Mitäs kaikkea joudun vaihtamaan jos päivitän tuon 323:n jarrut M3 vastaaviksi?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Levyt, palat, satulat, olka-akselit eteen ja takana vissiin kynkätkin.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
E36 kysymyksiä ja vastauksia VI
Jatketaan tänne. Tässä vielä edellinen topikki http://www.btcf.fi/forum/showthread....81009&page=101Last edited by Haju69; 14-12-2013, 22:02.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Silvister View PostKun pitäisi lähteä parantamaan vakio e36 audiota parempaan suuntaan mitä pitäisi tehdä? Mitkä on yksinkertaisimmat tavat?
Entä miten on mahdollista saada aux liitäntä samalla?
Paremmat erillissarjat vakioiden tilalle on myös helppo homma. Lisävahvistin on hyvä, mutta se vaatii jo hieman tekemistä. Ellei siellä sitten ole vakiona vahvistinta?
Comment
-
-
Mikä on koiranluun pituus e36 M3:ssa ja mistä tuo mitta otettu (oletan että pallojen väli keskipisteestä)?
Pikaseen kattelin ebayta, niin 231mm, 240mm pituutta tarjoovat. Vanhan mittasin niin oli n. 225mm pallojen keskeltä keskelle.
Toinen asia, onko pätevää keinoa varmistaa iskareiden kuntoa? Ajossa oli ihan ok, eikä mehuja oo pihalle tullu. Arvokkaat nuo M3:n iskarit näyttää olevan, joten mieluilen säätöalustaa tai sitten heittää konit eteenkin (takana taitaa jo olla). Onkohan konin pumpuissa alalautanen samalla korkeudella, kuin vakiossa? Ettei ainakaan keula nousis jos nuo heittää samoille jousille. :thinkEVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by Rel1990 View PostEnsiksi soitin vaihtoon, se on varmaan yksinkertaisin tapa? Riippuen uudesta soittimesta, niin sillä saa esim aux-liitännän, muistitikkupaikan ja mahdollisuuden lisävahvistimille.
Paremmat erillissarjat vakioiden tilalle on myös helppo homma. Lisävahvistin on hyvä, mutta se vaatii jo hieman tekemistä. Ellei siellä sitten ole vakiona vahvistinta?
Comment
-
-
Originally posted by Silvister View PostOkay, mistä näitä kannattais lähtee kattelemaan?
Homma toiminut omalla kohdalla mainiosti.E36 M3 & E39 530d
Comment
-
-
Ajattelin E36 325 tomaattia (-92)ostaa, ja yhtä kävinkin tuossa äsken jo tutkailemassa. Päällimmäisenä jäi mieleen kuskinpuolen takaosasta kuuluva kolina, joka ääneltään vastasi vähän ehtoopuolella olevalta tukivarrelta, mikähän se voisi tarkalleen olla? Lisäksi kun oli ensimmäinen koeajamani tuon ikäinen tomaatti, niin kun kaasun painoi pohjaan, laatikko ikään kuin "aikaili" hyvin pienen hetken, sitten lähti vetämään. Muutoin vaihdot ainakin tuntuivat ihan normaalilta. Normaalia? Ihmettelin myös kun viime kuussa oli lootaan vaihdettu öljyt, joten voisiko lootassa olla murheita :thinkBMW E30 320i "Delphin metallic"
BMW E30 325i "Alpinweiss II" Mtech 2 "Projekti"
EX:
BMW E34 525 1991 "Calypsorot"
MB C180 "Talvipommi"
BMW E36 325 1992 "Brokatrot"
Comment
-
-
Originally posted by Silvister View Poste36 Fijigrün 328i
e46 Stalhgrau 325ci
Comment
-
-
joo elikkä tossa e36 325 on ollu ongelmaa käyntii lähtemisen kaa kylmänä ja kuumana. Kylmänä lähtee vähä paremmi. Viittaisko toi siihe nokka-akselin asento anturii kun saa starta monta kertaa et lähtee ja sit jos vaihde pääl starttaa et auto liikahtaa nii yleesä lähtee käyntii..? Tuntus siitä anturista johtuva kun starttaa kun kone vähä pyörähtää.
Vikakoodin luku auttas joo, mutta viel ei oo paikkaa läheltä löytyny missä se onnistus. Bensa haisee auton luona kans ja oli vissii maassaki pikkase sitä mut mitää märkää paikkaa en löydä mistään..
Mitä noi anturit suunnilleen maksaa? Ja onko työläs vaihtaa ihan pihassa vai onko jotai erikoisuuksia? Kiitos!
Comment
-
Comment