E36 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • JJT
    replied
    Originally posted by Rel1990 View Post
    Miksi tuollainen on alunperin tuolla?
    Olisko tarkoitus helpottaa liikkeellelähtöä (jos ei osaa käyttää kytkintä), ehkä säästää 2-massavauhtipyörääkin.
    Esim. M3:ssa ei tuollaista ole.

    Leave a comment:


  • Rel1990
    replied
    Originally posted by toNmbbA View Post
    Ollut pariinkiin otteeseen täällä siitä asiaa.. Eli siis kytkimestä tulee tarkempi ja ns parempi kun ottaa pois, ei mitään haittavaikutusta toimintaan. Kulkee vaan neste nopeammin ku ei ole mitään turhuuksia hidastelemassa vauhtia, jolloin myös kytkin toimii nopeammin. hmmh... olipas sekava vastaus näin aamutuimaan.
    Miksi tuollainen on alunperin tuolla?

    Leave a comment:


  • Arde92
    replied
    mahtaisko vaikuttaa siihen että vasen puoli on matelemmalla kuin toinen, kun takana on eripari iskarit?

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Mitä osa numero 21 : clutch delay valve käytännössä tekee? Mihin se vaikuttaa jos sen poistaa?
    Hidastaa työsylinterin toimintaa, eli on vain kuristin letkussa. Ota pois vaan.
    E: toNmbbA ehtikin jo.

    Leave a comment:


  • toNmbbA
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Mitä osa numero 21 : clutch delay valve käytännössä tekee? Mihin se vaikuttaa jos sen poistaa?


    Ollut pariinkiin otteeseen täällä siitä asiaa.. Eli siis kytkimestä tulee tarkempi ja ns parempi kun ottaa pois, ei mitään haittavaikutusta toimintaan. Kulkee vaan neste nopeammin ku ei ole mitään turhuuksia hidastelemassa vauhtia, jolloin myös kytkin toimii nopeammin. hmmh... olipas sekava vastaus näin aamutuimaan.

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Mitä osa numero 21 : clutch delay valve käytännössä tekee? Mihin se vaikuttaa jos sen poistaa?

    Leave a comment:


  • ^Tommi_^
    replied
    En muista nyt tältä seisomalta täsmääkö mainitsemasi luvut vanteisiin,mutta luulisin niin.

    Kiitoksia vastauksista.

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by ^Tommi_^ View Post
    Joo vanteilla on tällä hetkellä 225/50..

    Tuo linkki näytti sen 225/45 ja kyseessä on nuo styling 24 vanteet.

    Tahtoisin eteen ne 215/45 ja taakse 225/45. Eteen vähän kaposemmat.

    Millainen homma tuo rajoittimien asennus on?
    Onko nyt sitten edessä 7,5 ja takana 8,5? Tuon style 24:n kanssa kun yleensä niin on.
    Vakio koot 225/45 eteen ja taakse 245/40

    Rajoitin on mielestäni esitetty kuvassa vasen/ylempi osa numero 4. Oikea/alempi nro 4.näyttää jotain muuta. Mutta sinne se tulee. Linkissä osa numero 13 on se mitä tässä haetaan kun sitä osanumerolla kysyt vaikka ja tulee siis molemmin puolin. Jotenkin harhaan johtava kuva.. http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...e_tie_rods/#04

    Leave a comment:


  • ^Tommi_^
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Joo mutta tuo myöhäisempi postaus käsitteli sitä että mitkä siellä pitäisi olla.. Toki siellä paikallaan onkin ne 50 profiiliset kun niin kertoi.
    Joo vanteilla on tällä hetkellä 225/50..

    Tuo linkki näytti sen 225/45 ja kyseessä on nuo styling 24 vanteet.

    Tahtoisin eteen ne 215/45 ja taakse 225/45. Eteen vähän kaposemmat.

    Millainen homma tuo rajoittimien asennus on?

    Leave a comment:


  • Qeequ
    replied
    Originally posted by Expansion View Post
    E36 325i -92 vanoksella...vapari pitäs asentaa nii miten tuo imuilmanlämpöanturin kanssa? Voiko vetää nippusitteellä ton anturin kiinni vaan tohon vapariin?

    älä laita ollenkaan ei oo olennaista hyötyä,

    Leave a comment:


  • Expansion
    replied
    E36 325i -92 vanoksella...vapari pitäs asentaa nii miten tuo imuilmanlämpöanturin kanssa? Voiko vetää nippusitteellä ton anturin kiinni vaan tohon vapariin?

    Leave a comment:


  • Qeequ
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Piti kirjottaa että tarkoitin...eikä tarkoitit
    No mutta vieläkö jäi epäselväks

    joo ei jäänyt. kyllä löytyy. Mutta, Entä jos se ei tuossakaan ole vikana, eipä paljon jää enään Oljenkorsia ku kaikki on vaihdettu..

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by Qeequ View Post
    no nyt ei kyllä oikein ajatus luistanut.
    Piti kirjottaa että tarkoitin...eikä tarkoitit
    No mutta vieläkö jäi epäselväks

    Leave a comment:


  • Qeequ
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    Siis tarkoitit sitä liitintä mikä on siinä sun kuvaamassa "etuvastuksessa" kiinni, oikea termi siis pääteaste eikä etuvastus. Niin jos oot sitä vaihdellu niin tiedät varmaan missä liitinkin


    no nyt ei kyllä oikein ajatus luistanut.

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by Qeequ View Post
    no niin kiitos tiedosta pitääpä kattoa, löytyykö liitin kun purkaa sieltä tulipellin eestä sitten sen verran että pääsee itse puhallinmoottoriin käsiksi niin kotelon kylessä sitten? pitää huomenna käydä purkamassa tuota ja vaihtaa samalla uus puhallinmoottori, seki nyt tuli sitte ostettua vaikkei vika nyt siinä välttämättä olekkaan,
    Siis tarkoitin sitä liitintä mikä on siinä sun kuvaamassa "etuvastuksessa" kiinni, oikea termi siis pääteaste eikä etuvastus. Niin jos oot sitä vaihdellu niin tiedät varmaan missä liitinkin
    Last edited by Supa; 07-04-2011, 22:44. Reason: typoja

    Leave a comment:

Working...
X