat kuitenkin pitää tarkistaa, kun vaan ensin tietäisin että miten se nyt pitää tehdä
Comment
Comment