Moi! elikkäs nyt tais tulla pistettyy rahat turhaan elikkäs menin ostamaa ta technicin alusta sarjan ja käytin sen laittamassa kiinni yhessä paikallisessa autoliikkeessä ja auto laski aivan saatanan alas mutta sanoivat siellä auto korjaamossa että jäi nosto varaa joka tolppaan noin pari senttiä elikkä paljos toi pari senttiä tolpasta kun nostaa niin paljos se vaikuttaa kaaren ja renkaan välissä? suunnilleen?
Itsellä myös ta-technic alusta ja kyllä ainakin itsellä riittää säätövaraa niin auton ylös tai alas saamiseenkin. Ja kyllä se sen 2cm nousee jos sen verran kierrät tolpasta ylöspäin..
Asennutin joutsenon seolla sijaitsevalla autoasilla. Missäs sie asennutit. ja minkäs kokoset vanteen ja renkaat siulla on? kyllä miullakii se nyt pelittää mutta koha hyppää se neljä kaveria kyytiin ja on lumiset ja töysyset tie ni ei sitte enää näillä säädöillä.
Asennutin joutsenon seolla sijaitsevalla autoasilla. Missäs sie asennutit. ja minkäs kokoset vanteen ja renkaat siulla on? kyllä miullakii se nyt pelittää mutta koha hyppää se neljä kaveria kyytiin ja on lumiset ja töysyset tie ni ei sitte enää näillä säädöillä.
Ahaa siis joonaksella ja juhiksella käytit. Asensin alustan itse. Mulla on 9x18 et30 vanteet 225/40 rengastuksella. Oot saattanu joskus nähdäkkin tuota kun käyn töissä joutsenon asemalla. Elikkäs tuo oma on valkoinen sedani..
Joo oon joskus nähnykkin no jääkös siulla mitenkä paljo kaaren ja renkaan väliin tilaa ku nostat ihan ylös? miulla ei tällä hetkellä mahdu kuin kämmen väliin eestä ja takaa niin sitten raapisi jo kiinni.
Joo oon joskus nähnykkin no jääkös siulla mitenkä paljo kaaren ja renkaan väliin tilaa ku nostat ihan ylös? miulla ei tällä hetkellä mahdu kuin kämmen väliin eestä ja takaa niin sitten raapisi jo kiinni.
en oo koskaan nostanu aivan ylös mut nyt talviasetuksella on 1cm renkaan ja kaaren välissä. Varaa olisi nostaa vielä noin 5cm.
Nyt kun ilmat rupes viileneen, huomasin ettei lämmityslaitteen puhallusilman suunnanvaihto toimi. Puhaltaa ainoastaan säädettävistä suuttimista(hyttiin).Autohan oli kevättalvella Benkarassa kennon vaihdossa, en tiä varmaks onko vika ollu siitä asti? Käytin auton öljynvaihdossa tiistaina siellä ja pyysin tutkiin tätä samalla, no itellä kun on kielimuuri vastassa siellä töissä olevien kanssa.Auto on kuulemma täysin ok??? Säätöhän on käsittääkseni sähköinen? Pääseeköhän jostain näkeen helposti kääntyykö läpät ollenkaan? Tai jos jollain on hyviä ideoita tämän suhteen, pelkästään tälle toiminnolle ei varmaan ole omaa sulaketta..:think
Kävin tänään RK-CITY huollossa (erityistuntemus BMW ), heidän testerillä ei päässyt manuaaliseen ilmastointiin. Hinta olis ollut 35€, autokeskuksella 80-90€ jos jollain olis laitteita vian määrittämiseen, olis kiva. Benkara kutsuu sitten jos vika on heistä johtuvaa. INPA ohjelman kuulemma tarvii??
Minkälainen tuollainen TA on ajaa? Niinkun realistisesti?
Samaan hintaan saa myös Jomin alustaa.
Ajettavuus mielestäni ok. Ainutta murhetta tuottaa takajousien pehmeys.. Painuu kuormalla todella alas. Mutta itselle tulossa nyt kw:n takajouset jos sillä vaikka korjaantuisi.
Tosta nuolinavista en mene takuuseen, mutta isommissa naveissa (en puhu naamioverkoista, senkin inttihullut) radio on takakontissa, ja edessä on pelkkä terminaali (napit ja näyttö). Mahtaisko tässäkin olla nyt sama tilanne, jos on, niin ei auta ku ruveta johdotushommiin.
Missäs mahtaa olla vika kun ainakaan mun herkkä perseeni ei kestä pitää penkinlämmitintä päällä edes pienimmässa asennossa?
Tuntuu että ihan sama mihin asentoon laittaa niin lämpeää yhtä nopeasti, se on se alle 5 minuuttia ja sit joutuu ottamaan pois päältä ku kuumenee liikaa...
Tosta nuolinavista en mene takuuseen, mutta isommissa naveissa (en puhu naamioverkoista, senkin inttihullut) radio on takakontissa, ja edessä on pelkkä terminaali (napit ja näyttö). Mahtaisko tässäkin olla nyt sama tilanne, jos on, niin ei auta ku ruveta johdotushommiin.
Ei, kyllä tässä nuolinavissa on radio-osa itsessään, siihen liittimeen saa mun mielestä adapterin. Antenni ei sellaisenaan vältämättä toimi kovin hyvin kun alkuperäissysteemi käyttää sitä diversity antennia, eli takana on 2 tai 3 antennia joista valitaan paras ja singaalit eri antenneilta on jotenkin moduloitu.
Missäs mahtaa olla vika kun ainakaan mun herkkä perseeni ei kestä pitää penkinlämmitintä päällä edes pienimmässa asennossa?
Tuntuu että ihan sama mihin asentoon laittaa niin lämpeää yhtä nopeasti, se on se alle 5 minuuttia ja sit joutuu ottamaan pois päältä ku kuumenee liikaa...
Ei kai sitä ole tarkotettukaan pidettäväksi kokoajan päällä? Vai onko?
Eikös se riitä, että ne lämpenee niin voi sen jälkeen sammuttaa?
Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta
t: luft waffel
"Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"
Ei, kyllä tässä nuolinavissa on radio-osa itsessään, siihen liittimeen saa mun mielestä adapterin. Antenni ei sellaisenaan vältämättä toimi kovin hyvin kun alkuperäissysteemi käyttää sitä diversity antennia, eli takana on 2 tai 3 antennia joista valitaan paras ja singaalit eri antenneilta on jotenkin moduloitu.
Mistähän löytäis tuohon adapterin? Oon yrittäny katella, mutta ei oo vielä tullu vastaa...
Comment