E36 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nifa
    replied
    Originally posted by GARFFi View Post
    Osta 5-sarjan tai 7-sarjan auto.
    No aika kuuro saa olla jossei sitä melun nousemista huomaa, puhutaan kuitenkin useista desibeleistä ihan taajama-ajossa..

    Leave a comment:


  • GARFFi
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Lisää melua ja epämukavuutta.
    Osta 5-sarjan tai 7-sarjan auto.

    Leave a comment:


  • TeemuT
    replied
    Originally posted by Spiddu View Post
    Jep huomasin itsekin tuon paketin kun Schmiedman: sivuja selasin.

    noh kaipa tuolle koko hommalle tulee hintaa 400-500€ asenuksineen ja samalla saisi jo hyllyssä olevat raidetangot alle. Noh enään puuttuu se paja itselläkun peukalo keskellä kämmentä.
    Omassani on powerflex puslat ja E30 tukivarret(pallonivel suoraan tukivarressa ei kumia ympärillä.
    hinta saksalaisilla tukivarsilla 70eur/kpl ja puslat n 100eur.
    Ja toimii, vetelyt rattiin 225 leveillä eturenkailla ei tunnu ja ohjaus tarkka ja tunnokas myös radalla.
    Kestävyys on myös moninkertainen verrattuna siihen vakio kumivaimennettuun palloniveleen.
    Äänet sisälle ei tällä muutu mutta sitten jos vaihtaa myös taakse apurunkoon powerflexit ääni lisääntyy huomattavasti ja asfalttilaadut oppii tunnistamaan istumalihasten kautta , en laittaisi käyttöautoon mutta tuo oma on käyttö/huvu/rata ajossa silloin kuin siltä tuntuu ei se ominaisuus haittaa..

    -Teemu-

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by janne_ View Post
    mielipide vai perusteletko ?
    Lisää melua ja epämukavuutta.

    Leave a comment:


  • ^Tommi_^
    replied
    Originally posted by ^Tommi_^ View Post
    181 tkm mittarin mukaan,saksasta asti on huoltokirja ja leimoja sekä viimeks 153tkm kohdalla on suoritettu nokkaremppa suomessa.

    Se säksätys tulee kuulema juuri sieltä vuotavasta pakosarjasta.

    Kyllä tuo auto muuten kunnossa siis on,ei syö öljyjä,ei nesteitä.
    Lämmöt pysyy kuten pitää,ei kolise eikä pidä muuten outoja ääniä.
    Käynnistynyt aina ensimmäisellä kerralla ja käy tasaisesti ja nätisti.

    Eli ei tässä nyt muita huolia ole,kiitos kuitenkin

    Lähinnä miettisin kuinka iso homma tuo pultti on saada pois joka on poikki napsahtanut ja onnistuuko tiivisteen vaihto ilman suurempia operaatioita ja purkua?
    Edit: Niin ja auton kunto siis puhuu kanssa kilometrien puolesta,ei ole ruosteongelmia missään,todella hyvissä maaleissa ja sisusta ei ole kulunut,ikäisekseen pirun hyvässä kunnossa ja paljon kehuja on saanut ja uudemmaksi luultu joten luulisi että ei tällä mtn 400tkm ole menty.

    Leave a comment:

Working...
X