Ollut pariinkiin otteeseen täällä siitä asiaa.. Eli siis kytkimestä tulee tarkempi ja ns parempi kun ottaa pois, ei mitään haittavaikutusta toimintaan. Kulkee vaan neste nopeammin ku ei ole mitään turhuuksia hidastelemassa vauhtia, jolloin myös kytkin toimii nopeammin. hmmh... olipas sekava vastaus näin aamutuimaan.
Mitä osa numero 21 : clutch delay valve käytännössä tekee? Mihin se vaikuttaa jos sen poistaa?
Ollut pariinkiin otteeseen täällä siitä asiaa.. Eli siis kytkimestä tulee tarkempi ja ns parempi kun ottaa pois, ei mitään haittavaikutusta toimintaan. Kulkee vaan neste nopeammin ku ei ole mitään turhuuksia hidastelemassa vauhtia, jolloin myös kytkin toimii nopeammin. hmmh... olipas sekava vastaus näin aamutuimaan.
Tuo linkki näytti sen 225/45 ja kyseessä on nuo styling 24 vanteet.
Tahtoisin eteen ne 215/45 ja taakse 225/45. Eteen vähän kaposemmat.
Millainen homma tuo rajoittimien asennus on?
Onko nyt sitten edessä 7,5 ja takana 8,5? Tuon style 24:n kanssa kun yleensä niin on.
Vakio koot 225/45 eteen ja taakse 245/40
Rajoitin on mielestäni esitetty kuvassa vasen/ylempi osa numero 4. Oikea/alempi nro 4.näyttää jotain muuta. Mutta sinne se tulee. Linkissä osa numero 13 on se mitä tässä haetaan kun sitä osanumerolla kysyt vaikka ja tulee siis molemmin puolin. Jotenkin harhaan johtava kuva..http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...e_tie_rods/#04
E36 325i -92 vanoksella...vapari pitäs asentaa nii miten tuo imuilmanlämpöanturin kanssa? Voiko vetää nippusitteellä ton anturin kiinni vaan tohon vapariin?
E36 325i -92 vanoksella...vapari pitäs asentaa nii miten tuo imuilmanlämpöanturin kanssa? Voiko vetää nippusitteellä ton anturin kiinni vaan tohon vapariin?
Siis tarkoitit sitä liitintä mikä on siinä sun kuvaamassa "etuvastuksessa" kiinni, oikea termi siis pääteaste eikä etuvastus. Niin jos oot sitä vaihdellu niin tiedät varmaan missä liitinkin
no niin kiitos tiedosta pitääpä kattoa, löytyykö liitin kun purkaa sieltä tulipellin eestä sitten sen verran että pääsee itse puhallinmoottoriin käsiksi niin kotelon kylessä sitten? pitää huomenna käydä purkamassa tuota ja vaihtaa samalla uus puhallinmoottori, seki nyt tuli sitte ostettua vaikkei vika nyt siinä välttämättä olekkaan,
Siis tarkoitin sitä liitintä mikä on siinä sun kuvaamassa "etuvastuksessa" kiinni, oikea termi siis pääteaste eikä etuvastus. Niin jos oot sitä vaihdellu niin tiedät varmaan missä liitinkin
Last edited by Supa; 07-04-2011, 22:44.
Reason: typoja
Leave a comment: