Originally posted by Supa
View Post
E36 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by Qeequ; 07-04-2011, 22:34.
-
Originally posted by Qeequ View Posttarkoitatko nyt tätä etuasteen liittimellä sitä mikä on paneelin takana vaiko ihan toistapäätä ? :think
Mutta siis siellä puhallinkotelon kyljessä kuitenkin.
Leave a comment:
-
Originally posted by Supa View PostTarkista se etuasteelle menevä liitin, yhest e36:sta se paloi kokonaa minkä tiedän.
Omanikin on lämmennyt niin että johdot on vähä sulaneet. Eli jos ne virtapiuhat pätkii niin voi aiheuttaa myös puhaltimen pätkimistä ja ylimäärästä lämpemenemistä kontaktikohdista.
Eli puhallin päälle ja heiluttelemaan liittimestä.
tarkoitatko nyt tätä etuasteen liittimellä sitä mikä on paneelin takana vaiko ihan toistapäätä ? :think
Leave a comment:
-
Originally posted by Qeequ View Postoon tuossa paininut tuon puhallin moottori ongelman kans melkeen koko talven. ei vieläkään oo oikein saanut selkoa että miksi se lypsää tuota puhallinta, nyt on kokeiltu 3:lla eri etuvastuksella ja uudella Digitaali etupaneelilla, missä se vika mahtaa olla, ku se sitä ns: ''lypsää'' ku nostat nopeutta, se tekee ainoastaan tuota lämpimänä. Onko siellä joku servo rikki joka ohjaa jotain läppää nyt edestakasi tai joku ohjainlaite mikä on hajallaan?
Omanikin on lämmennyt niin että johdot on vähä sulaneet. Eli jos ne virtapiuhat pätkii niin voi aiheuttaa myös puhaltimen pätkimistä ja ylimäärästä lämpemenemistä kontaktikohdista.
Eli puhallin päälle ja heiluttelemaan liittimestä.
Leave a comment:
-
oon tuossa paininut tuon puhallin moottori ongelman kans melkeen koko talven. ei vieläkään oo oikein saanut selkoa että miksi se lypsää tuota puhallinta, nyt on kokeiltu 3:lla eri etuvastuksella ja uudella Digitaali etupaneelilla, missä se vika mahtaa olla, ku se sitä ns: ''lypsää'' ku nostat nopeutta, se tekee ainoastaan tuota lämpimänä. Onko siellä joku servo rikki joka ohjaa jotain läppää nyt edestakasi tai joku ohjainlaite mikä on hajallaan?
Leave a comment:
-
Originally posted by ^Tommi_^ View PostJos tuota osasin käyttää ja katsoa oikein niin näyttä että minun mainitsemille vanteille tuo ilmoitti 224/45/r17.Originally posted by jr66 View Post+ ed. sivulla koko oli alussa 225/50...
Leave a comment:
-
Originally posted by ^Tommi_^ View PostJos tuota osasin käyttää ja katsoa oikein niin näyttä että minun mainitsemille vanteille tuo ilmoitti 224/45/r17.
Ja varmaankin tarkoitit 225/45/17
Leave a comment:
-
Jos tuota osasin käyttää ja katsoa oikein niin näyttä että minun mainitsemille vanteille tuo ilmoitti 224/45/r17.
Leave a comment:
-
Originally posted by ^Tommi_^ View PostKiitoksia vastauksista.
Tällä hetkellä on vielä 15 tuumaset talvirenkaat alla joten tuskin sitten vielä voin mennä muutoksia pyytämään renkaista joita ei ole alla.
Edit: Tuolta näet orkkis vannemallit ja niille soveltuvat rengas koot. http://felgenkatalog.auto-treff.com/
Leave a comment:
-
Moro...
Sellasta utelisin etukäteen ennen kuin ryömin auton alle että että.
Meinaa tuo 325i vm93 coupe vastustaa vaihteiden vaihdossa, erityisesti 3 vaihdettaessa.
Autolla ajettu 270tkm ja kytkin vaihdettu 200tkm kohdalla, kytkin pitää kyllä hyvin. Vaihdelootassa on öljyä ja muutenkin vaihdekeppi tuntuu napakalta.
Miettinä, että voiko tuota kytkin järjestelmää ilmata jotenkin, kun aina tätä ongelmaa ei ilmene? Voisi ensin lähteä siitä kokeilemaan. Eli vika voisi olla, että kytkin ei irroita kunnolla.
Niin ja normaali ihminen varmaan kaupungissa huomaa mitään vikaa, mutta kierroksilla tätä ongelmaa esiintyy.
Leave a comment:
-
Kiitoksia vastauksista.
Tällä hetkellä on vielä 15 tuumaset talvirenkaat alla joten tuskin sitten vielä voin mennä muutoksia pyytämään renkaista joita ei ole alla.
Leave a comment:
-
Originally posted by ^Tommi_^ View PostKiitos nopeista vastauksista.
Menen huomenna jos kerkeen niin käymään konttorilla ja pyytää niitä lisäämään vaihtoehtoiset renkaat.
Edit: kerkesit jo editoimaan postausta mutta tuohonpa minä jo vastasin ylle.
Leave a comment:
-
Eli siis en voi mennä pyytämään vaihtoehtoisia renkaita lisäämään rekisteriotteeseen ennen kuin mulla on ne renkaat alla ja auto pitää näyttää asemalla?
Leave a comment:
Leave a comment: