Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E46 kysymyksiä ja vastauksia X
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.Tags: None
-
-
Penkinlämmitin
Voiko irrallaan olevan penkinlämmittimen toimivuuden kokeilla antamalla sille suoraan 12V, vai vaatiiko ohjaushärvelin rajoittamaan virtaa tms?
Paljonkos resistanssin pitäis noissa olla, jos on kunnossa?
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
-
-
Osaisko joku sanoa mikä vaivaa 320d -02 nelikutosta. Kakkospytyn suuttimen korjausarvo tapissa, kokeiltu toisella ehjällä suuttimella ja sama homma. Käy kaikilla, mutta savuttaa valkosta ja tyhjäkäynnillä moottori heiluu. Myös kierroksia ottaa laiskasti. Venttiilivika vai onko jotain muuta mahdollista vikapaikkaa?
Comment
-
-
Originally posted by Jiberish View PostMistäs johtuu, kun laittaa ilmastoinnin päälle niin kierrokset nousee, vaikka kompura on täysin mykkä?E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Nyt on paha!
Outo vika. Ei löydy toista, moista internetistä.
Automaatti-ilmastointi pukkaa kuumaa ilmaa välillä täysin yllättäen. Tarkoitan tosiaan kuumaa näillä helteillä, vaikka lämpötila säädetty esim 20C°. Paneelista vaikka säätää mitä tahansa, ei auta. Ei mikään. Edes ilmastoinnin kytkeminen pois päältä. Naurattaa kun kuumaa tulee vaikka lumihiutale valo ei edes pala ja säätö on +16 ja tulikuumaa. Ja ilmastoinnilla sama. Jonkin ajan päästä saattaa/saattoi korjaantua itsestään tai sammuttamalla ilmanvaihto tai odottamalla. Pysäköimällä tietenkin paras tulos -auttaa nopeammin.
Lyhyissä kaupunkiajoissa ei ilmene. Yleensä saa ajaa melkoisen pitkään kesäkuumalla 200km maantietä ja alkaa sitten, yleensä kun kierrokset on käytetty korkealla -esim. ohitustilanteen jälkeen. Voi alkaa myös hyvin, hyvin pitkässä kaupunkiajossa. Talvella ei esiintynyt, mutta viime kesänä kyllä. Nyt pahasti.
Vika korjaantuu autoa kohtalaisen pitkään seisottamalla. Joskus, varsinkin alkuun riitti pelkkä ilmastointipaneelin räpläys ja pois/päälle laittaminen kesken ajon. Tai pitkään odottaminen. Yleensä vian korjaantuessa kesken ajon, ilmastointi puhaltaa puolestaan pelkkää JÄÄKYLMÄÄ. Pahoittelut isoista kirjaimista, mutta tuokin on melko kummallista.
Ainoa mitä ehdin tekemään (ja ainoa mitä juupeli, tällä kertaa osaan tehdä) oli tämän pienen sensorin kokeilu, joka tunnistaa sisätilan lämpötilan. Hyvin toimii propelli.
Jos joku voisi vaikka lukea tällä maagisella INPAlla Tampereen alueella vikakoodit?
Comment
-
-
Gm5 star12 k-bus high
Nostetaas vanhasta ketjusta, saman ongelman kanssa painitaan yhä...
Olisiko kenelläkään kokemusta e46 gm5 korimoduuleista?
Itselläni lopetti E46 330D 2004 keskuslukituksen kaukosäätö toimimasta, ja googlettelun perusteella tilailin gm5:seen uudet releet, ja nyt kun releet tuli ja purin boxin pois, niin huomasin että eihän tuo oma korimoduuli ole samanlainen kuin netissä nähdyt... Tässä mallissa 6kpl NEC:in valmistamia EP2F-B3G1S releitä ja sijoittelultaan eroaa tycon releisiin siten, että yksi rele on poikittain. Nämä NEC:in releet ovat myös isompia kuin tycon tekeleet.
Omasta moduulin tarrasta löytyy seuraavat tekstit.
GM5 Star12 K-Bus HIGH
61.35 6 944 842 Al01
689 667 SHURLOK FT1110-01
HW:2.0 SW:4.1 28 04 00
Serial No.:#00000000000100616058
Toisessa tarrassa lukee SW4.1
Fansin sivuille kun koittaa laittaa tuon 61.35 6 944 842 minkälaisella tavalla vain, ei osaa löydy.
Vinillä kun katsoo niin fanssista antaa seuraavanlaisen boxin tuohon autoon.
Basic module 5 uncoded
61 35 3 454 607
Onko tälläisissä boxeissa ollut samoja rele ongelmia kuin siinä ns yleisemmässä boxissa?
Tästä boxista en löytänyt netistä oikein mitään tietoa.
Kiitos jo etukäteen, jos joku osaisi selventää asiaa!
Comment
-
-
Originally posted by walopower View PostNe releet kytkee ovia ja ikkunoita, jos kaukosäätö ei toimi, niin vika on muualla (avaimessa/antennivahvistimessa).
Toki kuskin oven aktuaattori vaimikäseoli jouduttiin vaihtamaan myös, koska ikkunat rupes elämään omaa elämäänsä.Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Mistähän ihmeestä alkoi ihan yks kaks yllättäen kuulumaan tuollainen ”tikitys” kun auto liikkuu? Ääni tuntuu ihmeellisesti kuuluvan jostain ratin tienoilta, ja tikitys tihenee sitä mukaa kun pyörien pyörintänopeus kasvaa, paikallaan ollessa ei kuulu mitään ääntä? Hyviä veikkauksia? Ajaa hulluksi tuollainen ihmeellinen ääni muutoin niin hyvin toimivassa autossa.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
Comment