Mikä on tämä pulikka heti turbon jälkeen? vaimennin?
Auto on 330d -02
ei kai tuo ole se helevetin hiukkassuodatin?
Oliskohan katalysaattori, niitä on kolme kappaletta putkessa. Ensimmäinen heti ahtimen jälkeen ja toiset kahdennuksen jälkeen. Ei ole hiukkassuodatinta asennettu e46:een se on tullut vasta e90 malleihin kolmossarjaan.
Ei oikeen auennu toi projektoriumpioiden polttimon kiinnitys. Mites se oikee tulee siihen kun ei suostunu kiertymään mitenkään tai mitään. Jotenkin suht heikosti sain ne paikalleen ja nyt ilmeisesti irronnu kun lyhyet näyttävät päin persettä.
Jos se on samanlainen kuin xenonilla, niin se lukitusrengas sopii vain yksippäin siihen umpioon. Renkaassa lukee TOP ja se on muotoiltu muistaakseni suoraksi.
Eka kysymys. Sopiiko kaikki E46 mallien viikset, jos hommaa BC napillisen viiksen normin tilalle vai onko vuosimalleissa eroa? Itsellä -03 316i niin sopiiko siis vaikka -00 viiksi jos löytää bc napillisen viiksen?
Toinen kysymys. Mulla on kolmipuolainen ratti jossa se urroitettava paneeli napeille. Saako tähän malliin vakionopeussäätimen ja napit rattiin jotenkin helposti vai vaatiiko kuitenkin bagin vaihdon ja mitä muuta?
Kolmas kysymys: minkämoinenhomma on lisätä sumarit? Saako sellaisia jostain sarjana alkuperäisten muovitulppien paikalle? Tarttee lamput, johtosarja ja katkaisinpanelin vaihdon?
Nopee kyssäri. Ostin tuossa tuollaisen 318 n42"kaks litranen" -02 touringin saksanmaalta. Käykö tuohon koneeseen tuo uusi 95 e10 bensa? ei tuo ohjekirjan kieli oikein taivu, taisi olla että ainoastaan koneet joissa käytetään 98 bensaa tarvitsee 98 jatkossakin. Miten tämän koneen kanssa?
Eka kysymys. Sopiiko kaikki E46 mallien viikset, jos hommaa BC napillisen viiksen normin tilalle vai onko vuosimalleissa eroa? Itsellä -03 316i niin sopiiko siis vaikka -00 viiksi jos löytää bc napillisen viiksen?
Toinen kysymys. Mulla on kolmipuolainen ratti jossa se urroitettava paneeli napeille. Saako tähän malliin vakionopeussäätimen ja napit rattiin jotenkin helposti vai vaatiiko kuitenkin bagin vaihdon ja mitä muuta?
1. Sopii, mutta tarvitset myös johtosarjan mikäli autossasi ei ole ennestään OBC:tä.
Ajattelin omasta M54B30 vm. 12/02 vaihtaa kiristinrullat kun joku niistä ääntää, mutta mitä kaikkea tuolta nyt pitää vaihtaa kun samalla meinasin uusia noi kaikki rullat?
Tuo vika nyt on helppo, mutta mitä eroa on ekalla ja tokalla?
Mitä noista nyt pitäis tilata että saa noi rullat vaihdettua?
Tarvitseeko itse kiristimiä vaihtaa, vai ovatko mallia ikuisia?
Ekassa ja tokassa kuvassa erona on että toisessa on jousikiristeinen rulla ja toisessa hydrauliikalla toimiva. Sitä en tiedä onko keskenään ristiin sopivat, ite tilasin jousikiristeisen kun sellainen autossa on tällä hetkellä. Molempia malleja on siis edelleen saatavana.
Kiristäjä+rulla tulee siis pakettina ainakin tuossa jousikiristeisessä mallissa...
Mihin väliin tuo johtosarja tulee ratista tai siitä slip ringistä oletan? Onko noihin ohjeistusta miten kytketään. Koodaus sitten vakionopeussäätimelle ja obc:lle samaan aikaan. Viiksen tilasin jo, mutta tuo ratin nappipaneli pitää hommata ja johtosarka. Voiko johdot olla valmiina että puuttuisi vain nappipaneli ja koodaus??
Mihin väliin tuo johtosarja tulee ratista tai siitä slip ringistä oletan? Onko noihin ohjeistusta miten kytketään. Koodaus sitten vakionopeussäätimelle ja obc:lle samaan aikaan. Viiksen tilasin jo, mutta tuo ratin nappipaneli pitää hommata ja johtosarka. Voiko johdot olla valmiina että puuttuisi vain nappipaneli ja koodaus??
pystyykö pitkien valojen korkeutta säätämään jostain? tuntuu että näyttää aivan liian alas mulla.
polttimot on mielestäni kunnolla kiinni ja paikoillaan oikein, on siis asennettu xenonit pitkiin. Hellan umpiot taisi olla ja ihan orkkikset, joissa lyhyissä xenonit tehtaalta.
tulihan taas hjyvä suomi mutta pointti varmaan selkis kaikille? ja sigun toukka kyseessä.
lyhyille löytyi kyllä säätöruuvit umpiosta mutta pitkissä ei tapahtunut mitään.
Comment