käytä niistä puolista ne kumi tutit irti, voi olla hapettumaa välissä, lähtee vetämällä irti
E36 325i "pätkii" ja "törisee"
Collapse
X
-
Oke, pitää kokeilla. Ainakin sen huomasin et kaikki muut paitsi yks puola oli eri näköinen teksteistä ja väristä.Originally posted by mynni View Postkäytä niistä puolista ne kumi tutit irti, voi olla hapettumaa välissä, lähtee vetämällä irti
Tuli mieleen et oston jälkeen kerran nosti lämpöjä et onko sillä vaikutusta asiaan?Last edited by ||Nixu||; 30-03-2008, 11:58.Volvo S40 T4 -98
ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85
Comment
-
Käy vaan luettamassa vikakoodit, sillä selviää paljon.nyk: e46 330i cäb M
ex: e30 318i touring brilliantrot
ex: e30 316i taxi Schwarz
ex: e46 320d Topazblau Metallic
ex: e36 325iA taxi alpinweiß
ex: e30 320iS S14B20 M-Technic 2 Delphin Grey Metallic
ex: e30 316i M40B16 Brilliantrot
ex: e30 Cabriolet M10 Zinnoberrot
Comment
-
-
tuleeko valkoista savua putkesta?häviääkö nestettä paisarista?mietin vaan että onkohan kansi mennyt kerta lämpöjä nostanut..mites tuo on pääsi tapahtumaan?Originally posted by ||Nixu|| View PostOke, pitää kokeilla. Ainakin sen huomasin et kaikki muut paitsi yks puola oli eri näköinen teksteistä ja väristä.
Tuli mieleen et oston jälkeen kerran nosti lämpöjä et onko sillä vaikutusta asiaan?
Comment
-
Kävin luettamassa vikakoodit mut mitään vikaa ei näyttäny. Et mikäpä sit vikana? Tuntuu et alkaa vaan enemmän pätkimään. Ei tuo taida valkoista savua työntää. Nesteet on näköään pysyny ihan hyvin(kylmänä katsottu). Lämmöt nous kun ostin auton ja ajoinOriginally posted by metanolman83 View Posttuleeko valkoista savua putkesta?häviääkö nestettä paisarista?mietin vaan että onkohan kansi mennyt kerta lämpöjä nostanut..mites tuo on pääsi tapahtumaan?
muutaman kilometrin niin lämmöt tais olla melkein punaisella niin sit pysähdyin ja lisäsin vettä. Sen jälkeen ei ole lämmöt noussu. Toivottavasti ei ole kansi menny.Last edited by ||Nixu||; 31-03-2008, 13:10.Volvo S40 T4 -98
ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85
Comment
-
niin no ei se kyllä ole varmaan siinä kerinnyt kantta vääntää vielä kieroon.. toimikos auto ennen tuota lämpöjen nostamista? ja miksihän lie ollut liian vähän nestettä ostaessa? ettei vaan olis pistetty pommia kiertoon.. ostitko yksityiseltä vai liikkeestä?Originally posted by ||Nixu|| View PostKävin luettamassa vikakoodit mut mitään vikaa ei näyttäny. Et mikäpä sit vikana? Tuntuu et alkaa vaan enemmän pätkimään. Ei tuo taida valkoista savua työntää. Nesteet on näköään pysyny ihan hyvin(kylmänä katsottu). Lämmöt nous kun ostin auton ja ajoin
muutaman kilometrin niin lämmöt tais olla melkein punaisella niin sit pysähdyin ja lisäsin vettä. Sen jälkeen ei ole lämmöt noussu. Toivottavasti ei ole kansi menny.
kannattaa tarkkailla sitä nestepintaa.. sitten loppuun
oletko mistäpäin? tuosta nickistä vaan päättelin että saatat olla oman kylän poikia..
Comment
-
ja vielä että satuitko katsomaan minkä merkkiset puolat oli? toimivia ovat ainakin :beru, bremin ja bosch. tai siis noissa on harvemmin vikaa. sit oli joku may&christie tai joku semmoinen joissa usein vikaa. auto tulille ja nypit yksitellen puolia käydessä irti ja katso vaikuttaako.
onko autosi joku -91/-92? niissä enemmän noita puola vikoja ilmentynyt..
Comment
-
Tais se vähän pätkiä mut en tienny et se oli joku vika. Enpä tiedä, yksityiseltä ostin.. nestepinta on pysyny siinä cold kohdassa kylmänäOriginally posted by metanolman83 View Postniin no ei se kyllä ole varmaan siinä kerinnyt kantta vääntää vielä kieroon.. toimikos auto ennen tuota lämpöjen nostamista? ja miksihän lie ollut liian vähän nestettä ostaessa? ettei vaan olis pistetty pommia kiertoon.. ostitko yksityiseltä vai liikkeestä?
kannattaa tarkkailla sitä nestepintaa.. sitten loppuun
oletko mistäpäin? tuosta nickistä vaan päättelin että saatat olla oman kylän poikia..
Joo samalta kylältä..
Volvo S40 T4 -98
ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85
Comment
-
En muista minkä merkkiset(ei tainnu ainakaan may&christie olla) mut tarkastan kunhan käyn ostaa uudet tulpat. Pitää testata. Nyt alko niin pahasti pätkimään ja röplöttämään putkessa et käyköhän 5 pytyllä.Originally posted by metanolman83 View Postja vielä että satuitko katsomaan minkä merkkiset puolat oli? toimivia ovat ainakin :beru, bremin ja bosch. tai siis noissa on harvemmin vikaa. sit oli joku may&christie tai joku semmoinen joissa usein vikaa. auto tulille ja nypit yksitellen puolia käydessä irti ja katso vaikuttaako.
onko autosi joku -91/-92? niissä enemmän noita puola vikoja ilmentynyt..
Auto on -92.
Volvo S40 T4 -98
ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85
Comment
-
Tjoo.. uudet tulpat vaihdoin, tuntu et nyt pelittää ja käy tasaseen..
sit ku polkasin vähän enemmän niin alko pätkimään eikä käy samalla tavalla..
tuntuu et se välillä 5:llä kävis.. :think Puolista yks oli se burt vai mikä lie ja loput oli jotain muuta ku joku noista.. otan selville.. sit samalla ku vaihdoin tulpat niin joka kohtaa tungin sitä crc:tä mut pitää viel purkaa enemmän ja tutkia.. liekkö sit jotain sähköhäikkää tai jotai? :think
Volvo S40 T4 -98
ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85
Comment
-
Mulla sama ongelma, meni vaan jäähdytinnestettä tulpan reikiin ja sen takia pimeni pytty.
kansipahvi rikki / kansi halki sullaki sanon minä melkei.
Comment
-
Älä perhana..Originally posted by Scyber View PostMulla sama ongelma, meni vaan jäähdytinnestettä tulpan reikiin ja sen takia pimeni pytty.
kansipahvi rikki / kansi halki sullaki sanon minä melkei.
Volvo S40 T4 -98
ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85
Comment
-
oletkos muistanut tarkkailla nestepintaa? onko vajunut..johonkinhan se on nesteet hukannut kerta oli vajaa sillon ostaessa.
joko kokeilit sitä että käydessä käytät puolan kerrallaan irti? sais ainakin sen selville..
Comment

Comment