Auto latauksessa eilen illalla ja tänään yhteensä n. 6h. Kokeiltiin käyntiin. Sama tarina kuin aiemmin. Rail pressure on alussa virrat 2-asennossa välillä 2-6, mutta nousee kyllä lopulta pyydettyyn ja auto yrittää hörähtää.
Otettiin avuksi toisesta autosta apuvirtaa konehuoneen töpselin kautta. Apuvirran avulla pyörittää iloisesti, mutta ei lähde.
Tämän lisäksi yritettiin avittaa CRC:n Motor Starter suihkeella imusarjaan EGR:n läpi. Suihkeen avulla auto yrittää käydä ja yhdessä välissä muutaman sekunnin kävikin laiskahkoa tyhjäkäyntiä.
Pakoputkesta hönkii tummaa savua (jokseenkin pimeää, ettei näe onko se sinertävää vai mustaa).
Mitähän seuraavaksi keksisi? Vieläkö löytyisi joltain ässä hihasta?
- Suutinvikaa?
- Polttoaineen saannissa vikaa?
- Kone edelleen öljystä tukossa?
- Pakoputki täynnä öljyä?
Tai tietääkö joku Oulun seudulla asiantuntevan korjaamon / pajan, jonne auto kannattaisi viedä?
Otettiin avuksi toisesta autosta apuvirtaa konehuoneen töpselin kautta. Apuvirran avulla pyörittää iloisesti, mutta ei lähde.
Tämän lisäksi yritettiin avittaa CRC:n Motor Starter suihkeella imusarjaan EGR:n läpi. Suihkeen avulla auto yrittää käydä ja yhdessä välissä muutaman sekunnin kävikin laiskahkoa tyhjäkäyntiä.
Pakoputkesta hönkii tummaa savua (jokseenkin pimeää, ettei näe onko se sinertävää vai mustaa).
Mitähän seuraavaksi keksisi? Vieläkö löytyisi joltain ässä hihasta?
- Suutinvikaa?
- Polttoaineen saannissa vikaa?
- Kone edelleen öljystä tukossa?
- Pakoputki täynnä öljyä?
Tai tietääkö joku Oulun seudulla asiantuntevan korjaamon / pajan, jonne auto kannattaisi viedä?
Comment