Numero 2 osa on käsitykseni mukaan ilmausruuvi? Mosa on m52b20. Mulla on tuossa kohdassa jokin mystinen messinkinen kanta, jonka keskellä törröttää pinnapultti.Pinnapulttiin on pujotettu kaksi prikkaa ja mutteri.Ilmeisesti aito ilmausruuvi puuttuu ja joku on laittanut siihen patentin vai osaako joku kertoa onko tuon oltava tuollainen?Pultilla ja prikoilla ei ole minkään sortin tehtävää??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Numero 2 osa on käsitykseni mukaan ilmausruuvi? Mosa on m52b20. Mulla on tuossa kohdassa jokin mystinen messinkinen kanta, jonka keskellä törröttää pinnapultti.Pinnapulttiin on pujotettu kaksi prikkaa ja mutteri.Ilmeisesti aito ilmausruuvi puuttuu ja joku on laittanut siihen patentin vai osaako joku kertoa onko tuon oltava tuollainen?Pultilla ja prikoilla ei ole minkään sortin tehtävää??Last edited by V-Power; 18-01-2010, 17:54.E36 95 316i Sedan
E39 97 540i Touring
E46 99 320Ci Coupe
E53 01 X5 4,4 V8
E65 05 730d
F10 11 523i Sedan
F90 08 320i Sedan
-
-
Mistä e46 vaihdekehys?
Onkohan vaihdekehys oikea nimike, noh kumminkin hakusessa vaihdenupin ympärille tuleva koristekehys, alu/krominen. Ei ole tullut vastaan näiden tuningtuoteluetteloiden sivuilla. Eli joku voisi jelppiä linkillä jos sattuu tietämään, kiitos!
Ja hakusessa ihan normi 5-v kaaviolliseen eli ei mikään smgGotta love V8
E36 E46 E61 E39 F20...
Comment
-
-
Originally posted by V-Power View Posthttp://www.realoem.com/bmw/showparts...00&hg=11&fg=35
Numero 2 osa on käsitykseni mukaan ilmausruuvi? Mosa on m52b20. Mulla on tuossa kohdassa jokin mystinen messinkinen kanta, jonka keskellä törröttää pinnapultti.Pinnapulttiin on pujotettu kaksi prikkaa ja mutteri.Ilmeisesti aito ilmausruuvi puuttuu ja joku on laittanut siihen patentin vai osaako joku kertoa onko tuon oltava tuollainen?Pultilla ja prikoilla ei ole minkään sortin tehtävää??Ajossa:
328 E46 -99
316 E30 -89
Ex 328 E36 -96
Ex 316 E30 -86
Ex 325 E36 -91
Ex 320 E30 -88
Ex 318 E30 -84
Ex 316 E21 -80
Comment
-
-
Originally posted by ilke View PostSiinä pitäis olla sellainen muovinen ilmausruuvi. Kannattaa hakee merkkiliikkeestä uus ruuvi siihe! Ei montaa euroo maksa...sit jos ei oo paisuntasäiliön korkkia vaihdettu vähään aikaan ni osta samalla se! Et ei tuu sen takii isompia ongelmia...E36 95 316i Sedan
E39 97 540i Touring
E46 99 320Ci Coupe
E53 01 X5 4,4 V8
E65 05 730d
F10 11 523i Sedan
F90 08 320i Sedan
Comment
-
-
Jepujee postikusti toi eilen ABS-anturin postilaatikkoon ja tänään kävin ruuvailemassa paikalleen. Ompahan perhanan tiukassa se anturi paikallaan! No eipä tuo anturin vaihto tuonut mitään uutta tullessaan eli ASC:tä ei saa edelleenkään kytkettyä pois päältä. Ilmeisesti vaatii uuden vikakoodien luvun/nollauksen? Luistonesto toimii kyllä itsessään ihan mainiosti. Liekö muilla ollut samaa ongelmaa?
Comment
-
-
BMW e46 n42b20 huohotin
Vm-2002 e46 n42b20 laittoi savujen kera öljyt pakoputkeen. Huohotin on siis ilmeisesti tukossa/jäässä.
1. Miten tämä kotikonstein korjataan?
2. Tarvitseeko imusarja irroittaa?
3. Miten pääsee helpoiten käsiksi huohottimen letkuihin sekä separaattoriin?Remember, it's the thought that counts. Think money.
- BMW e36 316i compact -97
Comment
-
-
Mikähän vois olla vikana ku autoni ahtaa vissii liikaa..
Eli syksyllä auto toimi ihan normaalisti ja ahto oikein mutta nyt talven tultua nii ahdot ovat nousseet liiaksi.Ahto mittarissani on ahtopaineet 2 baariin saakka nii nyt talvella asteikko loppuu kesken jos polkasee kaasua enemmän ja jos kunnolla polkasis nii varmaan katkeis mittarista viisari..
