Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 320d tehot kateissa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 3BMW
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2003
    • 628
    • Turku

    #16
    No niin, paistaa se päivä risukasaankin

    Huollosta soitettiin taas ja kerrottiin auton olevan kunnossa keskiviikkona. Kaikkiin vikoihin löytyi selitys haljenneesta painesäiliöstä, uusi maksoi 8,35€

    Comment

    • henri
      BTCF Member
      • Aug 2002
      • 5752
      • Kiuruvesi/Iisalmi

      #17
      no hyvä homma ja ei ollut kallis vikakaan
      Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
      Ex. E30 320i 2d GTS -88


      E46 330Cd (projekti V.2)


      ----------------------------

      Comment

      • Hemi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 18880
        • Pirkanmaa

        #18
        ...eikö?

        Comment

        • sirius18
          Bimmer Rookie
          • Dec 2002
          • 137

          #19
          Originally posted by 3BMW
          No niin, paistaa se päivä risukasaankin

          Huollosta soitettiin taas ja kerrottiin auton olevan kunnossa keskiviikkona. Kaikkiin vikoihin löytyi selitys haljenneesta painesäiliöstä, uusi maksoi 8,35€
          Terve, mikäs se semmoinen painesäiliö on ja missä sijaitsee? Nimim. Tahtoo myös oman pirssin kuntoon

          Comment

          • 3BMW
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2003
            • 628
            • Turku

            #20
            Originally posted by sirius18
            Terve, mikäs se semmoinen painesäiliö on ja missä sijaitsee? Nimim. Tahtoo myös oman pirssin kuntoon
            Ei ehtinyt sanoa missä/mikä säiliö oli rikki, selittää minulle kuulemma kun noudan auton. Ajattelinkin laittaa privaa sulle että saat omasi myös kuntoon...eli kerron heti kun tiedän

            Comment

            • 3BMW
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2003
              • 628
              • Turku

              #21
              Originally posted by Hemi
              ...eikö?

              Eikö mitä??? Jos tarkoitat että tuli kalliiksi niin se on suhteellinen käsite? Ilmamassamittarin sain "kaverihintaan" ja tutkiminen ei mansikoita maksa. Ainoa mikä siinä ketuttaa on että ei ilmeisesti ollut omassa edes mitään vikaa. Mutta en väitä etteikö rempaan olisi ihan tarpeeksi euroja mennyt, jokaisen takia joutunut kuitenkin töitä tekemään

              Comment

              • TINTTI
                Bimmer Fanatic
                • May 2004
                • 404
                • ...kuvan kaunis Koivuhaka

                #22
                Originally posted by 3BMW
                Ei ehtinyt sanoa missä/mikä säiliö oli rikki, selittää minulle kuulemma kun noudan auton. Ajattelinkin laittaa privaa sulle että saat omasi myös kuntoon...eli kerron heti kun tiedän
                ...laita mullekin...
                420dxA/f36/GrandCoupe/Business M Sport/~190hp/400nm
                ex523iA/f10/sedan/business/161tkm/~200hp/270nm
                ex320iA/e93/cabrio/Business/118tkm/~170hp/210nm
                ex325i/e30/cabrio/M-tech I/196tkm/~170hp/220nm
                ex320i/e30/cabrio/M-tech I/211tkm/~140hp/170nm
                ex320d/e46/sedan/Kanilakki/363tkm/~170hp/350nm

                Comment

                • JaGaR
                  Bimmer Rookie
                  • Mar 2004
                  • 143
                  • Vesilahti

                  #23
                  ja liitytään joukkoon suureen eli laittko mullekkin privaa
                  Kiittää ja kumartaa
                  º¿º

                  Comment

                  • sirius18
                    Bimmer Rookie
                    • Dec 2002
                    • 137

                    #24
                    Parasta kirjailla samantien tarina tänne forumin puolelle, saapahan kaikki lukea yhden ratkaisumallin tähän ongelmaan, varsinkin jos joku lukee myöhemmin

                    Comment

                    • henri
                      BTCF Member
                      • Aug 2002
                      • 5752
                      • Kiuruvesi/Iisalmi

                      #25
                      niin ja ei tarvi jokaiselle erikseen laittaa privaa, ku kirjottaa sen tähän, niin jatkossakin löytyy sitte mahd. ratkaisu tästä topicista
                      Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
                      Ex. E30 320i 2d GTS -88


                      E46 330Cd (projekti V.2)


                      ----------------------------

                      Comment

                      • 3BMW
                        Bimmer Fanatic
                        • Dec 2003
                        • 628
                        • Turku

                        #26
                        No niin, laitetaan tieto sitten tänne. Olin itse reissussa ja veljeni haki auton korjauksesta, joten enempää en tiedä kuin mitä kuitissa lukee.

