Kiitos! Täytyypi katsoa illemmalla. Onko karkeaa hinta-arvioo feikeistä ja aidoista käytettyinä? Mikäli paljastuu feikeiksi, niin tiedän myös sitten millä hinnoilla liikkuu.
Noniin elikkäs auttakaa tietämätöntä. Kesäksi täytys laittaa uutta näyttävää vannetta avon alle ja kysymys kuuluukin että minkä kokosta vannetta ja kumia tommosen vakioalustallisen alle pystyy lyömään nii että välttys ylimääräsiltä mankeloinneilta yms. Jossain kohi ois tarkotus madaltaa myös.
Noniin elikkäs auttakaa tietämätöntä. Kesäksi täytys laittaa uutta näyttävää vannetta avon alle ja kysymys kuuluukin että minkä kokosta vannetta ja kumia tommosen vakioalustallisen alle pystyy lyömään nii että välttys ylimääräsiltä mankeloinneilta yms. Jossain kohi ois tarkotus madaltaa myös.
En tiedä onko tästä apua, mutta minulla on facelift sedanissa takana 10x18 et40 ja 235/40r18. Nämä raapivat satunnaisesti hieman isoissa nopeuksissa ja heitoissa kun takana istuu joku. Kapearunkosella kumilla ja hieman camberia miinukselle niin saattaa mennä kokonaan raapimatta.
Kiitos! Täytyypi katsoa illemmalla. Onko karkeaa hinta-arvioo feikeistä ja aidoista käytettyinä? Mikäli paljastuu feikeiksi, niin tiedän myös sitten millä hinnoilla liikkuu.
Replicat nuo on ja tuossa kunnossa pelkät vanteet parin sadan arvoiset. Hyvillä renkailla pari sataa lisää.
Eli Coupeen tulossa 18" vanteet, 8 ET 35 ja 9,5 ET 38. Minkälaista rengastusta suosittelette? Auto vielä normikorkeudessa, mutta madallus edessä. Hieman venyä sais olla.
Eli Coupeen tulossa 18" vanteet, 8 ET 35 ja 9,5 ET 38. Minkälaista rengastusta suosittelette? Auto vielä normikorkeudessa, mutta madallus edessä. Hieman venyä sais olla.
Laita vaan ne mitkä siihen kuuluu. 225/40 ja 255/35
Eli Coupeen tulossa 18" vanteet, 8 ET 35 ja 9,5 ET 38. Minkälaista rengastusta suosittelette? Auto vielä normikorkeudessa, mutta madallus edessä. Hieman venyä sais olla.
Se on itellekki vielä kysymysmerkki et kuinka paljon tiputetaan. Sen verran, että ajamaan pystyy vielä normaalisti ja hyvälyä näyttää
Sitten laitat vakiorengastuksen, niin ei tarvitse arpoa. Tuo normaalisti ajaminenkin on asennoitumisesta kiinni ja toisille "normaali ajaminen" tarkoittaa holtittomasti hidastetöyssyihin rysäyttelyä ja eturenkaat rotvallin reunaan osumista parkkipaikoilla.
Reilumpi madallus on aina kompromissi huolettomuuden kanssa. Itse pärjäsin pari kesää 225-35 + 245-35 rengastuksella 18" vanteella wheelcapin ollessa muutamia millejä. Silti mökille päästiin ongelmitta ja käytiin heittämässä reissu Saksassa asti.
Meni jo vähän ohi aiheen, mutta pitkä tauko foorumilta on näköjään kerryttänyt paineita päästä kirjoittamaan.
Mikä rengas-/vannepaketti söis vähiten polttoainetta jos unohdetaan ulkonäkö? I3 sähköbemarissa tätä on ajateltu kapealla ja korkealla renkaalla
Vaikuttaako vanteen paino paljoa kulutukseen? Vai käytännössä vaan renkaan hyvä vierintävastus esim. A
Tällä hetkellä Dezent 17x8 et20 painosta ei tietoa ja renkaiden vierintävastus E.
Kiikareis olis tosi kevyet 16x7 vanteet. Löysin halvalla OZ Ultraleggare 17x8 ET40, paino n.8kg/vanne. Nekin kiinnostais mutta jos ei se vanteen paino oo avaintekijä nii sitte mennään renkaan ehdoilla. Muutenki noi tiet on nii urasia, että luulis ettei oo vierinnällä paljo merkitystä.
Comment