memebuy23buy

E46 Madallus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jr66
    replied
    Originally posted by QUASIMODO View Post
    Mistä madaltavat jousilautaset E46 320i sedaniin, joka vuosimallia 2004?

    Pitäisi saada keulaa hivenen alemmas, mutta ajomukavuus tulisi säilyä suunnilleen alkuperäisenä

    Paikallaan siis alkuperäiset jouset.

    Aiemmin minulle ehdotettu E90:n jousilautasia :think
    ajaako saman asian? Mikäli näin, niin voisiko joku laittaa linkin/osanumeron oikeaan osaan?
    Reilun minuutin selauksella osa #9 http://bmwfans.info/parts-catalog/E9...g_parts/#pos_9

    Leave a comment:


  • QUASIMODO
    replied
    Mistä madaltavat jousilautaset E46 320i sedaniin, joka vuosimallia 2004?

    Pitäisi saada keulaa hivenen alemmas, mutta ajomukavuus tulisi säilyä suunnilleen alkuperäisenä

    Paikallaan siis alkuperäiset jouset.

    Aiemmin minulle ehdotettu E90:n jousilautasia :think
    ajaako saman asian? Mikäli näin, niin voisiko joku laittaa linkin/osanumeron oikeaan osaan?

    Leave a comment:


  • AnttiJuhani
    replied
    Originally posted by St0be View Post
    Millasta madallusjousta suosittelette laittaa vakioalustalliseen cabriolettiin että sais kesäksi näyttävämmän näköseksi? Vai onko siinä mitää järkeä laittaa vakioalustaan pelkkiä madallusjousia?
    H&R 55/35. Mukava vielä ajella vaikka kohtuu matalakin on. Vakio m-sport iskareilla ainakin pelaa hienosti.
    Last edited by AnttiJuhani; 29-07-2019, 12:52.

    Leave a comment:


  • St0be
    replied
    Cabrioletin madallusta

    Millasta madallusjousta suosittelette laittaa vakioalustalliseen cabriolettiin että sais kesäksi näyttävämmän näköseksi? Vai onko siinä mitää järkeä laittaa vakioalustaan pelkkiä madallusjousia?

    Leave a comment:


  • AnttiJuhani
    replied
    Jos H&R on vaihtoehto niin heiltä löytyy 55/35 sarja jolla pitäis tulla aika maukkaasti alas. Tänään juuri tilasin omaani, ja hintaa jäi toimituskuluineen 140€/sarja. Molempia merkkejä pidän samalla viivalla laadun suhteen.

    Leave a comment:


  • NTK
    replied
    Elikkä siis.. Luin reilut 90 sivua äkäseen läpi.

    Ajatuksena oli vaihtaa M-Sportin jousien tilalle Eibachin Pro-kit. Mutta jos nyt ymmärsin lukemani oikein niin niillä ei M-Sportista tiputa alas juurikaan. Tällä hetkellä ainakin edessä kaaren ja renkaan väliin jää niin paljon tilaa, etten usko 15mm pudotus siihen riitä. Eli ratkaisu oliskin Eibachin Sportline ja M-Sport iskarit?

    Oisko jollain kuvaa miltä coupe näyttää Sportlineillä 19" vanteet alla?

    Leave a comment:


  • AnttiJuhani
    replied
    Onko jani sulla vakio msport iskareilla? Paljonko madallusta? Hyvässä balanssissa on. Omassa cabriossa on takana jouset vaihdettu juuri ja perä on keulaan nähden tosi matala. Ajattelin laittaa ympäriinsä uudet jouset kun ei tiedä mitä jousia tuosta alta nyt löytyy. Iskarit näytti olevan kunnossa niin en laita koko alustasarjaa. AP:n 40/20 iskareineen laitoin toukkaan viime kesänä ja siihen olen ollu kyllä tyytyväinen eikä ollut hinnalla pilattu.

    Leave a comment:


  • jani
    replied
    Googlella löytyi omasta lintasta kuva. Autossa siis Eibach sportline jouset.

