Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 325i "pätkii" ja "törisee"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mynni
    Bimmer Rookie
    • Jan 2006
    • 159

    #16
    käytä niistä puolista ne kumi tutit irti, voi olla hapettumaa välissä, lähtee vetämällä irti
    ex: e61 525da -07 lci "m-sport"
    ex: e46 316 touring -02
    ex: e39 523i -96
    ex: e36 325i coupe avus edition -94
    ex. e28 520i -85
    ex. e21 316/2.0 -77

    Comment

    • ||Nixu||
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2008
      • 260
      • Joensuu

      #17
      Originally posted by mynni View Post
      käytä niistä puolista ne kumi tutit irti, voi olla hapettumaa välissä, lähtee vetämällä irti
      Oke, pitää kokeilla. Ainakin sen huomasin et kaikki muut paitsi yks puola oli eri näköinen teksteistä ja väristä.

      Tuli mieleen et oston jälkeen kerran nosti lämpöjä et onko sillä vaikutusta asiaan?
      Last edited by ||Nixu||; 30-03-2008, 10:58.
      Volvo S40 T4 -98

      ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85

      Comment

      • ||Nixu||
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2008
        • 260
        • Joensuu

        #18
        Joo puolat tutkin ja irrotin ne kumijutut mut eipä tuo mikskään vieläkään muuttunu..:think röplöttää putkessa ja pätkii..
        Volvo S40 T4 -98

        ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85

        Comment

        • tero1
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2005
          • 404
          • Klaukkala

          #19
          Käy vaan luettamassa vikakoodit, sillä selviää paljon.
          nyk: e46 330i cäb M
          ex: e30 318i touring brilliantrot
          ex: e30 316i taxi Schwarz
          ex: e46 320d Topazblau Metallic
          ex: e36 325iA taxi alpinweiß
          ex: e30 320iS S14B20 M-Technic 2 Delphin Grey Metallic
          ex: e30 316i M40B16 Brilliantrot
          ex: e30 Cabriolet M10 Zinnoberrot

          Comment

          • ||Nixu||
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2008
            • 260
            • Joensuu

            #20
            Originally posted by uber3 View Post
            Käy vaan luettamassa vikakoodit, sillä selviää paljon.
            Jep, pitää käydä huomen aamuna jos ei kovin kallista oo.
            Volvo S40 T4 -98

            ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85

            Comment

            • metanolman83
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2006
              • 249
              • itä suomi

              #21
              Originally posted by ||Nixu|| View Post
              Oke, pitää kokeilla. Ainakin sen huomasin et kaikki muut paitsi yks puola oli eri näköinen teksteistä ja väristä.

              Tuli mieleen et oston jälkeen kerran nosti lämpöjä et onko sillä vaikutusta asiaan?
              tuleeko valkoista savua putkesta?häviääkö nestettä paisarista?mietin vaan että onkohan kansi mennyt kerta lämpöjä nostanut..mites tuo on pääsi tapahtumaan?

              Comment

              • ||Nixu||
                Bimmer Fanatic
                • Mar 2008
                • 260
                • Joensuu

                #22
                Originally posted by metanolman83 View Post
                tuleeko valkoista savua putkesta?häviääkö nestettä paisarista?mietin vaan että onkohan kansi mennyt kerta lämpöjä nostanut..mites tuo on pääsi tapahtumaan?
                Kävin luettamassa vikakoodit mut mitään vikaa ei näyttäny. Et mikäpä sit vikana? Tuntuu et alkaa vaan enemmän pätkimään. Ei tuo taida valkoista savua työntää. Nesteet on näköään pysyny ihan hyvin(kylmänä katsottu). Lämmöt nous kun ostin auton ja ajoin
                muutaman kilometrin niin lämmöt tais olla melkein punaisella niin sit pysähdyin ja lisäsin vettä. Sen jälkeen ei ole lämmöt noussu. Toivottavasti ei ole kansi menny.
                Last edited by ||Nixu||; 31-03-2008, 12:10.
                Volvo S40 T4 -98

                ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85

                Comment

                • metanolman83
                  Bimmer Fanatic
                  • Sep 2006
                  • 249
                  • itä suomi

                  #23
                  Originally posted by ||Nixu|| View Post
                  Kävin luettamassa vikakoodit mut mitään vikaa ei näyttäny. Et mikäpä sit vikana? Tuntuu et alkaa vaan enemmän pätkimään. Ei tuo taida valkoista savua työntää. Nesteet on näköään pysyny ihan hyvin(kylmänä katsottu). Lämmöt nous kun ostin auton ja ajoin
                  muutaman kilometrin niin lämmöt tais olla melkein punaisella niin sit pysähdyin ja lisäsin vettä. Sen jälkeen ei ole lämmöt noussu. Toivottavasti ei ole kansi menny.
                  niin no ei se kyllä ole varmaan siinä kerinnyt kantta vääntää vielä kieroon.. toimikos auto ennen tuota lämpöjen nostamista? ja miksihän lie ollut liian vähän nestettä ostaessa? ettei vaan olis pistetty pommia kiertoon.. ostitko yksityiseltä vai liikkeestä?

                  kannattaa tarkkailla sitä nestepintaa.. sitten loppuun oletko mistäpäin? tuosta nickistä vaan päättelin että saatat olla oman kylän poikia..

