Originally posted by jartsa95
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		E36 kysymyksiä ja vastauksia VI
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Etupuskuria vaihdettaessa M3 puskuriin täytyykö se rautatuki ottaa irtin vanhasta(miten?) ja laittaa uuteen.
 
 Irrotin puskurin ja oikeanpuolimmainen jarrunilmaus pötkylä (brake duct) puuttuu, iso haitta? Ei jaksaisi tilata uutta, ihmettelen vain miksi se puuttuu kun puskuria ei koskaan irroitettu:think
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Puskurin rungon tarvitsee jos uudessa ei sitä ole.Originally posted by Silvister View PostEtupuskuria vaihdettaessa M3 puskuriin täytyykö se rautatuki ottaa irtin vanhasta(miten?) ja laittaa uuteen.
 
 Irrotin puskurin ja oikeanpuolimmainen jarrunilmaus pötkylä (brake duct) puuttuu, iso haitta? Ei jaksaisi tilata uutta, ihmettelen vain miksi se puuttuu kun puskuria ei koskaan irroitettu:think
 
 Tuulenohjaimet jarruille ei taida käydä edes ristiin normi/m3 puskurin kesken. Ei maailmaa kaada jos ne puuttuu mutta onhan se tökerön näköinen jos puuttuu.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
 E32 Diamantscwharz 750iL '94
 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
 B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
 Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
 Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Listojen alla ja ilmanottoaukon yläreunassa on muovisia niittejä, jotka pitää runkoa kiinni. Ne lähtee irti painamalla keskitappi sisään. Varaudu ostaan kaikki uudet, kun tahtoo hajota vanhetessaan ja ne keskitapit tahtoo lentää hukkaan.Originally posted by Silvister View PostEtupuskuria vaihdettaessa M3 puskuriin täytyykö se rautatuki ottaa irtin vanhasta(miten?) ja laittaa uuteen.
 
 Irrotin puskurin ja oikeanpuolimmainen jarrunilmaus pötkylä (brake duct) puuttuu, iso haitta? Ei jaksaisi tilata uutta, ihmettelen vain miksi se puuttuu kun puskuria ei koskaan irroitettu:think
 
 Ne jarrujen jäähdytysputket ei oo pakolliset, mutta eikai ne turhaan oo tehtaalla niitä sinne laittanu. M-sport puskurissa on erilaiset putket, niin tilaa samalla ne oikeet putket, kun tilaat uudet muoviniititkin. Realoemista tai bmw-fanssista löytyy osanumerot. En jaksa kännykällä niitä linkkailla tähän.
 
 Edit hidas
 Instagram, YouTube kanava
 ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Kiitos paljon. Sain irrotettua sen raudan mutta eihän noita saa millään hakattua kiinni enään uudelleen uuteen puskuriin(Ei menny yhtään nappia rikki).
 
 Mietin, että miksi ei sitä rautaa voi laittaa kinni ihan tavallisilla ruuveilla? Sinne listojen alle saa kyllä hakattua ne nappulat kiinni, mutta sinne sisälle?
 
 En nyt ainakaan vielä halua tilata niitä ilmanohjaimia kun olisi kiva saada puskuri tänään kiinni. Toivottavasti siitä ei koidu mitään haittaa.
 
 Edit: Mutta millä tavalla se ois muka tökerön näkönen ilman? Eihän niitä edes näe ulkoapäin.Last edited by Silvister; 02-04-2014, 11:58.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Häh. Mihin sisälle? Eihän se puskurin kuori tule muualta palkkiin kiinni, kuin listojen alta. Alhaalta alamuovit ja sisälokarit ruuveilla.Originally posted by Silvister View Post
 Mietin, että miksi ei sitä rautaa voi laittaa kinni ihan tavallisilla ruuveilla? Sinne listojen alle saa kyllä hakattua ne nappulat kiinni, mutta sinne sisälle?
 Jokainenhan voi laittaa puskurinkuorensa vaikka purukumilla ja nitojalla kiinni, mutta orginaalit kiinniketapit taisi maksaa jotain kymmeniä senttejä.
 
 No näkeehän. Asiaan ei kuole, mutta aiheuttaa närästystä. Teknisesti ei minkäänlaista haittaa, henkisesti jotain pientä.Edit: Mutta millä tavalla se ois muka tökerön näkönen ilman? Eihän niitä edes näe ulkoapäin.-Dodge Charger -73
 -Mercedes-Benz GLK
 -VW Transporter
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Mikäs mahtaa olla yleisin paikka josta m52b20 kone rupeaa vuotamaan öljyä, siten että maassa rupeaa öljyläikkiä näkymään?Nykyinen:
 BMW e36 323i Touring :think
 
 Ex:
 BMW e36 328ia coupe
 BMW e36 320i sedan
 
 Originally posted by MiltzuJoku mikä on toiselle kasa muovia ja peltiä on toiselle erittäin rakas harrastus ja kolmannelle jotain siltä väliltä.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 On siellä isossa ilmanottoaukossa 4 uloketta, joihin tulee kans nastat. Mutta ihan samalla laillahan ne menee kiinni, kuin listojen alla olevatkin, niin mikä niissä voi olla ongelma :thinkOriginally posted by Rockford View PostHäh. Mihin sisälle? Eihän se puskurin kuori tule muualta palkkiin kiinni, kuin listojen alta. Alhaalta alamuovit ja sisälokarit ruuveilla.
 
 
 Öljypohjan tiiviste, kampiakselin etustefa ja öljynsuodattimen jalka.Originally posted by Couja View PostMikäs mahtaa olla yleisin paikka josta m52b20 kone rupeaa vuotamaan öljyä, siten että maassa rupeaa öljyläikkiä näkymään?
 Instagram, YouTube kanava
 ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Kiitos tästäOriginally posted by Pazi88 View PostÖljypohjan tiiviste, kampiakselin etustefa ja öljynsuodattimen jalka. Pitääkin rueta tutkimaam tarkemmin :think
							
						Nykyinen: Pitääkin rueta tutkimaam tarkemmin :think
							
						Nykyinen:
 BMW e36 323i Touring :think
 
 Ex:
 BMW e36 328ia coupe
 BMW e36 320i sedan
 
 Originally posted by MiltzuJoku mikä on toiselle kasa muovia ja peltiä on toiselle erittäin rakas harrastus ja kolmannelle jotain siltä väliltä.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Niitä on hyvin vaikea naputtaa enään takaisin kiinni kun ne on saanu irti. Sinne väliin ei mahdu mitään millä hakata.Originally posted by Pazi88 View PostOn siellä isossa ilmanottoaukossa 4 uloketta, joihin tulee kans nastat. Mutta ihan samalla laillahan ne menee kiinni, kuin listojen alla olevatkin, niin mikä niissä voi olla ongelma :think
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ei niitä tarvi hakata. Keskitappi pois, niin se ite nasta menee kevyesti sormella painamalla paikalleen. Sitten se keskitappi painetaan takasin lukittemaan se nasta paikalleen. Laittaa vaikka crc:tä jos ei muuten luiskahda.
 Instagram, YouTube kanava
 ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Onkos tässä kuvassa laitettu tuon etupuskimen jatkoksi m3/m-sport puskimen alalippa?
 
   
 Comment
 
							
						
Comment