Onko nuo H&R palikat TYV hyväksyttyjä? Itseäkin kiinnostaisi tuo 55/35 alustasatsi. Mites katsastaminen onnistui, kun täällä meilläpäin tuo maximi madallus saa olla se 51mm? Tosin jos sitä ei missään lue, niin äkkiähän sitä sanoo vain, että madaltaa tuon 50mm.
On TüV hyväksyttyjä ja jos ei mene läpi niin kannattaa vaihtaa konttoria
hyvä valinta, 55mm/35mm H&R CupKit käytössä tääläkin, ei ole krapsinut, muutakuin renkaat lokasuojiin ennen levitystä =)
ja suht matalaltakin näyttää.
Paljonko muuten tänäpäivänä nuo maksaa (iskarit ja jouset) ?
Itse maksoin helmikuussa H&R CupKit 55/35 satsista postista lunastettuna ~485€, siis juuri tuolta fahrwerkebilliger mestoilta.
Ihan ok satsi ollut, ehkä sais kuitenkin olla 10mm matalempi sekä edestä että takaa..
Säädettävissä olis kyllä munaa ja paljon
Noissa säädettävissä on vain se vika monesti, että ovat kovia ku perkele ja harvemminpa sitä korkeussäätöä tarvitsee. Kerran säätää kohilleen ja se on siinä. Pitääpä tiedustella tuota 55/35 pakettia tuolta saksanmaalta (http://fahrwerkebilliger.de/). Maksu ilmeisesti onnistui visalla ok ja toimitus oli mutkaton?
Säädettävissä on myös se hyväpuoli että sillä saa auton just eikä melkein omalle silmälle passelille korkeudelle.
Pelkillä "ei säädettävillä" saa taas harvemmin kuten omalla kohdalla, sentti sieltä sentti täältä jne.
Itse maksoin tilisiirrolla, rahat siirty 4 pankkipäivässä ja sen jälkeen olikin jo paketti liikenteessä.
7.4 tilasin, maksoin tilisiirrolla ja 20.4 kävin postista noutaa paketin
Mitä olette mieltä, e46 coupen vakioalustaan laittas eteen m-sarjan jouset, eikös ne tiputa noin 250mm? Olis meinaan ylimääräsenä hyllyssä moiset.. Lähinnä siis mitä sanoo iskarit siihen? Ja vanteet on kokoa 19"kesällä.
Entäs millon takakaaria tarvii alkaa leventään noille 235/35/19(tai esim. 275/30) renkaille, jos vaihtas koko alustan?
Last edited by hj325hml; 18-01-2008, 18:06.
Reason: Sekoilin kokojen kanssa.
25cm madallus, aikas maukas
No tarkoitit tietysti 25mm madallusta joka on 5mm matalempi kun mitä M-Sportin satsi.. iskareita en menis vaihtamaan.
Vasta sitten satsaisin rahaa iskareihin kun olisin vaihtamassa enemmän tiputtavaan satsiin.
Takakaaria ei tarvitse leventää jos/kun hommaat vanteet sopivalla ET:llä, vanteen halkasijalla ei ole tekemistä renkaan koon kanssa, koska ihanteellista on että pyritään samaan halkaisijaan kun orkkis vanne/kumi setillä.
255/45-19" on liian suuri halkaisija E46:lle.
25cm madallus, aikas maukas
No tarkoitit tietysti 25mm madallusta joka on 5mm matalempi kun mitä M-Sportin satsi.. iskareita en menis vaihtamaan.
Vasta sitten satsaisin rahaa iskareihin kun olisin vaihtamassa enemmän tiputtavaan satsiin.
Takakaaria ei tarvitse leventää jos/kun hommaat vanteet sopivalla ET:llä, vanteen halkasijalla ei ole tekemistä renkaan koon kanssa, koska ihanteellista on että pyritään samaan halkaisijaan kun orkkis vanne/kumi setillä.
255/45-19" on liian suuri halkaisija E46:lle.
Viimeistään keväällä
25cm madallus, juu juu, kerralla kunnolla vaan. Ei vaan, niin vähä ajattelinkin että sen parin sentin tiputuksen vois mennä orkkisjousilla hyvinkin, vaihtaan sit koko sarjan kerralla enemmän tonttiin menevällä.
Pitää tosiaan tsuumailla keväämmällä noita vanteita kuinka mahtuu pyöriin..
Onko muuten sedanissa ja coupessa sama orkkis alusta?
.....Entäs millon takakaaria tarvii alkaa leventään noille 255/45/19 renkaille, jos vaihtas koko alustan?
Silloin kun vanneleveys lähentelee 9.5" noin 25et:llä.
Vakio 38-45et:llä ko.rengasleveys toki mahtuu ihan yhtä hyvin kuin orggis
195/65-15" kokoinenkin....
....mutta, nyt ollaan kyllä AIVAN TÄYDELLISEN vääränkokoisessa rengastuksessa mikäli koko todellakin on 255/45-19":sta, eikä jotain muuta. Eli missään tapauksessa mikään 255/45-19" ei mene minkään e46:n alle lainkaan, koska halkaisijaa on lähes 10cm vakiokokoa enemmän.
Oikea koko/profiili e46:n alle 255/30-19" joka omaa saman ulkohalkaisijan kuin orggis 195/65-15" speksikoko.
Silloin kun vanneleveys lähentelee 9.5" noin 25et:llä.
Vakio 38-45et:llä ko.rengasleveys toki mahtuu ihan yhtä hyvin kuin orggis
195/65-15" kokoinenkin....
....mutta, nyt ollaan kyllä AIVAN TÄYDELLISEN vääränkokoisessa rengastuksessa mikäli koko todellakin on 255/45-19":sta, eikä jotain muuta. Eli missään tapauksessa mikään 255/45-19" ei mene minkään e46:n alle lainkaan, koska halkaisijaa on lähes 10cm vakiokokoa enemmän.
Oikea koko/profiili e46:n alle 255/30-19" joka omaa saman ulkohalkaisijan kuin orggis 195/65-15" speksikoko.
Jep, eiköhän se profiili kolmosella alkanut kuitenkin..
Comment