Mikäs idea siinä 3-asentoisessa penkinlämppärissä sitten on jos jokasella asennolla menee ihan se sama aika että joutuu sammuttamaan kun perse palaa?
Voi tietty olla rikkikin, mutta kyllä niillä asennoilla oikeesti pitäis olla eroa, tosin ei näin pienillä pakkasilla vielä välttämättä huomaa. Jos haluat asiaan varmistusta, niin hommaa joku, jolla on INPA käytössä, mittailemaan asiaa. Ruudulta kun kuitenkin kätevästi näkee penkin lämpötilan, ja valitun lämpöasetuksen. Jossei muuta, niin voi vaikka kellotella lämpenemisaikoja!
Mikäs idea siinä 3-asentoisessa penkinlämppärissä sitten on jos jokasella asennolla menee ihan se sama aika että joutuu sammuttamaan kun perse palaa?
Jonkin häiriö siinä on =) Juuri 20min ajelin ykkös asennolla ilman et tarvi tulessa istua.. Tarkista piuhat penkinalta, ettei ole löysät ja putsaa ohjainboksi Tosiaa INPALLA selviää tuokin
now: Mercedes Benz 350e AMG ex: f30 320i M-Sport ex: e46 320i M-Sport II ex: e46 330Ci Cabriolet M-Sport II ex: e36 316i Compact ex: e39 530i M-Sport ex: e46 320Cd M-Sport II
Nyt kun ostin tuohon omaan bemariin ta technicin alustasarjan niin sellaista kysyisin että kun se taka jousissa oleva korkeuden säätö mutteri on joku 2cm korkea niin pitääkö se olla kokonaan kierteillä vai kestääkö jos on esim 5mm vaan kierteillä kun pitäisi saada viele vähän perää nostettua.
Ainaki KW:n srajna mukana tuli laput, joissa luki millilleen se takapään säätöpalan mitta lyhimillään ja pisimmillään. Sitte vaan tönarillä mittas, ku palikat oli kädessä ja sen jälkeen asennus.
Minulla on ainaski ollut talvisin käytössä valonpesurit, samoin isäni E46. Ei koskaan ole ongelmia ollut. Tarpeeksi jäykät aineet vaan pönttöön ja niitähän ei ole pakko edes käyttää kun ei pitkään paina pesuria lasille niin ei se pese edes valoja jossei tahdo.
Pitäs vaihtaa termostaatti tuohon e46:seen niin mikä tuo termostaatti jota motonet myy irto elementtinä?
Käykö tuo johonki malleihin vai pitääkö ostaa koteloitu?
Mitä kuvia löysin tuosta 320d -00 mallin koteloidusta termostaatista niin näytti että sen termostaatin pystyisi vaihtamaan siihen koteloon. On näet sellaisella käpälätinkseillä kiinni siin kotelossa.
Onko jollakin faktatietoa vai niitä luuloja?
Kellään tietoa mistä voisi johtua, että auton akku tyhjenee ihan satunnaisesti niin, ettei akku enää jaksa pyörittää starttimoottoria, vaan auto täytyy työntää käyntiin/autolle tarvitsee antaa apuvirtaa?
En ole jättänyt mitään virtalaiteitta päälle autoon, kun olen jättänyt auton parkkiin (soitinta, valoja, kännykänlaturia, subwooferin vahvistinta jne.).
Mielestäni akkuakaan ei voi tästä kuitenkaan syyttää, sillä akun purkautumisessa ei ole mitään säännöllisyyttä. Tähän mennessä akku on tyhjentynyt kaksi kertaa: ekalla kerralla auto seisoi kaksi päivää ja sinä aikana akku oli tyhjentynyt, toisella kertaa auto seisoi 11 tuntia ja sama lopputulos. Auto on noin muuten lähtenyt ihan normaalisti käyntiin 24 tunninkin seisomisen jälkeen (tänä ajanjaksona jolloin ongelma ilmaantui), joten sen perusteella en epäile akkua syypääksi.
Onko kellään siis mitään käryä siitä, onko näissä e46:ssa jokin johto/johtosarja/tms. joka tyyppivian omaisesti kuluisi puhki niin, että akun varaus purkautuisi maahan? Eikös tässä tilanteessa pitäisi sulakkeiden paukkua rasiassa, jos asian laita todella on näin? En ole tosin ehtinyt vielä sulakkeita vilkaisemaan.
Joo, semmosta päivitystä vaan, että akku käytettiin akkuliikkeessä testattavana, eikä siinä ollut mitään vikaa. Olipahan vielä edellinen omistaja ostannu sinne suht massiivisen 100 ampeeritunnin akun vuonna 2008. Mikähän sitä virtaa sitten mahtaa syödä, mene ja tiedä... Aikaisempaan kysymykseeni saa siis edelleen vastata.
Elikkäs nyt on semmonen tilanne että asennutin tuon ta technixin alustasarjan ja en saa takapäätä siinä tarpeeksi ylös(kun pitäisin lappiinkin talvella ajella täyellä lastilla muutaman kerran).
Mutta etupäässä kyllä riittää tarpeeksi säätö varoja niin mikäs neuvoksi? laitanko taakse vakio jouset takaisin? ja voiko niitä ees laittaa ton alustasarjan kanssa vai pitääkö kaikki muukin muuttaa takaisin vakioksi eli takaiskarit ja muut? vai pystyisikö jollain muulla korottamaan tota perää joskus oon lukenu että jollai paksuimmmilla jousen ala ja yläpää kumeilla on myös korotettu? onko tuolla mitään perää? ja mitkäs kumit kyseessä? Eli kaipaisisin teidän mielipiteitä ja mielellään en uutta sarjaa kävisi ostelemaan ku tuo on kerta tullu hankittua.
Comment