    Leave a comment:


  • Sisäänajettu
    replied
    Nyt on tuo H&R Cup-Kit tilattu noilla Bilstein B4 Sport iskareilla. (Madallus siis 55/35)

    Toivotaan, että olisi parempi kuin nykyinen orkkis M-Sport II alusta

    Leave a comment:


  • Sisäänajettu
    replied
    Originally posted by Suorakuus View Post
    Itsellä coupessa alla sportline jouset ja 225/40/18 nastat talvella, ei kertaakaan ongelmia vaikka jonkun kerran joutui vetämään vähän syvemmässäkin lumessa kun ei lumiauroja turhan usein näkynyt. Ainut ongelma oli että takapään nastat katosi kummallisesti johonkin.:think
    Kiitoksia tästä

    Laitetaan Cup-kit tilaukseen

    Leave a comment:


  • Suorakuus
    replied
    Itsellä coupessa alla sportline jouset ja 225/40/18 nastat talvella, ei kertaakaan ongelmia vaikka jonkun kerran joutui vetämään vähän syvemmässäkin lumessa kun ei lumiauroja turhan usein näkynyt. Ainut ongelma oli että takapään nastat katosi kummallisesti johonkin.:think

    Leave a comment:


  • Sisäänajettu
    replied
    Originally posted by touring39 View Post
    Madaltaminen ei nähdäkseni ole mielipideasia. Jos maavaraa tiputtaa edestä 55mm, niin silloin auto on sen verran matalampi.

    Silloin auton pohja ottaa kiinni helposti kynnyksiin, hidastetöyssyihin yms. Itsekin pamautin pakoputken lommolle nykyisellä e46:lla kun siinä oli 340 cm vanteen keskiöstä kaareen. 55mm madallus tiputtaa vielä lisää tuosta.

    Mun ajatelmia tässä vaan.
    Tätä juurikin miettinyt, että muuttuuko ajaminen täysin. Hidaste töyssyihin pitää ajaa todella varovaisesti ja kanttikiviä kiikaroida...

    Leave a comment:


  • touring39
    replied
    Madaltaminen ei nähdäkseni ole mielipideasia. Jos maavaraa tiputtaa edestä 55mm, niin silloin auto on sen verran matalampi.

    Silloin auton pohja ottaa kiinni helposti kynnyksiin, hidastetöyssyihin yms. Itsekin pamautin pakoputken lommolle nykyisellä e46:lla kun siinä oli 340 cm vanteen keskiöstä kaareen. 55mm madallus tiputtaa vielä lisää tuosta.

    Mun ajatelmia tässä vaan.

    Leave a comment:


  • Sisäänajettu
    replied
    Originally posted by McBeast View Post
    Tuskin sun tarttee ton H&R:n satsin kanssa pelätä, että iskarit välittömästi alkaisi korkkailemaan. Ei tommonen 55/35 madallus mikään extremedrop sarja ole. Tietysti ollaan erilaisia ja itse pärjäsin 5cm maavarallakin ns. normaalisti ja ihan mökkiteitäkin tuli ajeltua.

    Toisille ei riitä nelivedon vakiokorkeuskaan, kun on totuttu ajamaan 80km/h peltojen välisillä pikateillä.
    Näinhän se on. Onko tuolla Cup kitillä ihan mukava ajella motarilla, vai tuntuuko jokainen töyssy ?

    Eibachit taitavat olla hivenen mukavammat normaalissa ajossa, mutta eikai noissa hierveämpää eroa ole ?

    Laitetaan nuo tilaukseen tänään: https://www.ebay.de/itm/H-R-Bilstein...75.c100623.m-1

    Tuota H&R cup kittiä on kehuttu täällä ketjussa paljon ja taitaa olla aika varma paketti.

    Tarviiko tuohon settiin muuta ostaa lisäksi, ylätuet tulee eteen ja taakse uudet, mutta jotain muuta ?

    Leave a comment:


  • McBeast
    replied
    Originally posted by Sisäänajettu View Post
    Sulla oli ollut ilmeisesti nuo Eibach Sportlinet ja M-Sport iskarit ? Taisit kehua tuota komboa, itseä hieman kyllä kiinnostaisi. Tuolla 55/35 madalluksella siis. Jos iskarit pettää niin tilalle vaikka nuo Bilstein B4 Sportit eikö ?

    Oliko sulla millaiset renkaat alla ?
    Tuskin sun tarttee ton H&R:n satsin kanssa pelätä, että iskarit välittömästi alkaisi korkkailemaan. Ei tommonen 55/35 madallus mikään extremedrop sarja ole. Tietysti ollaan erilaisia ja itse pärjäsin 5cm maavarallakin ns. normaalisti ja ihan mökkiteitäkin tuli ajeltua.

    Toisille ei riitä nelivedon vakiokorkeuskaan, kun on totuttu ajamaan 80km/h peltojen välisillä pikateillä.

    Leave a comment:

Working...
X