Jos ajan pidempää lenkkiä nii yleensä sit alkaa ahdot olla taas normaalit ja ei nouse liikaa.
itselläni ei ole aikaisemmin ollut diisseliä tai turbo autoa joten ei ole tietoa tommoisesta systeemistä.
Autoni on 318d touring -03BMW E46 318d -03sigpic
Comment
-
-
Originally posted by vilsku View PostKuinka helppo näistä on vaihtaa pois tuo integroitu kasettisoitin, ainakin joissain malleissa on joku navi+ajotietokone (?) käytössä samassa panelissa.KTM 530 SM -09
Ex. E46 330Ci -01
Comment
-
-
Originally posted by Kawa_m3 View PostOon listaa salavalikoista etsiskellyt mutta turhaan. Tietäiskö joku täältä mistä löytää?
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostJepujee postikusti toi eilen ABS-anturin postilaatikkoon ja tänään kävin ruuvailemassa paikalleen. Ompahan perhanan tiukassa se anturi paikallaan! No eipä tuo anturin vaihto tuonut mitään uutta tullessaan eli ASC:tä ei saa edelleenkään kytkettyä pois päältä. Ilmeisesti vaatii uuden vikakoodien luvun/nollauksen? Luistonesto toimii kyllä itsessään ihan mainiosti. Liekö muilla ollut samaa ongelmaa?Koodaukset ja vikadiagnostiikkaa E,F ja G-sarjalaiset,
Koodaukset/moduulien vaihdot(Uudet/käytetyt), Retrofit ohjelmoinnit, Softa Päivitykset, navi combox vakkari kartat yms päivitykset.
Soita tai WA: O 4 O-6844911 / Harri / Iisalmi / 15v kokemuksella
Official Vonkaus & Styrlh Club Iisalmi
Tallissa:G20 330e M-sport + F34 GT
EX:t:G30 530e,F30,F32,F33 M-sport,F11 520d,e70 X5,E87,e92 M3,e46 M3 Cabi,2x e93 335i,2x e92 325i,2x e60,e46 328Ci,e46 352Ci,2x e39+M5, M3+3x e36,E30 325i
Comment
-
-
Originally posted by Harrison View PostMuistelisin, että anturin vaihdon jälkeen olis hyvä ajella tasasta 40km/h, niin ohjainboxi osaa taas tulkita kaikkia oikein. Ei varmaan ainakaan haitaksi ole kyseinen kokeilu?
Comment
-
-
Originally posted by Harrison View PostMuistelisin, että anturin vaihdon jälkeen olis hyvä ajella tasasta 40km/h, niin ohjainboxi osaa taas tulkita kaikkia oikein. Ei varmaan ainakaan haitaksi ole kyseinen kokeilu?
Comment
-
-
e46 325ci -00 aj.140tkm
Ongelma : auto seilaa tyhjäkierroksilla ja saattaa sammua. Käynnistys yskii, ei anna tehoja ja nykii kiihdyttäessä. Luistonesto valo palaa ja se on pois käytöstä.
Auto ollut kolmessa eri korjaamossa viimeksi Laakkosella.
Vikakoodeja se on antanut kampi ja nokka akselien tunnistimista. Molempien vaihtamista kokeiltu ja ohjelman nollaamista. Se on auttanu siihen asti, kun on nostanu kierroksia ja antanu vähän reilummin kenkää niin oireet ovat palanneet.
Laakkosella ei antanut mitään vikakoodeja epäilivät, että moottorinohjausyksikön softassa vikaa/häiriö. DME ohjelmoitu ja luistonesto(asc) koodattu. Samalla käyty läpi huohotin,johtosarjat,tunnistimet,liittimet,ja sytytyspuolat. Kaikki kunnossa.
Tän jälkeen se pelitti normaalisti seuraavaan päivään asti kunnes vähän kokeilin että toimiiko se nyt ihan normaalisti. Vaidoin jostain reilusta 100kmh pienemmälle kolmoselle ja annoin kaasua kunnes taas..moottorinvaroitusvalo syttyi, tehot hävis ja vähän myöhemmin luistonesto meni pois päältä. Ja taas takaisin lähtöruutuun.
Auto on ollu mulla vajaan vuoden. Se toimi monta kuukautta ihan moitteetta ja sit yhtäkkiä suoraan ajosta alko noi oireet ainoo mitä oon miettiny et bensa oli aika vähissä..
Oisko kellään kokemusta tai hajua asiasta ???
Auttakee
Comment
-
Comment