Originally posted by O-Peksi
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		328 päästöongelma pikasta apua kaivataan!
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 otin videon mutta ei sitä taida helposti saada näkyviin mutta tarkennusta sen verran tuohon kuvaan että tuo savutus on tuollaista lämpimällä koneella ja kaasua nopeasti painettuna pöllähtää tuollainen pilvi ilmoille joka ei kuvassa näytä ihan yhtä paksulta kuin se oikeasti on. Pistin muuten merkille että äsken kun käynnistin auton ei savua tullut tyhjäkäynnillä mutta kaasua annettaessa alkoi savuttaa ja takaisin tyhjäkäynnille ja savutus jatkui edelleen.Originally posted by Haju69 View PostTuo kuva nyt ei kerro mitään. Jokainen kosla työntää näillä kosteilla keleillä tuon näköstä. En ainakaan itse olisi huolissaan mutta en sitten tiedä onko se savuttaminen nyt jotenkin runsaampaa. Otappa vaikka joku video jos jaksat, ei toki rajoittimeen tarvii pieksää 
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Tuossa mietiskelin tuon katalysaattorin uusimista niin mitenkäs nämä yleismalliset? löysin netistä tälläisen http://www.skruvat.fi/Katalysaattori-P107535.aspx voisikos noita lyödä tuonne auton alle kaksin kappalein ja yrittää saada asennetuksi lähemmäs pakosarjaa? ja siinä samalla voisi tilata forten motor flushia kun tuo kone oli aika karstainen ainakin venttiilikopan sisältä <--- voi olla että öljyrenkaatkin hieman jumiutuneet.. mene ja tiedä. jokohan noilla toimenpiteillä irtoaisi leima  
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 mittasin nytten nuo lambdat ja molempien arvo tyhjäkäynnillä oli 4.69V ja kierroksilla tuo arvo seilasi välillä noin 1-4.8V eli ovat ilmeisesti ok?
 sitten kokeilin auton käydessä irrottaa imm:n ja irrotuksessa ei käynti muuttunut mitenkään onko tuo normaalia? takaisinlaittaessa kyllä notkahti tyhjäkäynti hetkeksi. ja irrotuksesta ei tullut vikakoodia ainakaan ihan välittömästi. mittasin tuon imm:n navoista 1ja3 tuli tuo akkujännite ja navoista 2 ja 4 tyhjäkäynnillä 0.7v ja kierroksilla noin 2v tosin ohje oli että 3000 1/min ja jännitteen pitäisi olla noin 1.5v mutta koneen kierroksia en päässyt näkemään mutta oli varmaankin yli 3 tonnia joten imm taitaa olla kanssa ok?
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Mielestäni tyhjäkäynnin pitäisi muuttua, kun imm otetaan irti. Korjatkaa jos olen väärässä.G20 330e M-Sport '21
 
 ex's
 
 F30 330e M-Sport '17
 F11 530d X-Drive M-sport '12
 E90 330d LCI M-Sport '10 327hp / 609nm
 E46 330Ci M-Sport II '03
 E36 323i Coupe '97
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Kertokaa toki viisaammat että mikä on tuo oikea toiminta. itse pidin ainakin tähän asti viallista katalysaattoria vikana. eihän tuo jännitemittaus kaikkea kerro. mitenkäs voiko tuon imm:n puhdistaa langat ja navat esim jarrucleanerillä? olisi nopeimmin saatavissa.Originally posted by ohohh View PostMielestäni tyhjäkäynnin pitäisi muuttua, kun imm otetaan irti. Korjatkaa jos olen väärässä.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 ei kadota nestettä ja tämä ongelma saatiin ratkaistuaOriginally posted by Gustaff View PostKadottaako autosi jäähdytysnetettä?
 Meinaan vaan että ei kyllä näytä normaalilta vesihöyryltä tuo pilvi jos joka polkasulla tollanen tulee.
 Jos siis kone ja putkisto oikesta lämmin tuossa kuvassa.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 niin joo vähän mainosta kehiin osat olivat ruotsista. www.skruvat.fiOriginally posted by jr66 View PostNo ei ollu ainakaan marmorilta haettua osaa, katit motonet (?), imm. mistä ?
 toimituskin nopea ainakin omalle kohdalle ja suoraan kotiovelle 
 ja tuo separaattori www.merteil.fi
 Comment
 
							
						
Comment