Originally posted by Ape
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
-
-
Originally posted by tu_pe View Postmistähän sais selville 320d -00 suuttimen mallinumero?
Syötät tuohon Serial Number kohtaan rekisteriotteesta 7 viimeistä numeroa/kirjainta niin näet juuri oman autosi tiedot.
Comment
-
-
316 1.8 valvetronic kulutus
Morjesta pöytään!
Ostin tuossa pari kuukautta sitten tuommosen -02 316 farkun 1.8 valvetronic koneella ja olen "vähän" yllättynyt sen bensan kulutuksesta.... :think
Sekalaisessa ajossa kulutus on ollut tasaseen n.10l/100km koko ajan.
Matka-ajossa kulutus oli 7.2l/100km tosi nätillä ajolla, mutta täydellä lastilla. (3 aikuista + 2 lasta + peräkonttitäynnä)
Onko tämä ihan normaalia vai onkohan tuossa jotain vikaa kun noin hyvin bensa maistuu?
Muuten olen kyllä ollut tosi tyytyväinen, että palasin foordin erehdyksen jälkeen takaisin Bemariin
Comment
-
-
Tarvittis nopsaa apua joltain tietävältä: M52TU pitää jurnuttavaa sivuääntä, koneen etupäästä ja ehkä enemmän imupuolelta. Trrn,trrn,trrn n.2x sekunnissa tyhjäkäynnillä ja tihenee kierrosten noustessa. Selvästi mekaaninen ääni. Eikös jakopää pidä kalkatusta enemmänkin kuin jurnutusta?
Noniin, ääni paikannettu ohjaustehostimeen. Öljyä oli ylärajaan asti, mutta lisäsin vielä ja ääni katosi!?! Täytynee ölpät vaihtaa, ja laittaa samalla vihreät sisään.Last edited by Perlenbacher; 12-01-2012, 07:52.
Comment
-
-
Onko kenelläkään ollut ongelmia 320d:een akun kanssa?
Itsellä löytyi akun purkamisen aiheuttaja eli:
Automaatti-ilmatoinnin säätöpaneeliin jää jokin hurisemaan kun virrat sammuttaa.
Eli kuulee siis juuri ja juuri kun korvan laittaa paneelin lähelle.
Onko säätöpaneelissa jotkin tuulettimet mitkä vois jäädä hurisemaan? :think
Vissiin suosiolla paneeli vaihtoon ja kokeilla vaikuttaako?
Comment
-
-
Originally posted by Benzi87 View PostOnko kenelläkään ollut ongelmia 320d:een akun kanssa?
Itsellä löytyi akun purkamisen aiheuttaja eli:
Automaatti-ilmatoinnin säätöpaneeliin jää jokin hurisemaan kun virrat sammuttaa.
Eli kuulee siis juuri ja juuri kun korvan laittaa paneelin lähelle.
Onko säätöpaneelissa jotkin tuulettimet mitkä vois jäädä hurisemaan? :think
Vissiin suosiolla paneeli vaihtoon ja kokeilla vaikuttaako?_____________________________________________________________________________________At the end of the tunnel, there's always light - It just might be a train
[ Focus stw ]
[ A6 C7 3.0tdi Q ]
Comment
-
-
Originally posted by Benzi87 View PostOnko kenelläkään ollut ongelmia 320d:een akun kanssa?
Itsellä löytyi akun purkamisen aiheuttaja eli:
Automaatti-ilmatoinnin säätöpaneeliin jää jokin hurisemaan kun virrat sammuttaa.
Eli kuulee siis juuri ja juuri kun korvan laittaa paneelin lähelle.
Onko säätöpaneelissa jotkin tuulettimet mitkä vois jäädä hurisemaan? :think
Vissiin suosiolla paneeli vaihtoon ja kokeilla vaikuttaako?"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Originally posted by mixxis View Postoliks tää nyt se kuuluisa SIILI eli etuvastus :think ainakin e39:ssä aiheuttaa mainittuja huolia...
Ei siis liity siihen mitenkään.
Originally posted by NokiLeka View PostAutomaatti-ilmastoinnissa siinä paneelissa on kaksi pientä ritilää, joiden takaa löytyy anturit joilla "haistelee" sisäilman lämpötilaa. Näihin kuuluu pienet tuulettimet, joiden toiminnan voi todeta laittamalla vaikkapa pienen palan kuittipaperia sen ritilän eteen, imee ilmaa siis sisäänpäin. Voisiko olla joku häikkä jonka takia nuo tuulettimet jää pyörimään yöksi?
Ite veikkaisin kyllä että ne rupelit jäis pyörimään kun kuulostaa juuri sellaselta pieneltä hurinalta.
Comment
-
-
Kannattaa ehdottomasti ostaa smd-rinkulat, ei ccfl mallia. Ccfl on loisteputki ja smd on pintaliitosledeillä. Ledirinkulat on nyt parempia kuin pari vuotta sitten eli sellaiset vaan kehiin. Kestää paremmin.
IHKA:n anturin tuulettimesta: sen kuuluu jäädä pyörimään kunnes auto menee lepotilaan eli n.16 min viimeisen oven tai luukun sulkemisen jälkeen. Avaa hanskalokero ja katso sammuuko valo 20min sisään autosta poistumisesta. Jos palaa vaikka kuinka pitkään, auto ei mene syystä tai toisesta lepotilaan. Tällöin auto tyhjää akkua, mutta syy ei ole propelli, se ei juuri virtaa ota, mutta kaikki muut sähköboksit jotka jäävät aktiivitilaan.
Comment
-
-
tuli laitettua pitkiin 100w xenonit ja nyt herjaa mittaristossa heti käynnistäessa palaneista polttimoista (oli odotettavissa) saako polttimoherjaa koodattua pois päältä?
MB GL 450cdi '11
Nissan Skyline R34 GT-T ´99
Ex:
e61LCI Touring 530d '09
MB Vito 122cdi '11
e36 318i Touring ´96
e30 316 ´85
volvo 940 ´91
Ibiza Cupra ´08
e46 325Ci ´05
e30 320i ´86
e30 316i ´89
Audi 80 ´87
Comment
-
Comment