e46 M3 - Kokemuksia & tietoa...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Daylight
    replied
    Originally posted by Ruut View Post
    Vähän samoilla linjoilla, että tasaisella kyllä hyvä körryytellä vähän jäykemmälläkin mutta jos hiekkatiet tai muuten vaan "hyvät" valtion tiet päivittäisessä käytössä, en vaihtaisi.

Orkkis alustalle peukku

ps multa muuten löytys vakkari jouset & iskarit
    KW V2 alusta läks tilaukseen. Samalla orkkis yläpäät
    Meneekö se myös tällä alustalla jäykemmäksi, mitä enemmän pudottaa tonttiin?

Leave a comment:

• Ruut
    replied
    Vissiin toinen vähän pitempi, veikkaisin apukuskin puolta :think

Edit. Varmaan asennus vaiheessa huomaa käypäsyydet
    Last edited by Ruut; 29-05-2018, 08:30. Reason: rrrrr

Leave a comment:

• PJS69
    replied
    Tietäjille kysymys, eli onko E46 M3 vetarit oikealla ja vasemmalla puolella erilaiset? Ainakin niillä on eri OEM numerot...:think Kiitos jo etukäteen avusta!

Leave a comment:

• Ruut
    replied
    Originally posted by Ju11i View Post
    Minulla nyt neljättä kesää kw alla ja ihan tyytyväinen olen ollut.
    Mukavuudesta en tiedä, ei tuolla kyllä esim. mukulakivillä tee mieli ajella.
    Toki mulla on alustaa muutenkin jäykistelty.
    Vähän samoilla linjoilla, että tasaisella kyllä hyvä körryytellä vähän jäykemmälläkin mutta jos hiekkatiet tai muuten vaan "hyvät" valtion tiet päivittäisessä käytössä, en vaihtaisi.

Orkkis alustalle peukku

ps multa muuten löytys vakkari jouset & iskarit

Leave a comment:

• Ju11i
    replied
    Minulla nyt neljättä kesää kw alla ja ihan tyytyväinen olen ollut.
    Mukavuudesta en tiedä, ei tuolla kyllä esim. mukulakivillä tee mieli ajella.
    Toki mulla on alustaa muutenkin jäykistelty.

Leave a comment:

• Daylight
    replied
    Itse nyt kahden vaiheella tilaanko kw/d2 coilover sarjan, vai tilaanko alkuperäiset iskarit joka nurkkaan. Sittenhän pitäis varmaan ne jousetkin uusia...
    Eikös nua ns.perusmallin coilover sarjat ole vielä ihan mukavia ajaa jokapäiväisessä ajossa?

Leave a comment:

• PJS69
    replied
    Originally posted by PJS69 View Post
    Autoa kuskaava henkilö ilmoitteli eilen parista ongelmasta, ja ehkä merkittävin niistä mielestäni oli hänen seuraavanlainen ilmoituksensa: ...takapäässä on myös voimansiirrossa välystä. Joko perässä, kardaanissa tai nivelissä...

Eli tähän esittämääni kysymykseen vastauskin, jos jotain kiinnostaa.

Oli meinaan niinkin yksinkertainen syy kuin että perämurikka oli kiinnityksestään löysällä...et silleen tällä kertaa, mutta onneksi ei Saksalaisen asentajan huolimattomuus vielä käytännön tasolla hajoittanut mitään autosta...

Leave a comment:

• PJS69
    replied
    Originally posted by kmn View Post
    Mulla on muuten tommoset kaasujouset ylimääräisenä. Ei ole uudet, mutta täysin toimivat jne. Vaihdoin omaan uudet, kun frendi tilas vahingossa väärät (itsellään touring) ja antoi ne sitten mulle. Ovat lähdössä sorttiin tällä hetkellä, joten jos jollain kanssaharrastajalla on käyttöä, niin ilmaiseksi lähtee.
    No niin, omaani kerkisin jo tilata, mutta toivottavasti joku muu kelpuuttaa enemmän kuin hyvän tarjouksesi...

Leave a comment:

• kmn
    replied
    ISO kiitos...
    Mulla on muuten tommoset kaasujouset ylimääräisenä. Ei ole uudet, mutta täysin toimivat jne. Vaihdoin omaan uudet, kun frendi tilas vahingossa väärät (itsellään touring) ja antoi ne sitten mulle. Ovat lähdössä sorttiin tällä hetkellä, joten jos jollain kanssaharrastajalla on käyttöä, niin ilmaiseksi lähtee.

Leave a comment:

• MT6
    replied
    Eipä mitään, tulee aina tasaisin väliajoin selattua noi poistotuotteet jos vaikka löytyis jotain mielenkiintoista ja muistelin että siellä oli tommoset

Leave a comment:

• PJS69
    replied
    Originally posted by MT6 View Post
    ISO kiitos...

Leave a comment:

• MT6
    replied
    Jotta ei jää pää konepellin ”väliin”, niin saisiko mistään hinta/laatu suhteeltaan järkevämmin kaasujousia (OEM 51237893236) ostettua kuin originaalit palttia rallaa 44€ per kpl? Ovat meinaan ihan ”kuoleentuneet” nuo vanhat...

https://www.schmiedmann.fi/fi/bmw-e4...=51237893236VP tuosta hieman edukkaammin orkkista

Leave a comment:

• Remotion
    replied
    Oma lähtökohtani jos koitan katsastaa hintatasoa on vain lyödä BMW ja numerolitanja perään googleen ja siitä löytyy sitten aidot ja vaihtoehdotkin kohtuu hyvin...

Fixuksella vois olla jotain kaasujousia. Ite ny laitoin bemariin orkkikset kuitenkin, tuskinpa niissä isoa eroa on, paitsi tarrat.

Leave a comment:

• Wespa
    replied
    Tuo Autodalys on ihan ok paikka tilailla, kerran yrittivät tosin laskuttaa sellaista minkä olin jo PayPalilla kertaalleen maksanut, mikälie fiba siellä päässä, mutta se onneksi selvisi parilla spostilla.

Leave a comment:

• PJS69
    replied
    Yep, autodoc.fi sovellus ilmoitti ainakin eilen, että ei löydy konepellin kaasujousia autooni. Takaluukun kylläkin. Saksalaisia puljuja olen viikonloppuna selaillut useitakin, mutta eipä sielläkään sattunut silmiini edullisemmin. Nuo OEM hinnat löysin tästä puljusta (www.bmwautodalys.lt). Onko kellään kokemuksia muuten tuolta tilaamisesta eli toimiiko kuin junan vessa vai ei...tarvitsisin meinaan hiukan muutakin osaa tilata kuin vain ja ainoastaan nuo konepellin kaasujouset...:think

Leave a comment:

Working...