Automaattiloota vaihtui ~6/2000 A5S 360R --> A5S 390R. Moottorinvaihdon M57 --> M57N ei vaikuttanut joten mekaaniselta kestävyydeltään ovat samat.
390R:stä on ajan saatossa eri variantteja jotka ilmaistaan esim. lisäkoodilla -YV tai -WZ lootan perässä. Olettaisin näiden olevan AGS:n eli laatikon ohjaimen versiokoodeja kun DDE ja AGS on naitettu keskenään. Osaluettelosta näkee myös että nelivedolla pikaotannalla näyttäisi olevan eri variantit kuin takavetoisella, mikä tukisi olettamaa.
390R:stä on ajan saatossa eri variantteja jotka ilmaistaan esim. lisäkoodilla -YV tai -WZ lootan perässä. Olettaisin näiden olevan AGS:n eli laatikon ohjaimen versiokoodeja kun DDE ja AGS on naitettu keskenään. Osaluettelosta näkee myös että nelivedolla pikaotannalla näyttäisi olevan eri variantit kuin takavetoisella, mikä tukisi olettamaa.
Comment