Originally posted by Supa
View Post
E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
no niin kiitos tiedosta pitääpä kattoa, löytyykö liitin kun purkaa sieltä tulipellin eestä sitten sen verran että pääsee itse puhallinmoottoriin käsiksi niin kotelon kylessä sitten? pitää huomenna käydä purkamassa tuota ja vaihtaa samalla uus puhallinmoottori, seki nyt tuli sitte ostettua vaikkei vika nyt siinä välttämättä olekkaan,Last edited by Qeequ; 07-04-2011, 23:34.
-
Joo sori, oikea termi pääteaste. Etuvastus taas on vanhemmissa peleissä missä on ihan vastuksilla toteutettu nopeuden säätö ja etuaste tarkottaa vähän muuta myös.Originally posted by Qeequ View Posttarkoitatko nyt tätä etuasteen liittimellä sitä mikä on paneelin takana vaiko ihan toistapäätä ? :think
Mutta siis siellä puhallinkotelon kyljessä kuitenkin.
Leave a comment:
-
Originally posted by Supa View PostTarkista se etuasteelle menevä liitin, yhest e36:sta se paloi kokonaa minkä tiedän.
Omanikin on lämmennyt niin että johdot on vähä sulaneet. Eli jos ne virtapiuhat pätkii niin voi aiheuttaa myös puhaltimen pätkimistä ja ylimäärästä lämpemenemistä kontaktikohdista.
Eli puhallin päälle ja heiluttelemaan liittimestä.
tarkoitatko nyt tätä etuasteen liittimellä sitä mikä on paneelin takana vaiko ihan toistapäätä ? :think
Leave a comment:
-
Tarkista se etuasteelle menevä liitin, yhest e36:sta se paloi kokonaa minkä tiedän.Originally posted by Qeequ View Postoon tuossa paininut tuon puhallin moottori ongelman kans melkeen koko talven. ei vieläkään oo oikein saanut selkoa että miksi se lypsää tuota puhallinta, nyt on kokeiltu 3:lla eri etuvastuksella ja uudella Digitaali etupaneelilla, missä se vika mahtaa olla, ku se sitä ns: ''lypsää'' ku nostat nopeutta, se tekee ainoastaan tuota lämpimänä. Onko siellä joku servo rikki joka ohjaa jotain läppää nyt edestakasi tai joku ohjainlaite mikä on hajallaan?
Omanikin on lämmennyt niin että johdot on vähä sulaneet. Eli jos ne virtapiuhat pätkii niin voi aiheuttaa myös puhaltimen pätkimistä ja ylimäärästä lämpemenemistä kontaktikohdista.
Eli puhallin päälle ja heiluttelemaan liittimestä.
Leave a comment:
-
oon tuossa paininut tuon puhallin moottori ongelman kans melkeen koko talven. ei vieläkään oo oikein saanut selkoa että miksi se lypsää tuota puhallinta, nyt on kokeiltu 3:lla eri etuvastuksella ja uudella Digitaali etupaneelilla, missä se vika mahtaa olla, ku se sitä ns: ''lypsää'' ku nostat nopeutta, se tekee ainoastaan tuota lämpimänä. Onko siellä joku servo rikki joka ohjaa jotain läppää nyt edestakasi tai joku ohjainlaite mikä on hajallaan?
Leave a comment:
-
Originally posted by ^Tommi_^ View PostJos tuota osasin käyttää ja katsoa oikein niin näyttä että minun mainitsemille vanteille tuo ilmoitti 224/45/r17.Joo mutta tuo myöhäisempi postaus käsitteli sitä että mitkä siellä pitäisi olla.. Toki siellä paikallaan onkin ne 50 profiiliset kun niin kertoi.Originally posted by jr66 View Post+ ed. sivulla koko oli alussa 225/50...
Leave a comment:
-
Tuolta luettelon perusteella varmaan osaat sanoa mitkä vanteet sulla on? Styling 22,23 vai 24 vai...?Originally posted by ^Tommi_^ View PostJos tuota osasin käyttää ja katsoa oikein niin näyttä että minun mainitsemille vanteille tuo ilmoitti 224/45/r17.
Ja varmaankin tarkoitit 225/45/17
Leave a comment:
-
Jos tuota osasin käyttää ja katsoa oikein niin näyttä että minun mainitsemille vanteille tuo ilmoitti 224/45/r17.
Leave a comment:
-
Noh, ne voi vaatia(tod.näk) sen että siellä pitää ne ohj.kulmien rajoittimet olla niille vanteille/renkaille. Ja suosittelen hommaamaan oikean kokoiset renkaat.Originally posted by ^Tommi_^ View PostKiitoksia vastauksista.
Tällä hetkellä on vielä 15 tuumaset talvirenkaat alla joten tuskin sitten vielä voin mennä muutoksia pyytämään renkaista joita ei ole alla.
Edit: Tuolta näet orkkis vannemallit ja niille soveltuvat rengas koot. http://felgenkatalog.auto-treff.com/
Leave a comment:
-
Moro...
Sellasta utelisin etukäteen ennen kuin ryömin auton alle että että.
Meinaa tuo 325i vm93 coupe vastustaa vaihteiden vaihdossa, erityisesti 3 vaihdettaessa.
Autolla ajettu 270tkm ja kytkin vaihdettu 200tkm kohdalla, kytkin pitää kyllä hyvin. Vaihdelootassa on öljyä ja muutenkin vaihdekeppi tuntuu napakalta.
Miettinä, että voiko tuota kytkin järjestelmää ilmata jotenkin, kun aina tätä ongelmaa ei ilmene? Voisi ensin lähteä siitä kokeilemaan. Eli vika voisi olla, että kytkin ei irroita kunnolla.
Niin ja normaali ihminen varmaan kaupungissa huomaa mitään vikaa, mutta kierroksilla tätä ongelmaa esiintyy.
Leave a comment:
-
Kiitoksia vastauksista.
Tällä hetkellä on vielä 15 tuumaset talvirenkaat alla joten tuskin sitten vielä voin mennä muutoksia pyytämään renkaista joita ei ole alla.
Leave a comment:
-
Juuh, mutta jos sattuu niin että se haluaakin ajaa sillä niin eihän se saa raapia mihinkään... Sulla pitää olla ne rajoittimet paikallaan lain mukaan. Ja ja tuo nykyinen rengas on jo suht korkea muutenkin niin voi tulla ongelmia. Mulla ne nyt ei edes käynyt autoa katsomassa kuin ikkunasta konttorin sisältä että näkyyhän siellä orkkis vanteet olevan niin meni siltä osinkin ihan helposti papereiden muutos. Saattaa olla konttori kohtaista sekin miten tarkkana ovat.Originally posted by ^Tommi_^ View PostKiitos nopeista vastauksista.
Menen huomenna jos kerkeen niin käymään konttorilla ja pyytää niitä lisäämään vaihtoehtoiset renkaat.
Edit: kerkesit jo editoimaan postausta mutta tuohonpa minä jo vastasin ylle.
Leave a comment:
-
Eli siis en voi mennä pyytämään vaihtoehtoisia renkaita lisäämään rekisteriotteeseen ennen kuin mulla on ne renkaat alla ja auto pitää näyttää asemalla?
Leave a comment:
Leave a comment: