No miks ihmeessä mä ton nyt kahteen kertaan penkittäisin. Yhdellä M54 koneella oon sen jo tehnyt. Sama penkki on edelleen käytettävissä ja tehoja se ilmoitti vakiolle M54B25 koneelle 191hv. Aika liki totuutta siis luultavasti ollaan. Oli myös muutaman hepan päässä sporttiauton penkistä jossa joskus tuli 200sx nissania jarruteltua.
Ei mun elämä oon viidestä tai kymmenestä hepasta kii. Jos olis niin sitten pitäis viedä auto tepalmetille rototest penkkiin. Aina noissa inertiadynoissa on pieni heiton mahdollisuus vaikka miten tekis. Ekalla vedolla irtoaa vähemmän kuin tokalla, kolmannella alkaa taas jo laskea.
Jos tuossa samassa dynossa irtoaa n. 250hv (+/-5hv) oon ihan tyytyväinen noihin.
Ei mun elämä oon viidestä tai kymmenestä hepasta kii. Jos olis niin sitten pitäis viedä auto tepalmetille rototest penkkiin. Aina noissa inertiadynoissa on pieni heiton mahdollisuus vaikka miten tekis. Ekalla vedolla irtoaa vähemmän kuin tokalla, kolmannella alkaa taas jo laskea.
Jos tuossa samassa dynossa irtoaa n. 250hv (+/-5hv) oon ihan tyytyväinen noihin.
Comment