28 viritys
Morjesta!
-Tarkoitus olisi vähän piristää omaa harraste 28:sia. Mitä olen tässä ajatellut tekeväni niin :
m50b25 Imusarja+suuttimet
M3 Kytkin + vauhtipyörä
Super Sprint e36 M3 Putkisto
Softan päivitys + (penkitys)
+typ 188 lukkoperä. (3,15-4,75)
-Niin osaisiko joku tietävä kertoa paljonko kyseisellä setillä saisi autosta ~ tehoja irtoamaan? Ja mitä kaikkea tulisi huomioida vaihdon yhteydessä?
-Myös olen miettinyt että jos vaihtaisi M3 Imupuolen 2,8:sin kylkeen, mitäs kaikkea siinä joutuisi huomioimaan? Vai kannattaako unohtaa koko juttu?
ps. Jos joltain löytyy kyseisiä osia "opiskelija budjetti hintaan", niin niitä saa tarjoilla kuvan keran -> [email protected]
					Morjesta!
-Tarkoitus olisi vähän piristää omaa harraste 28:sia. Mitä olen tässä ajatellut tekeväni niin :
m50b25 Imusarja+suuttimet
M3 Kytkin + vauhtipyörä
Super Sprint e36 M3 Putkisto
Softan päivitys + (penkitys)
+typ 188 lukkoperä. (3,15-4,75)
-Niin osaisiko joku tietävä kertoa paljonko kyseisellä setillä saisi autosta ~ tehoja irtoamaan? Ja mitä kaikkea tulisi huomioida vaihdon yhteydessä?
-Myös olen miettinyt että jos vaihtaisi M3 Imupuolen 2,8:sin kylkeen, mitäs kaikkea siinä joutuisi huomioimaan? Vai kannattaako unohtaa koko juttu?
ps. Jos joltain löytyy kyseisiä osia "opiskelija budjetti hintaan", niin niitä saa tarjoilla kuvan keran -> [email protected]
 Laita rahat suosiolla jämympiin nokkiin ja softaan. M50 imusarja on ihan hyvä jos softaa muokataan sen mukaan myös. Kyllä sillä piikkiteho nousee, mut softaan kajoamatta alavääntö tippuu saman verran.
 Laita rahat suosiolla jämympiin nokkiin ja softaan. M50 imusarja on ihan hyvä jos softaa muokataan sen mukaan myös. Kyllä sillä piikkiteho nousee, mut softaan kajoamatta alavääntö tippuu saman verran. Osaisitko suositella mitä nokkia kannattaisi katella tuommoiseen koneeseen? (linkkejä?) Ja kytkin alkaa olemaan vaihtokunnossa, eli luultavasti laitan vakio kytkimen ja kevennetyn vauhtipyörän. Ja m50 imusarjalle voisi käydä softan päivittämässä, vaihdon jälkeen.
 Osaisitko suositella mitä nokkia kannattaisi katella tuommoiseen koneeseen? (linkkejä?) Ja kytkin alkaa olemaan vaihtokunnossa, eli luultavasti laitan vakio kytkimen ja kevennetyn vauhtipyörän. Ja m50 imusarjalle voisi käydä softan päivittämässä, vaihdon jälkeen.

Comment