E36 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • TNT
    replied
    ......
    Last edited by TNT; 12-04-2011, 12:28.

    Leave a comment:


  • Duzer
    replied
    http://www.realoem.com/bmw/showparts...81&hg=11&fg=15 Mitäs eroa nr.6 ja nr.8 antureilla on? Kumpi noista antaa tiedon mittaristolle.Paras tapa varmaa hakee marmorilta ja onko kuinka vittumaine vaihtaa?

    Leave a comment:


  • mjr68
    replied
    M3-puslat eteen,mihin arvoihin ohjauskulmat?

    Elikkä kyseessä 328i Touring jossa alkuperäinen M-Sport Fahrwerke,vaihdettu Eibach Sportlinen jousisarja.
    Tilasin autoon M3-vastaavat epäkeskopuslat eteen alatukivarsien takapäihin,joilla Caster-kulma muuttuu(niin ja kaikki turhat lutinat montuissa poistuu ja uraherkkyys vähenee)
    Osaako kukaan heittää mitä automallia käyttää ohjeellisena kun kulmia alkaa säädättämään,nuo kulmien säätökoneiden ohjelmat kun sisältää E36:llekin niin montaa eri versiota alustan suhteen että tuota tuota...
    Eli M-Sport alusta madallettuna vai M3-alusta,vakio vai madallettu jne..

    Leave a comment:


  • Jabo1234
    replied
    Originally posted by Rel1990 View Post
    Kävin suutarilla kysymässä hintaa avaimelle ja laittoi avaimen johonkin laitteeseen, joka ilmoitti että siinä on ajonesto. Eivätkä pystyneet tekemään toista avainta.
    Niin juuri, taidan lompsia suutarille ja työnnelkööt minunkin avainta. Sitten sinne merkkiliikkeeseen.

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by Rel1990 View Post
    Kävin suutarilla kysymässä hintaa avaimelle ja laittoi avaimen johonkin laitteeseen, joka ilmoitti että siinä on ajonesto. Eivätkä pystyneet tekemään toista avainta.
    Merkkiliikkeeseen.

    Leave a comment:


  • Rel1990
    replied
    Originally posted by Jabo1234 View Post
    Saankos jotenki selville onko autossa ajonestoa?
    Avain pitäisi teettää, avain on kyllä rautaa ja muovia ilman elektroniikkaa.

    Voiko näissä silti olla jokin säbötööri systeemi?
    Kävin suutarilla kysymässä hintaa avaimelle ja laittoi avaimen johonkin laitteeseen, joka ilmoitti että siinä on ajonesto. Eivätkä pystyneet tekemään toista avainta.

    Leave a comment:


  • promille
    replied
    Originally posted by Jabo1234 View Post
    Saankos jotenki selville onko autossa ajonestoa?
    Avain pitäisi teettää, avain on kyllä rautaa ja muovia ilman elektroniikkaa.

    Voiko näissä silti olla jokin säbötööri systeemi?
    Voipi olla hyvinkin. Varustelistastahan tuo selviää-

    Leave a comment:


  • Jabo1234
    replied
    Avainasiaa

    Saankos jotenki selville onko autossa ajonestoa?
    Avain pitäisi teettää, avain on kyllä rautaa ja muovia ilman elektroniikkaa.

    Voiko näissä silti olla jokin säbötööri systeemi?

    Leave a comment:


  • promille
    replied
    Originally posted by Mikko.92 View Post
    Mitä mieltä porukka on noista virityskatalysaattoreista? onko minkäänlaista hyötyä vakiokoneessa tollasesta?
    Enpä kyllä usko. Ennemmin pitää sen pöntön siellä, pääsee halvemmalla ja vähemmällä vaivalla.
    Mitään faktaa mulla ei tietenkään ole tähän heittää mutta jos kyseessä on sigun auto niin suosittelen unohtamaan koko touhun.

    Leave a comment:


  • Mikko.92
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Tottahan se on että katti siellä ahistaa. Itse olen miettinyt että tekisin niin kuin eräässä toisessakin on tehtynä että katille tehty laipat ja saman mittainen sovite. Katti konttorille paikalleen ja leiman jälkeen pois. Ei ahista yhtään mikään katti.
    Ja nyt muuten mietin minäkin että vois tehä noin. hyvä idea

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by Mikko.92 View Post
    no siis vapaammin virtaava katalysaattori. katsoppas vaikka tuolta http://shop.futurez.fi/epages/GPL.sf...putkisto/katit virityskatalysaattorit... vai onko nää jotai että saahaan tyhmät höynäytettyä? toki viritetyissä koneissa rupee ahistamaan vakio katti mutta sitä mietin että onko vakiokoneessa mitään hyötyä :think
    Tottahan se on että katti siellä ahistaa. Itse olen miettinyt että tekisin niin kuin eräässä toisessakin on tehtynä että katille tehty laipat ja saman mittainen sovite. Katti konttorille paikalleen ja leiman jälkeen pois. Ei ahista yhtään mikään katti.

    Leave a comment:


  • Mikko.92
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    En ole kuullutkaan että katalysaattorilla viritettäisiin autoja.
    no siis vapaammin virtaava katalysaattori. katsoppas vaikka tuolta http://shop.futurez.fi/epages/GPL.sf...putkisto/katit virityskatalysaattorit... vai onko nää jotai että saahaan tyhmät höynäytettyä? toki viritetyissä koneissa rupee ahistamaan vakio katti mutta sitä mietin että onko vakiokoneessa mitään hyötyä :think

    Leave a comment:


  • alonap-1
    replied
    Originally posted by Mikko.92 View Post
    Mitä mieltä porukka on noista virityskatalysaattoreista? onko minkäänlaista hyötyä vakiokoneessa tollasesta?
    318iS ei muutu juuri ollenkaan vaikka katin korvaa suoralla putkella

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    No paljonko?
    Puoli pulloa :think

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by Mikko.92 View Post
    Mitä mieltä porukka on noista virityskatalysaattoreista? onko minkäänlaista hyötyä vakiokoneessa tollasesta?
    En ole kuullutkaan että katalysaattorilla viritettäisiin autoja.

    Leave a comment:

Working...
X