Kuinka harvinainen lukkoperä on e36:ssa?
Collapse
X
-
Ostaessa jos nostaa auton ylös, pyörittelee renkaita ja ne sattuu pyörimään samaan suuntaan niin kannattaa olla ihan hiljaa vaan. Etenkin jos ilmossa ei ole lukkoa mainittu eikä myyjä ota asiaa puheeksi.
-
Niin siellä varmaan on tai sitten se on jotenkin muuten vaan jumissa, mutta ei tuosta oo oikeestaan ollu muutakun hyötyä, (mukavempi ajaa talvella) niin ei oo toimeutunut tutkimaan sen kummemmin.Originally posted by Bigblock1 View PostSulla on rattaista irronnu hammas ja se vänkittää siellä välissä ja sitte sun perä toimii välillä niinku olis lukko.
Leave a comment:
-
Sulla on rattaista irronnu hammas ja se vänkittää siellä välissä ja sitte sun perä toimii välillä niinku olis lukko.Originally posted by Pazi88 View PostKyllähän tuo minullakin piirtää kahta viivaa, renkaat pyörii perä ylhäällä samaan suuntaan ja muutenkin käyttäytyy kuin lukkoperällä oleva, mutta lukkoa tuossa ei ole. Mistä lie sitten johtunee...
Leave a comment:
-
Lukollinen. Aamen.Originally posted by Jochen View PostHoly thread resurrection batman!
Lätkässä luki S3.45 mutta pakko oli tietenkin avata ja ottaa kuva. Näyttää kyllä lukolta omaan silmään, voiko joku ammattilainen varmistaa?
Leave a comment:
-
-
Pystyykö tuon lukottomuuden testaamaan siten, että pistää vaihteen vapaalle ja nostaa vain toisen pyörän ilmaan. Sitten jos pyörää jaksaa pyöritellä sormin vanteen reijistä niin ei ole lukkoa? Vai pitääkö tuo nimenomaan katsoa nostamalla molemmat pyörät ilmaan?Originally posted by bemu2000 View Post
kattele sitä S kirjainta sieltä perästä... nosta nyt vaan suosiolla se auton perä ilmaan ja kokeile pyöriikö ne renkaat samaan suuntaan, kun toisesta pyörität 
Leave a comment:
-
M + S = Mud + Snow renkaat ystäväni!Originally posted by -Teevee- View PostJoo no mulla oli ainakin kuskinpuolella ovessa semmonen kilpi mis luki 328i ja oli kaikki rengaspaineet plus alarivillä sarja kirjaimia, joissa viimeisenä + S. En tiedä mitä meinaa..Mut tyyppikilpeä ei ainakaan vänkärin penkin alla ollut. Mä käyn huomenna aamusti Bemarin merkkiliikkeessä kyselemässä uusia öljyjä jos vielä sais ton perän pelastettua. Luulen et siel on väärät öljyt koska ennen öljynvaihtoja perä toimi niinku lukkoperän pitääkin.. Saas nyt nähdä sit et tarviiko tässä ostaa uus lukko. Mut kiitos kaikille kärsivällisistä vastauksista.
Kyllä mullakin menee poikittain, sillai oikein peili edellä ja piirtäs kahta rantua jos jaksas tuolla alustalla ja rengastuksella, moottorista puhumattakaan! Mutta ei, kyllä mullakin on normi perä, harmi :think
Leave a comment:
-
Autooni menisi kuulema 2,93 välityksellä oleva lukko, mutta suht hintavia kun näyttävät olevan joten kysynkin menisikö sinne mahdollisesti jokin muu? Vai tuleeko sitten jo isompi remontti?
Leave a comment:
-
Vakio kitkalukko on 25% eikä muita ole tarjolla.
Teettämällähän saa sitten mitä vain :think
Leave a comment:
-
Mitähän mahtaa maksaa hyvässä kunnossa oleva lukkoperä e36 bemariin?
Onko muita vaihtoehtoja kuin 25%
Leave a comment:
-
Merkkiliikkeestä saa varustelistan valmistenumeron perusteella.Originally posted by -Teevee- View PostElikkä mistä? Sitä mä just tossa aiemmin kyselin et mistä sen varustelistan näkis..? Ehkä oon tyhmä, ehkä en..
Ja mä aamusti pyörittelin noita renkaita ja sen perusteella ei olis lukkoperää. Mutta kun entinen omistaja sanoi että autossa ON lukko, et ne renkaat ei pyöri samaan suuntaan jos on väärät öljyt. Ja tästäkin asiasta kysyin että pitääkö tommonen väite paikkaansa vai uskonko suosiolla et sitä lukkoperää ei ole..
Leave a comment:
-
Näinhän siinä kävi kun tänään tarkemmin tutkittiin asiaa merkkiliikkeessä. Mutta homma on jo hoidossa ja uutta perää rupeen etsiskelemään..lukolla.Originally posted by Cell View PostEli toisinsanoen sieltä alkaa olemaan sudittelun jäljiltä tasauspyörästö paskana ja vanhoilla öljyillä jumitti jo. Vieläkin olen sitä mieltä että tässäkin topicissa lukon omistajiksi ilmoittautuneista osalla on normiperä tai paskana oleva normiperä niin että tasauspyörästö jumittaa ja tulee "lukkoefekti" suditellessa. Ei se myyjä sinuakaan välttämättä ole tietoisesti kusettanut.
Osoittautui tämäkin foorumi hyödylliseksi, viisastuin aika paljon ja siitä kuuluu kiitos kaikille vastanneille.
Leave a comment:
-
Näin on, eli on oikeasti harvinaisempi varuste mitä luullaan.Originally posted by Cell View PostEli toisinsanoen sieltä alkaa olemaan sudittelun jäljiltä tasauspyörästö paskana ja vanhoilla öljyillä jumitti jo. Vieläkin olen sitä mieltä että tässäkin topicissa lukon omistajiksi ilmoittautuneista osalla on normiperä tai paskana oleva normiperä niin että tasauspyörästö jumittaa ja tulee "lukkoefekti" suditellessa. Ei se myyjä sinuakaan välttämättä ole tietoisesti kusettanut.
"Kyllä piirtää kahta taatusti on lukko!!" Juu selvä kaikki käy...
Leave a comment:
-
Eli toisinsanoen sieltä alkaa olemaan sudittelun jäljiltä tasauspyörästö paskana ja vanhoilla öljyillä jumitti jo. Vieläkin olen sitä mieltä että tässäkin topicissa lukon omistajiksi ilmoittautuneista osalla on normiperä tai paskana oleva normiperä niin että tasauspyörästö jumittaa ja tulee "lukkoefekti" suditellessa. Ei se myyjä sinuakaan välttämättä ole tietoisesti kusettanut.Originally posted by -Teevee- View PostSaattaapi olla, saattaapi olla. Siksi vaan koko homma mietitytti mua, kun ennen öljynvaihtoa pyöritti hienosti kahta rengasta, nyt vain sillontällön. Missä tuolla perämurikassa on se "S"-merkintä? Pohjassa vai kyljessä? On niin kauhia vaiva tunkata ylös tota ku on madallettu aika reippaasti..
"Kyllä piirtää kahta taatusti on lukko!!" Juu selvä kaikki käy...
Leave a comment:
Leave a comment: