Kuinka harvinainen lukkoperä on e36:ssa?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• 324td
    replied
    millähän nimellä toi lukkoperä on saksan kielisessä varustelistassa?:think

Leave a comment:

• pyroz
    replied
    Originally posted by SledgeHammer82 View Post
    Siihen vaan Laakkoselta lukkoyksikkö kiinni á 1000 euroa, niin ei tarvitse kolmatta perää tilata ebaystä.
    Vaan tarvis käydä perä muiltakin osin läpi jos noin tekis. Ja turhan kallista muutenkin. Saas nähdä mitä keksii..

Leave a comment:

• SledgeHammer82
    replied
    Originally posted by pyroz View Post
    Jeps. 2kpl on ebaystä saksasta ostettu ja maksettu ja vastineeksi rahoilleni olen saanut yhden lukottoman perän...
    Siihen vaan Laakkoselta lukkoyksikkö kiinni á 1000 euroa, niin ei tarvitse kolmatta perää tilata ebaystä.

Leave a comment:

• Leka
    replied
    Originally posted by Hemi View Post
    ...mutta ainakin minulle on maailmalta/Ruotsista tullut S-merkinnällä varustettuja murikoita(irtonaisena ja autossa kiinni) jotka eivät ole koskaan lukkoa nähneetkään. Tästä syystä näitä "lukkoperiä" ei maailmalta enään ostella/tilailla.
    Jep, on näitä S-lätkällä varustettuja "lukkoperiä" nähty useita...

Leave a comment:

• pyroz
    replied
    Originally posted by Hemi View Post
    ...mutta ainakin minulle on maailmalta/Ruotsista tullut S-merkinnällä varustettuja murikoita(irtonaisena ja autossa kiinni) jotka eivät ole koskaan lukkoa nähneetkään. Tästä syystä näitä "lukkoperiä" ei maailmalta enään ostella/tilailla.
    Jeps. 2kpl on ebaystä saksasta ostettu ja maksettu ja vastineeksi rahoilleni olen saanut yhden lukottoman perän...

Leave a comment:

• Hemi
    replied

Leave a comment:

• bmwbmw
    replied
    täälläkin napottaa lätkässä S3.15

Leave a comment:

• sasha325
    replied
    kyllä se lukko täälläkin 325ssa mötköttää.............

Leave a comment:

• Janza182
    replied
    Tiiä sitten onko se niin harvinainen varuste.. Ainakin itse törmännyt moneen missä ihan oikeesti on ollut (varustelista, auton käytös ja jopa perämurikan lätkä todisteena). Liekkö missään faktaa määristä mitä tehty lukolla/ilman?

Omassa aikanaan joku hurrja oli normiöljyt laittanu perseeseen ja oli muuten hiano se rutina niillä Onneksi ei särkyny

Leave a comment:

• Teixeira
    replied
    Originally posted by Cell View Post
    Tai sitten tasauspyörästössä vikaa. Voi olla että autossasi onkin lukko, mutta kumman harvinaisia ne ovat. Oletko hakenut varustelistaa?
    Ei oo mitää vikaa perässä, kaikki toimii ja autonasentajat huollossa sano et on lukkoperä. Ja kyl sen itekki varmaa tajuaa ku vähä ajattelee. Mistä varustelistan saa? Perän teksteistä en tiä, S on kuulemma lukko.. Täytyy tsekata ku vaihdan takapöntön ja alustan täs lähiaikoina.

Leave a comment:

• Tomba87
    replied
    Kuinka monella se lukko mahtaa oikeasti olla. On meinaan oikeasti harvinainen varuste, mutta kysyessä se tuntuu olevan vähän jokaisella, koska "kyllä se kahta viivaa jättää!!!".
    Todellakin, kerran eräs e36 325i omistaja hämmästeli kun kysyin että onko lukkoperää; "onhan näissä kaikissa". Itselläni makaa tallin lattialla 325i:n S3,15 murikka, mikä pitää vitullista ulinaa..

Leave a comment:

• Cell
    replied
    Tai sitten tasauspyörästössä vikaa. Voi olla että autossasi onkin lukko, mutta kumman harvinaisia ne ovat. Oletko hakenut varustelistaa?

Leave a comment:

• Teixeira
    replied
    Kuinka monella se lukko mahtaa oikeasti olla. On meinaan oikeasti harvinainen varuste, mutta kysyessä se tuntuu olevan vähän jokaisella, koska "kyllä se kahta viivaa jättää!!!".
    No perä ylös ja renkaita pyörittää, jos kumpiki pyörii ni lukkoha siel on. Mä sain tosta viimestää sen varmaks, ja sitä oltii epäilty jo ostosta saakka ku nii helposti linkkuu lähtee, ja jos lähdössä kääntää kaikki jompaakuntaa suuntaa ja lähtee liikkeelle, sisäpuolen rengas pyörii melkee paikallaa.

Varma tapaus. Välityksestä en tiä sit mitää..

Leave a comment:

• Cell
    replied

Leave a comment:

• Otra
    replied
    Lukko löytyy täältäkin, tosin ei hajuakaan mikä

Leave a comment:

Working...
X