Kuinka harvinainen lukkoperä on e36:ssa?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• -Teevee-
    replied
    Originally posted by jannmann View Post
    No huhhu, ei sillä +S merkinnällä ole kyllä mitään tekemistä sen lukkoperän kanssa. Vaikkaisin että sen +S edessä oli kenties M kirjain?
    Oolrait.. No en kyllä niin väittänytkään et sillä olis jotain tekemistä, kysyin vaan et onko lukkoperän merkintä S. Ja tuosta oven karmista sellaisen löysin..tarkottaa siis jotain ihan muuta. Lukeeko lukottomassa perämurikassa sitten noi välitykset ilman tota S-merkintää? En näin äkkiseltään löytänyt siitä mitään, mut on se kyl sen verran likanen, et tarttis putsata eka..

Leave a comment:

• kalle7876
    replied
    [QUOTE=jannmann;1022947]No huhhu, ei sillä +S merkinnällä ole kyllä mitään tekemistä sen lukkoperän kanssa. Vaikkaisin että sen +S edessä oli kenties M kirjain?
    QUOTE]

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Originally posted by -Teevee- View Post
    Saattaapi olla, saattaapi olla. Siksi vaan koko homma mietitytti mua, kun ennen öljynvaihtoa pyöritti hienosti kahta rengasta, nyt vain sillontällön. Missä tuolla perämurikassa on se "S"-merkintä? Pohjassa vai kyljessä? On niin kauhia vaiva tunkata ylös tota ku on madallettu aika reippaasti..
    pitäis olla tollain lyötynä S ja perän välitys...

Leave a comment:

• -Teevee-
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    ei siellä mitään lukkoperää sitten ole. se kusetti sua
    Saattaapi olla, saattaapi olla. Siksi vaan koko homma mietitytti mua, kun ennen öljynvaihtoa pyöritti hienosti kahta rengasta, nyt vain sillontällön. Missä tuolla perämurikassa on se "S"-merkintä? Pohjassa vai kyljessä? On niin kauhia vaiva tunkata ylös tota ku on madallettu aika reippaasti..

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Elikkä mistä? Sitä mä just tossa aiemmin kyselin et mistä sen varustelistan näkis..? Ehkä oon tyhmä, ehkä en.. Ja mä aamusti pyörittelin noita renkaita ja sen perusteella ei olis lukkoperää. Mutta kun entinen omistaja sanoi että autossa ON lukko, et ne renkaat ei pyöri samaan suuntaan jos on väärät öljyt. Ja tästäkin asiasta kysyin että pitääkö tommonen väite paikkaansa vai uskonko suosiolla et sitä lukkoperää ei ole..
    ei siellä mitään lukkoperää sitten ole. se kusetti sua

Leave a comment:

• -Teevee-
    replied
    Originally posted by jannmann View Post
    Hae sillä valmistenumerolla varustelista, siitä sen näkee.
    Elikkä mistä? Sitä mä just tossa aiemmin kyselin et mistä sen varustelistan näkis..? Ehkä oon tyhmä, ehkä en.. Ja mä aamusti pyörittelin noita renkaita ja sen perusteella ei olis lukkoperää. Mutta kun entinen omistaja sanoi että autossa ON lukko, et ne renkaat ei pyöri samaan suuntaan jos on väärät öljyt. Ja tästäkin asiasta kysyin että pitääkö tommonen väite paikkaansa vai uskonko suosiolla et sitä lukkoperää ei ole..

Leave a comment:

• jannmann
    replied
    Joo no mulla oli ainakin kuskinpuolella ovessa semmonen kilpi mis luki 328i ja oli kaikki rengaspaineet plus alarivillä sarja kirjaimia, joissa viimeisenä + S. Mä käyn huomenna aamusti Bemarin merkkiliikkeessä kyselemässä uusia öljyjä jos vielä sais ton perän pelastettua. Luulen et siel on väärät öljyt koska ennen öljynvaihtoja perä toimi niinku lukkoperän pitääkin.. Saas nyt nähdä sit et tarviiko tässä ostaa uus lukko. Mut kiitos kaikille kärsivällisistä vastauksista.
    No huhhu, ei sillä +S merkinnällä ole kyllä mitään tekemistä sen lukkoperän kanssa. Vaikkaisin että sen +S edessä oli kenties M kirjain?

