Ne on niitä samoja numeroita, kuin esimerkiksi E39 M5 touringin kallistuksenvakaajien osanumerot. Ei niitä ihan kenelle vain jaella. Vain harvoille ja valituille. Näitä ovat tietäjät ja asiantuntijat, jotka ei tosin tällaisia numeroita täällä kysele, koska ovathan he valveutuneita tekniikan tietämyksestään.
En olisi itse voinut paremmin sanoa.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Omaan M54 moottoriseen vaihdoin hiljattain Hellan paisarin ja uuden korkin, mutta edelleen näyttelee välillä lämpimänä jäähdytysnesteen merkkivaloa, vaikka nestettä on. Mikähän sitä riivaa? Paisarissahan tuli uusi anturi mukana...
Mulle on tullut sama vika, silloin tällöin vilauttaa tuota merkkivaloa, vaikka sen paisarin "tangon" mukaan tankki on täynnä (kylmänä ylhäällä tuo tanko). Mulla on ollut jo kuukausia uusi paisari odottamassa laittoa ja siinä on tuo anturi mukana, joten jospa vaihtais saman tien.
Väliä tai ei niin samaa tavaraa kuin Bemarin orkkisneste saa Motonetistä ilman Bemarin logoa kohtuuhintaan, sitä on tullut laitettua. Sinivihreää siis väriltään.
E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP) Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Kaikkia nesteitä ei saa sotkea keskenään, joten pitäisi tietää mitä nestettä siellä nyt on. Värikään ei aina välttämättä kerro mitä siellä on, löytyy vähän vaikka minkä väristä nestettä. Nesteen väri kun myös voi muuttua, niin jälkikäteen vähän hankala joskus päätellä.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Niin tosiaan, se unohtui tuosta omasta viestistä vielä että jos ei ole tietoa siitä milloin nesteet on viimeksi vaihdettu (ja mitä siellä edes tällä hetkellä on) niin tekisin ainakin itse kunnon huuhtelun. Eli ensin syylärin kautta se ulos mitä sieltä tulee, ja sitten vielä lohkon kyljestä (pakosarjan puolelta) loput pois. Ilmaaminen ei muistaakseni näissä ollut lopulta kovinkaan vaikea homma.
E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP) Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Niin tosiaan, se unohtui tuosta omasta viestistä vielä että jos ei ole tietoa siitä milloin nesteet on viimeksi vaihdettu (ja mitä siellä edes tällä hetkellä on) niin tekisin ainakin itse kunnon huuhtelun. Eli ensin syylärin kautta se ulos mitä sieltä tulee, ja sitten vielä lohkon kyljestä (pakosarjan puolelta) loput pois. Ilmaaminen ei muistaakseni näissä ollut lopulta kovinkaan vaikea homma.
Juu siis tätä just hainkin, että nesteet vaihtuu kerralla, en siis lisää/sotke uutta ja vanhaa. Auto on käytetty hyvin öljynvaihtohuolloissa, mutta ei ole tietoa milloin nesteet on vaihdettu.
Kyljestä en olekaan koskaan ottanut vielä nesteitä pois. Pitää varmaan kattoa tuubista miten tuo homma menee. Huuhtelu varmaan ihan vesijohtovedellä? Ilmaus tais olla vaan siitä paisarin vierestä olevasta ruuvista.
Okei. Tuo muijan auto sillointällöin lirutellut alle niin pitää alkaa seuraamaan ettei ole vain ylitäytön aiheuttamaa.
Mitään tarvi seurata, tarkista että pinta on kylmänä oikealla tasolla. Onko systeemi ollut tyhjänä jostain syystä lähiaikoina eli onko ilmaa ? Tosin se tulee itsestään pois.
Mitään tarvi seurata, tarkista että pinta on kylmänä oikealla tasolla. Onko systeemi ollut tyhjänä jostain syystä lähiaikoina eli onko ilmaa ? Tosin se tulee itsestään pois.
On ollu tyhjänä kun koko tekniikka vaihdettiin autoon ja en oo ite sitä jokakerta täyttäny ni sillä vaan et osaisin muijalle sanoa että jos vuotaa kohtaa x, ei huolta. Jos korkista tulee ylimrääset niin paikka pitäis olla aika selvä.
Se tasontarkastuksen tappi on myös katki tossa paisarissa, pitäis vaihtaa vielä varaosa-autosta ehjä paisari.
Comment