Kiitos vinkeistä, aukes nyt toi raidetankojen ruuvaaminen vähän kovapäisemmällekin! Noinhan sen tietysti kuuluu mennä. Voin vaan kuvitella paljonko ois vit*ttanut jos oisin ensin pamauttanut naamalleni sen bägin ja vasta sen jälkeen kysellyt täältä.
Niin siis asiaan jonkin verran perehtyneenä tiedän, että sen hammastangon tosiaan joissakin autoissa tulee olla aivan keskellä. Johtuu ymmärtääkseni siitä, että keskellä on harvempi hammastus kuin reunoilla. Tämä on tehty pysäköinnin helpottamiseksi. Renkaiden ääriasennoissa rattia tarvii vääntää suhteessa vähemmän ja renkaat kääntyy enemmän. Mut tuskinpa tossa kymmenisen vuotta vanhassa BMW:ssä semmoista on?
Niin siis asiaan jonkin verran perehtyneenä tiedän, että sen hammastangon tosiaan joissakin autoissa tulee olla aivan keskellä. Johtuu ymmärtääkseni siitä, että keskellä on harvempi hammastus kuin reunoilla. Tämä on tehty pysäköinnin helpottamiseksi. Renkaiden ääriasennoissa rattia tarvii vääntää suhteessa vähemmän ja renkaat kääntyy enemmän. Mut tuskinpa tossa kymmenisen vuotta vanhassa BMW:ssä semmoista on?
Comment