Originally posted by Doni
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		
no, pitää varmaan seuraavaksi tunkata etupyörä ajokorkeuteen ja kömpiä auton alle katsomaan että kuinka paljon ja missä siellä sitä tilaa mahdollisesti on.
 )
 )
 
	

 valitettavasti näitä kyttää about puoli mualimaa. me included. kysymys oikeastaan kuuluukin: onko KUKAAN suomessa, tässä anaalisessa kateudenkyllästämien persereikien maassa, saanut viri-jarrusatuloita leimattua laillisesti? ja jos on niin mitä ja miten? nyt en tietenkään ole kiinnostunut mistään erikseen tyyppihyväksytyistä parin-kolmen tonnin aftermarket-satseista.
 valitettavasti näitä kyttää about puoli mualimaa. me included. kysymys oikeastaan kuuluukin: onko KUKAAN suomessa, tässä anaalisessa kateudenkyllästämien persereikien maassa, saanut viri-jarrusatuloita leimattua laillisesti? ja jos on niin mitä ja miten? nyt en tietenkään ole kiinnostunut mistään erikseen tyyppihyväksytyistä parin-kolmen tonnin aftermarket-satseista. . vaikka kuuro-mykkä-sokea idiootti-apinakin tajuaisi että muutos x on nimenomaan tehty auton turvallisuutta parantamaan (jarrut, alusta tms.), ainakin oma persekutina/kokemukset viittaa siihen suuntaan että inssi antaa hylsyn ja ajokiellon ellei papereita ole esittää. laiskuus ja/tai tietämättömyys varmaan vaikuttavat leiman myöntämiseen kanssa aika lailla. plus tietysti klassiset pärstäkerroin ja kyrpiintymisaste eli 'saanti' edellisiltana...
. vaikka kuuro-mykkä-sokea idiootti-apinakin tajuaisi että muutos x on nimenomaan tehty auton turvallisuutta parantamaan (jarrut, alusta tms.), ainakin oma persekutina/kokemukset viittaa siihen suuntaan että inssi antaa hylsyn ja ajokiellon ellei papereita ole esittää. laiskuus ja/tai tietämättömyys varmaan vaikuttavat leiman myöntämiseen kanssa aika lailla. plus tietysti klassiset pärstäkerroin ja kyrpiintymisaste eli 'saanti' edellisiltana...
Comment