Hae sillä valmistenumerolla varustelista, siitä sen näkee.

Leave a comment:

• bemu2000
    replied
    Joo no mulla oli ainakin kuskinpuolella ovessa semmonen kilpi mis luki 328i ja oli kaikki rengaspaineet plus alarivillä sarja kirjaimia, joissa viimeisenä + S. Mä käyn huomenna aamusti Bemarin merkkiliikkeessä kyselemässä uusia öljyjä jos vielä sais ton perän pelastettua. Luulen et siel on väärät öljyt koska ennen öljynvaihtoja perä toimi niinku lukkoperän pitääkin.. Saas nyt nähdä sit et tarviiko tässä ostaa uus lukko. Mut kiitos kaikille kärsivällisistä vastauksista.
    kattele sitä S kirjainta sieltä perästä... nosta nyt vaan suosiolla se auton perä ilmaan ja kokeile pyöriikö ne renkaat samaan suuntaan, kun toisesta pyörität

Leave a comment:

• -Teevee-
    replied
    Joo no mulla oli ainakin kuskinpuolella ovessa semmonen kilpi mis luki 328i ja oli kaikki rengaspaineet plus alarivillä sarja kirjaimia, joissa viimeisenä + S. En tiedä mitä meinaa..Mut tyyppikilpeä ei ainakaan vänkärin penkin alla ollut. Mä käyn huomenna aamusti Bemarin merkkiliikkeessä kyselemässä uusia öljyjä jos vielä sais ton perän pelastettua. Luulen et siel on väärät öljyt koska ennen öljynvaihtoja perä toimi niinku lukkoperän pitääkin.. Saas nyt nähdä sit et tarviiko tässä ostaa uus lukko. Mut kiitos kaikille kärsivällisistä vastauksista.
    Last edited by -Teevee-; 30-08-2007, 06:13.

Leave a comment:

• Hammu
    replied
    Onko se lukkoperä merkitty tyyppikilpeen "S"-merkinnällä?
    S on joo kitkalukon merkintä.

Edittiä vielä sen verran että ei oo mahdotonta että on S merkintä ja ei lukkoa...
    Last edited by Hammu; 29-08-2007, 20:38.

Leave a comment:

• -Teevee-
    replied
    Onko se lukkoperä merkitty tyyppikilpeen "S"-merkinnällä?

Leave a comment:

• T3
    replied
    Originally posted by Teixeira View Post
    mut sen tiedän et jos on lukkoperä ni sen kyllä huomaa jokane puusilmä ja näkee sit samantie ku mennää ovi edellä kaasun jälkee. Ja asfaltista kattelee et onko kaks jälkee, samanpitusii.
    Vahvat on perusteet lukkoperälle. Tää oli silkkaa faktaa

Leave a comment:

• 69ville
    replied
    Jees tyyppikilvestä se varmaan tarttis kattoa..tai varustelista vai mikälie onkaan, mutta missä se on tossa e36 touringissa?
    en kyllä tuosta kopasta tiedä mitään mutta yleensä ne on vänkärin penkin alla....

Leave a comment:

• -Teevee-
    replied
    Jees tyyppikilvestä se varmaan tarttis kattoa..tai varustelista vai mikälie onkaan, mutta missä se on tossa e36 touringissa?

Leave a comment:

• 69ville
    replied
    Mites se sit vaikuttaa jos lukottomaan perään laittaa lukkoperäöljyt
    ei mitään mutta toisin päin kyllä. eli lukkomurikkaan normi öljyt nii aika nopeesti pitäs alkaa luistamaan...
    tyyppikilvestä taitaa olla varmin selvittää onko perä lukolla vai ilman.

EDIT: nosta perä ilmaan ja pyöritä toista rengasta. jos toinen rengas pyörii samaan suuntaan nii pitäs olla luokollinen jos eri suuntaan nii normiperä..?

Leave a comment:

Working...
X