Kuinka harvinainen lukkoperä on e36:ssa?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• MikkoK
    replied
    Originally posted by spottti View Post
    Mulla näyttäis ainakin RealOEM tarjoavan 25% kitkalukkoa mun touring:iin. Kuinka tuohon on muuten luottamista? Autohan oli E36 328 -96.
    Ylös en ole autoa vielä nostanut, niin varmaksi ei voi sanoa.
    Itellä e36 328i -97 touring tomaatilla ja ilman lukkoa... Lukko ois kova sana varsinki talvikelillä. Vituttaa kiihytellä valoista ku välillä yks rengas vaan vetää ja valittaa...:think

spottti: sulla näyttäs olevan e36 touring? laitahan johonki muutamia kuvia ja kerro hieman autosta!?!?! (pitäsköhän tehä oma topikki e36 farkuille )

Leave a comment:

• Risto113
    replied
    Originally posted by SledgeHammer82 View Post
    Miten RealOEMista muka saa tilauskoodit näkyviin?
    Ei saakaan.
    Ei se tiedä auton lisävarusteita, eikä voikaan tietää.
    Tarjoaa vaan eri vaihtoehtoja, mitä siellä voi olla.

Leave a comment:

• SledgeHammer82
    replied
    Originally posted by spottti View Post
    Mulla näyttäis ainakin RealOEM tarjoavan 25% kitkalukkoa mun touring:iin. Kuinka tuohon on muuten luottamista? Autohan oli E36 328 -96.
    Ylös en ole autoa vielä nostanut, niin varmaksi ei voi sanoa.
    Miten RealOEMista muka saa tilauskoodit näkyviin?

Leave a comment:

• runkQ
    replied
    Sigun auto ilman lukkoo.

Leave a comment:

• ropo
    replied
    Mulla 325td ja on lukko

Leave a comment:

• Autobahnboy
    replied
    En luottaisi.:think

Leave a comment:

• spottti
    replied
    xxxxx
    Last edited by spottti; 13-04-2008, 20:16. Reason: tyhmäilyä... voi poistaa

Leave a comment:

• Puuhis:)
    replied
    Originally posted by 928 GTS View Post
    Jos nurkista löytyy toinen auto jossa on toditetusti normaali 25% lukko niin siitä vaan vertailemaan kuinka jäykkä rengas on kummassakin kääntää kun esim. kaveri pitää toisen puolen kumia paikallaan. Toimiva 25% lukkokin on jo melkoisen jäykkä joten 75% ei kyllä pitäisi käsin kääntyä ollenkaan.

Epäilyttää kyllä, että olisi 75% koska noin jäykkä tuntuu ajossa jo tosissaan. Pitäisi käytännössä kumin sutia tyhjää joka kadun kulmassa. Tuollainen on jo rata-ajossakin ylleensä liian jäykkä. Eli epäilyttää vahvasti, että normaali 25% siellä on vaikka 75% periaatteessa onkin helppo tehdä vaihtamalla vaan haittoja paketin sisään.
    :think Täytyypä joskus testata tuo.

Leave a comment:

• 928 GTS
    replied
    Originally posted by Puuhis:) View Post
    Mitenköhän tuon voisi todentaa? Koska joku lukko siellä ainakin on. Tosin mulle se on aivan sama, onko 25% vaiko 75%. Olisi vaan mielenkiintoista tietää, tuttu sälli kuitenkin auton myi ja harrastaa rallia, niin luulisi tietävän mitä puhuu..
    Jos nurkista löytyy toinen auto jossa on toditetusti normaali 25% lukko niin siitä vaan vertailemaan kuinka jäykkä rengas on kummassakin kääntää kun esim. kaveri pitää toisen puolen kumia paikallaan. Toimiva 25% lukkokin on jo melkoisen jäykkä joten 75% ei kyllä pitäisi käsin kääntyä ollenkaan.

Epäilyttää kyllä, että olisi 75% koska noin jäykkä tuntuu ajossa jo tosissaan. Pitäisi käytännössä kumin sutia tyhjää joka kadun kulmassa. Tuollainen on jo rata-ajossakin ylleensä liian jäykkä. Eli epäilyttää vahvasti, että normaali 25% siellä on vaikka 75% periaatteessa onkin helppo tehdä vaihtamalla vaan haittoja paketin sisään.

Leave a comment:

replied
    Originally posted by datzka View Post
    ei välttämättä kannata aina uskoo mitä myyjä sanoo, varsinkin jos kyse on juurikin e36 korimallista niin myyjä tuskin tietää mitään oikeasti ko. autosta. Itsellä vaan tullut aika usein vastaan ko. tilanne

Ei kannata olettaa että siinä mitään 75% lukkoa on ennenkuin se on jotenkin todettu. Taitaa mennä vähän samaan kategoriaan kun nämä "lastutetut" 325:t joista irtoo lastulla heti 220hp :think
    Mitenköhän tuon voisi todentaa? Koska joku lukko siellä ainakin on. Tosin mulle se on aivan sama, onko 25% vaiko 75%. Olisi vaan mielenkiintoista tietää, tuttu sälli kuitenkin auton myi ja harrastaa rallia, niin luulisi tietävän mitä puhuu..

Leave a comment:

• datzka
    replied
    Näin mulle kerrottiin kun ostin auton, Kaveri vielä vaahtosi suu vaahdossa kuinka harvinainen se on.
    ei välttämättä kannata aina uskoo mitä myyjä sanoo, varsinkin jos kyse on juurikin e36 korimallista niin myyjä tuskin tietää mitään oikeasti ko. autosta. Itsellä vaan tullut aika usein vastaan ko. tilanne

Ei kannata olettaa että siinä mitään 75% lukkoa on ennenkuin se on jotenkin todettu. Taitaa mennä vähän samaan kategoriaan kun nämä "lastutetut" 325:t joista irtoo lastulla heti 220hp :think

Leave a comment:

replied
    mistä päätellen sulla on siinä 75% lukkoperä?
    Näin mulle kerrottiin kun ostin auton, Kaveri vielä vaahtosi suu vaahdossa kuinka harvinainen se on.

Leave a comment:

• Bmw Master
    replied
    kyllä sen kunnon lukon huomaa loppupeleissä sit jo ajaessakin.
    Tämä totta. Hiukankin kaasua kurviin asfaltillakin niin huomaa heti. Talvella ero paljon selvempi.

Leave a comment:

• datzka
    replied
    Mikäs ihmeen perä mun autosa sitten on kun siinä 75% lukkoperä?
    mistä päätellen sulla on siinä 75% lukkoperä? Ja itse asiaan, itsellä on 4real e36 328:ssa tehtaalta lähtien lukko ja vielä tuntuu pelaavan. Tosiaan parissa aikaisemmassa e36 on joskus mietityttänyt onko lukko vai ei, mutta kyllä sen kunnon lukon huomaa loppupeleissä sit jo ajaessakin.

Leave a comment:

replied
    Mikäs ihmeen perä mun autosa sitten on kun siinä 75% lukkoperä?

Leave a comment:

Working...
X