                  Comment

                  • metanolman83
                    Bimmer Fanatic
                    • Sep 2006
                    • 249
                    • itä suomi

                    #24
                    ja vielä että satuitko katsomaan minkä merkkiset puolat oli? toimivia ovat ainakin :beru, bremin ja bosch. tai siis noissa on harvemmin vikaa. sit oli joku may&christie tai joku semmoinen joissa usein vikaa. auto tulille ja nypit yksitellen puolia käydessä irti ja katso vaikuttaako.

                    onko autosi joku -91/-92? niissä enemmän noita puola vikoja ilmentynyt..

                    Comment

                    • ||Nixu||
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2008
                      • 260
                      • Joensuu

                      #25
                      Originally posted by metanolman83 View Post
                      niin no ei se kyllä ole varmaan siinä kerinnyt kantta vääntää vielä kieroon.. toimikos auto ennen tuota lämpöjen nostamista? ja miksihän lie ollut liian vähän nestettä ostaessa? ettei vaan olis pistetty pommia kiertoon.. ostitko yksityiseltä vai liikkeestä?

                      kannattaa tarkkailla sitä nestepintaa.. sitten loppuun oletko mistäpäin? tuosta nickistä vaan päättelin että saatat olla oman kylän poikia..
                      Tais se vähän pätkiä mut en tienny et se oli joku vika. Enpä tiedä, yksityiseltä ostin.. nestepinta on pysyny siinä cold kohdassa kylmänä
                      Joo samalta kylältä..
                      Volvo S40 T4 -98

                      ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85

                      Comment

                      • ||Nixu||
                        Bimmer Fanatic
                        • Mar 2008
                        • 260
                        • Joensuu

                        #26
                        Originally posted by metanolman83 View Post
                        ja vielä että satuitko katsomaan minkä merkkiset puolat oli? toimivia ovat ainakin :beru, bremin ja bosch. tai siis noissa on harvemmin vikaa. sit oli joku may&christie tai joku semmoinen joissa usein vikaa. auto tulille ja nypit yksitellen puolia käydessä irti ja katso vaikuttaako.

                        onko autosi joku -91/-92? niissä enemmän noita puola vikoja ilmentynyt..
                        En muista minkä merkkiset(ei tainnu ainakaan may&christie olla) mut tarkastan kunhan käyn ostaa uudet tulpat. Pitää testata. Nyt alko niin pahasti pätkimään ja röplöttämään putkessa et käyköhän 5 pytyllä. Auto on -92.
                        Volvo S40 T4 -98

                        ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85

                        Comment

                        • ||Nixu||
                          Bimmer Fanatic
                          • Mar 2008
                          • 260
                          • Joensuu

                          #27
                          Tjoo.. uudet tulpat vaihdoin, tuntu et nyt pelittää ja käy tasaseen.. sit ku polkasin vähän enemmän niin alko pätkimään eikä käy samalla tavalla.. tuntuu et se välillä 5:llä kävis.. :think Puolista yks oli se burt vai mikä lie ja loput oli jotain muuta ku joku noista.. otan selville.. sit samalla ku vaihdoin tulpat niin joka kohtaa tungin sitä crc:tä mut pitää viel purkaa enemmän ja tutkia.. liekkö sit jotain sähköhäikkää tai jotai? :think
                          Volvo S40 T4 -98

                          ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85

                          Comment

                          • Scyber
                            Bimmer Fanatic
                            • May 2006
                            • 686
                            • Hyvinkää

                            #28
                            Mulla sama ongelma, meni vaan jäähdytinnestettä tulpan reikiin ja sen takia pimeni pytty.

                            kansipahvi rikki / kansi halki sullaki sanon minä melkei.
                            Napalmi Tietotekniikka Oy - Tietokonehuolto ja kauppa Hyvinkäällä
                            www.napalmi.com

                            Comment

                            • ||Nixu||
                              Bimmer Fanatic
                              • Mar 2008
                              • 260
                              • Joensuu

                              #29
                              Originally posted by Scyber View Post
                              Mulla sama ongelma, meni vaan jäähdytinnestettä tulpan reikiin ja sen takia pimeni pytty.

                              kansipahvi rikki / kansi halki sullaki sanon minä melkei.
                              Älä perhana..
                              Volvo S40 T4 -98

                              ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85

                              Comment

                              • metanolman83
                                Bimmer Fanatic
                                • Sep 2006
                                • 249
                                • itä suomi

                                #30
                                oletkos muistanut tarkkailla nestepintaa? onko vajunut..johonkinhan se on nesteet hukannut kerta oli vajaa sillon ostaessa.

                                joko kokeilit sitä että käydessä käytät puolan kerrallaan irti? sais ainakin sen selville..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