Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 Vanne- ja rengasfit -topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Leppäkoski
    Bimmer Rookie
    • Jul 2011
    • 87
    • Hämeenlinna

Originally posted by bemu2000 View Post
    Optimi renkaat noille 215/40 ja 245/35, jos et ihan kenttään meinaa laskea.
    No mulla kyllä on cäbi jo melko tontissa ja niin se saa ollakkin, tosin kaarista on kantit käännetty. Taakse ajattelin laittaa 235/40 kumit kun sellaset oli viime kesänä muutaman kilometrin alla 9,5" vanteella, tosin en muista mikä niissä oli et kun vanteet jo myyty eteenpäin ja otin kumit talteen ku oli melkein uudet.(tai vanteet ja vanteet, xtralipit )
    Eteen tarvii uudet renkaat tilata, josko vaikka sitten nuo 215/40.
    Paljukärryjen vuokrausta Hämeenlinna/Hyvinkää http://www.kuumakylpy.com

Comment

• bemu2000
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 17799
      • Jämsä

Originally posted by Leppäkoski View Post
      No mulla kyllä on cäbi jo melko tontissa ja niin se saa ollakkin, tosin kaarista on kantit käännetty. Taakse ajattelin laittaa 235/40 kumit kun sellaset oli viime kesänä muutaman kilometrin alla 9,5" vanteella, tosin en muista mikä niissä oli et kun vanteet jo myyty eteenpäin ja otin kumit talteen ku oli melkein uudet.(tai vanteet ja vanteet, xtralipit )
      Eteen tarvii uudet renkaat tilata, josko vaikka sitten nuo 215/40.

No on ainakin hirveän näköiset munkit 235/40-18 renkaat E36:n alla.
      TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
      Vanteet edullisesti
      Nostureita ja rengaskoneita

Comment

• Nakutin
        Newbiemmer
        • Jun 2008
        • 6

Liekkö kellään foorumilaisella 10,5x17 vannetta ollut takana coupessa? Itselläni olis ämmäläiseen yhdet mokomat tarjolla 235/40 kumeilla, voipi olla että kaarta joutuu vähän pyörittelemään.

Comment

• Jebbunen
          Bimmer Fanatic
          • May 2006
          • 514
          • Pirkkala

Originally posted by Nakutin View Post
          Liekkö kellään foorumilaisella 10,5x17 vannetta ollut takana coupessa? Itselläni olis ämmäläiseen yhdet mokomat tarjolla 235/40 kumeilla, voipi olla että kaarta joutuu vähän pyörittelemään.
          Varmasti ollut monellakin .. Et luku kertoisi paljon miten mahtuu mutta joka tapauksessa kaarta joutuu mankeloimaan ..
          Porsche

Comment

• Nakutin
            Newbiemmer
            • Jun 2008
            • 6

Originally posted by Jebbunen View Post
            Varmasti ollut monellakin .. Et luku kertoisi paljon miten mahtuu mutta joka tapauksessa kaarta joutuu mankeloimaan ..

ET molemmissa päissä 28, eteen olisi 9,5x17 215/40 kumeilla siis

Comment

• duuk
              Moderator
              • Dec 2006
              • 10506
              • Saaressa

8X18 et 36 pyöri 3mm limpun kanssa, mutta oli niin lähellä tolppaa etten ilennyt laittaa. 5mm limpun kanssa pelaa ihan ok. Eli et 31 8X18 ja alusta ta-technixx.

duke's garage:
              Suzuki R50
              E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
              M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
              S38 S54 S62

instagram: _duuk

Comment

• JanesQ
                Bimmer Rookie
                • Jul 2010
                • 113
                • Nurmijärvi

Kertokaas noviisille, että millä profiililla varustetut gummit mä laitan 8x17 ja 9x17 BBS RS replikavanteille, joiden ET on 35? Autona Coupe ja alustana TA-Tekniksi. Takaa kaaria on pikkasen pokattu, mutta ei oo tarkoitus laittaa ihan tonttiin.

Haen sellaista maltillista venytystä, mutta renkaat eivät saisi olla kauhean "pullat". Mulla vaan ei ole mitään käsitystä mikä rengas venyy millekin vanteelle. Koitin aiheesta etsiä sopivaa, mutta en löytänyt varmaa settiä joten kysytään vielä varmuudeksi.

Kiitoksia etukäteen.