                        Vaihdettu osa on alipainesäiliö(11652247620), ja hintaa oli tosiaan 8.03€.

                        Nyt auto kulkee todella nätisti ja tehonlisäys on huomattava, vääntöäkin tuli kertaheitolla tarpeeksi

                        Comment

                        • TINTTI
                          Bimmer Fanatic
                          • May 2004
                          • 404
                          • ...kuvan kaunis Koivuhaka

                          #27
                          Originally posted by 3BMW
                          Vaihdettu osa on alipainesäiliö(11652247620), ja hintaa oli tosiaan 8.03€.

                          Nyt auto kulkee todella nätisti ja tehonlisäys on huomattava, vääntöäkin tuli kertaheitolla tarpeeksi
                          OSA nro. 6 http://www.realoem.com/bmw/showparts...30&hg=11&fg=45
                          Last edited by TINTTI; 12-09-2005, 06:51.
                          420dxA/f36/GrandCoupe/Business M Sport/~190hp/400nm
                          ex523iA/f10/sedan/business/161tkm/~200hp/270nm
                          ex320iA/e93/cabrio/Business/118tkm/~170hp/210nm
                          ex325i/e30/cabrio/M-tech I/196tkm/~170hp/220nm
                          ex320i/e30/cabrio/M-tech I/211tkm/~140hp/170nm
                          ex320d/e46/sedan/Kanilakki/363tkm/~170hp/350nm

                          Comment

                          • Lanttu
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jun 2004
                            • 1643

                            #28
                            Eli alipainesäiliö joka liittyy waste-gate:n ohjaukseen. Olisiko hukkaportti ollut koko ajan auki ja ahdot tiessään, todennäköisesti. (itse itselleni vastaan)

                            Comment

                            • Ikuinen aloittelija
                              Bimmer Fanatic
                              • Dec 2003
                              • 336
                              • maa

                              #29
                              Originally posted by Lanttu
                              Eli alipainesäiliö joka liittyy waste-gate:n ohjaukseen. Olisiko hukkaportti ollut koko ajan auki ja ahdot tiessään, todennäköisesti. (itse itselleni vastaan)
                              Taistelin aikoinaan folkkarin TDi:n ahtopaineongelman kanssa. Siinä paineet nousi liiaksi johtuen vastaavan föönin VNT systeemin jumimisesta. Tuossa ahtimessahan ei ole lainkaan hukkaporttia vaan paine säädetään ahtimen "ohivirtausta" säätelemällä kuten tässä näytetään http://www.technologie-entwicklung.d...t15-turbo.html
                              Putsaamalla tuli omakin kuntoon.
                              G30 520d Xdrive Sport -18
                              F30 320i Xdrive Limited Ed. -15

                              Comment

                              • CamoPappa
                                Bimmer Rookie
                                • Jul 2006
                                • 77
                                • Tampere

                                #30
                                E46 320d Tampereella!!!

                                Onko jollain foorumilaisella 136hv:n versiota Tampereen suunnalla, mielellään vakiota? Kiinnostais oikeesti tietää et miten kyseisen auton pitäs kulkea jos kaikki on ok. Mulla ilmamassamittari vaihdettu just ennen ku ostin auton n.kk sitten ja silti mun mielestä katvealue jossain 2200-3000 rpm. Mietin vaan sitä softan päivitystarvetta. JOS joltain löytyy auto, mielenkiintoa tai perstuntuma miten pitäisi kulkea ni joku päivä/ilta kokeilemaan mun autoa. En jaksais kantaa TURHAAN Metroautoon 100 €:tä jos kaikki sittenkin OK.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