Comment

• bemu2000
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2003
                  • 17799
                  • Jämsä

Originally posted by JanesQ View Post
                  Kertokaas noviisille, että millä profiililla varustetut gummit mä laitan 8x17 ja 9x17 BBS RS replikavanteille, joiden ET on 35? Autona Coupe ja alustana TA-Tekniksi. Takaa kaaria on pikkasen pokattu, mutta ei oo tarkoitus laittaa ihan tonttiin.

Haen sellaista maltillista venytystä, mutta renkaat eivät saisi olla kauhean "pullat". Mulla vaan ei ole mitään käsitystä mikä rengas venyy millekin vanteelle. Koitin aiheesta etsiä sopivaa, mutta en löytänyt varmaa settiä joten kysytään vielä varmuudeksi.

Kiitoksia etukäteen.

Olisko ihan vaan eteen 215/40 ja taakse 225/40 tai 245/35
                  TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                  Vanteet edullisesti
                  Nostureita ja rengaskoneita

Comment

• Jebbunen
                    Bimmer Fanatic
                    • May 2006
                    • 514
                    • Pirkkala

Kiitoksia etukäteen.
                    205/40 etee ja taakke 215/40 tai 225/35
                    Porsche

Comment

• Rudenorth
                      Bimmer Enthusiast
                      • Feb 2005
                      • 2415
                      • Iisalmi

205/40 etee ja taakke 215/40 tai 225/35
                      Eikö 225/35 jää vähän pieneksi? Mulla oli ex e36 toukassa 18x9 vanteella 225/40 ja olivat just passelit.
                      MB W204 C320 CDI
                      Kawasaki Ninja ZX-7R

Comment

• jr66
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2006
                        • 16472
                        • Asikkala

Originally posted by Rudenorth View Post
                        Eikö 225/35 jää vähän pieneksi? Mulla oli ex e36 toukassa 18x9 vanteella 225/40 ja olivat just passelit.
                        Jäähän se mutta tuninkiklupilla täytyy jäädä tai ei saa rispektiä...

Minä laittaisin 8 ja 9 vanteelle 225/45 ja 245/40 mutta niinhän ei saa tehdä...

Comment

• ot8
                          Bimmer Rookie
                          • May 2011
                          • 81
                          • Lahti

Kiitoksia etukäteen.
                          8" vanteelle 195/45 ja 9" vanteelle 215/40. Venyä sen verran että saa tiputettuu kunnol kenttäänki, jos rupee siltä tuntumaan. Näyttää hyvältä ja toimii.
                          Ps. itellä ei mahtunu coilien kans pyörimää edessä 8x17" et35 195/45 rengastuksella. 5mm lätty väliin nii mahtuu...
                          Tsekkaahan noi, josset viel oo perehtyny:
                          Home of the worlds largest collection of Tyre Stretch and Stance photos

Alloy Wheel & tyre fitment calculator - it calculates inset, poke, speedo error, tyre stretch and loads more.
                          F31 320iX Schwarz II
                          E39 530iA Cosmosschwarz metallic
                          E36 328i Moreagrün metallic

Entiset:
                          E36 316i Alpinweiss II
                          E36 323ti Titansilber metallic

Comment

• Jebbunen
                            Bimmer Fanatic
                            • May 2006
                            • 514
                            • Pirkkala

Originally posted by jr66 View Post
                            Jäähän se mutta tuninkiklupilla täytyy jäädä tai ei saa rispektiä...

Minä laittaisin 8 ja 9 vanteelle 225/45 ja 245/40 mutta niinhän ei saa tehdä...
                            vaikka tuninki klupilla ollaanki ni eikai tollasta pullaa kukaan halua linttansa alle...
                            Porsche

Comment

• jr66
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2006
                              • 16472
                              • Asikkala

vaikka tuninki klupilla ollaanki ni eikai tollasta pullaa kukaan halua linttansa alle...
                              8x17, muut tiedot kuvatekstissä: http://kuvablogi.com/nayta/1496087/ Onko sitten pullat vai ei, ihan sama.

Comment

• Haju69
                                Administrator
                                • Nov 2005
                                • 16363
                                • Leppävirta

Originally posted by jr66 View Post
                                8x17, muut tiedot kuvatekstissä: http://kuvablogi.com/nayta/1496087/ Onko sitten pullat vai ei, ihan sama.
                                jeah. Mulla on 225/45/17 "pulla"kumit talvirenkaina 7,5" leveellä vanteella.
                                Ei oo pullaa oikeasti vielä nähnykään.
                                LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
                                E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
                                B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
                                Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
                                Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