E46 Vanne- rengasfit -topic II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bemu2000
    replied
    Originally posted by Hemu__ View Post
    Mahtuuko e46 touringiin 18x9,5" et36 vanne eteen, coilitolpan kanssa?

    Tässä vertailu johonkin orkkis spekseillä olevaan.

    Compared to your existing wheel, this new wheel will have an inner rim which is 8mm closer to the suspension strut. The outer rim will poke out 30.1mm more than before.



    Ei mahdu. Vaatii vähintään 5mm palan. 9,5" ET40 on aivan kiinni vakio tolpassa ja coili jousen vahvuus on noin 10mm.

    Leave a comment:


  • H3nxu
    replied
    Originally posted by biglimited View Post
    Mitenkäs mahtaa mennä orggis e46 M-sportticäbiin taakse 9x17 et 26? 245/40 olis valmiina...
    Mulla on takana 9x17 ET22 245/35 ja hyvin pyörii, tosin mulla ei ole orkkis alusta.

    Leave a comment:


  • H3nxu
    replied
    Originally posted by Hemu__ View Post
    Kaarien, mankelointi ei ole ongelma, mietityttää vaan tuo tolpan ja vanteen "istuvuus" Tarvittaessa saisin ehkä pari milliä sipastua sisäkannusta pois... ja/tai biltema 3mm spacer, mutta miten on keskittääkö vanne enään, eli rupeeko tärräämään rattiin? :think
    Jaa, sen verta pitää ottaa sanoja takasin että mulla oli ET30 eikä ET35.. Varmaan fiksuin tapa olis kokeilla vannetta paikalleen mutta todennäköisesti oot ostamassa niitä tms..

    Eipä oo kokemusta nuin pienestä lätystä.

    Leave a comment:


  • biglimited
    replied
    Mitenkäs mahtaa mennä orggis e46 M-sportticäbiin taakse 9x17 et 26? 245/40 olis valmiina...

    Leave a comment:


  • Hemu__
    replied
    Kaarien, mankelointi ei ole ongelma, mietityttää vaan tuo tolpan ja vanteen "istuvuus" Tarvittaessa saisin ehkä pari milliä sipastua sisäkannusta pois... ja/tai biltema 3mm spacer, mutta miten on keskittääkö vanne enään, eli rupeeko tärräämään rattiin? :think

    Leave a comment:


  • H3nxu
    replied
    Originally posted by Hemu__ View Post
    Mahtuuko e46 touringiin 18x9,5" et36 vanne eteen, coilitolpan kanssa?

    Tässä vertailu johonkin orkkis spekseillä olevaan.

    Compared to your existing wheel, this new wheel will have an inner rim which is 8mm closer to the suspension strut. The outer rim will poke out 30.1mm more than before.

    Varmaan vaatii mankelia ja ehkä pikku lätyn väliin. 18x9.5" ja 225/40 mahtu just ja just eteen kun kun oli ET35 coilin kanssa. Mulla tosin coupe jossa isommat pyöräkotelot.

    Leave a comment:


  • Hemu__
    replied
    Mahtuuko e46 touringiin 18x9,5" et36 vanne eteen, coilitolpan kanssa?

    Tässä vertailu johonkin orkkis spekseillä olevaan.

    Compared to your existing wheel, this new wheel will have an inner rim which is 8mm closer to the suspension strut. The outer rim will poke out 30.1mm more than before.

    Leave a comment:


  • jerpsa
    replied
    e46 touring

    Miten mahtaa istua e46 toukkaan 8.5x19 et20 ja 9.5x19 et 20 ?

    Leave a comment:


  • Antti O
    replied
    Originally posted by Hemi View Post
    Pitäisi ensin määritellä mitä juuri sinä tarkoitat "hyvällä"?
    Eli kaikkea ei voi saada yhdessä paketissa ja halvalla, vaan ensin pitäisi tietää mitkä ominaisuudet ovat primäärit.
    Pitää kuitenkin olla realisti ja ymmärtää että monen positiivisen ominaisuuden kolikon kääntöpuolelta löytyy pääsääntöisesti jokin negatiivinen ominaisuus.

    Edit, tilasin sitten premiumia. Kommentoin kun saan alle.
    Last edited by Antti O; 20-07-2014, 16:02.

    Leave a comment:


  • Hemi
    replied
    Originally posted by Antti O View Post
    E46 sedaniin style 68 kaveriksi pitäisi etsiä hyvät renkaat. Onko seuraava suositeltava paketti:

    Hankook Tyres / Car / Hankook K110 Ventus V12 Evo Hankook K 110 - 225/45 R17 94Y XL TL
    Hankook Tyres / Car / Hankook K110 Ventus V12 Evo Hankook K 110 - 245/40 R17 95Y XL TL
    Pitäisi ensin määritellä mitä juuri sinä tarkoitat "hyvällä"?
    Eli kaikkea ei voi saada yhdessä paketissa ja halvalla, vaan ensin pitäisi tietää mitkä ominaisuudet ovat primäärit.
    Pitää kuitenkin olla realisti ja ymmärtää että monen positiivisen ominaisuuden kolikon kääntöpuolelta löytyy pääsääntöisesti jokin negatiivinen ominaisuus.

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Jos menee nyt 18 renkailla ookoosti, niin 17 on hiukan anteeksiantavampi. Jos et halua mennä kiinarenkaisiin, itse olisin harkitsemassa Good Yearin Eaglelaisten ja Nokian Hakkalaisten välillä ja on mulla hyvät kokemukset uusista Dunlopeistakin vaikka täällä mainittu myös uraohjukseksi joista en ole pahasti kuluneina ajanut viimeisimpiä malleja.

    Leave a comment:


  • Antti O
    replied
    Kulmat on melko hyvin kohdillaan, kulkee nyt jopa 18" pyörillä hyvin suoraan.
    Edestä on modattu yläpäitä jotta on camber kohdallaan.

    Mitä muuta merkkiä suosittelisit kun hankookkia?

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Riippuu mitä haetaan ja onko alustakulmat/puslat perfektisti kohdillaan, jos ei, niin urissa omien kokemusten mukaan vetelee.

    Leave a comment:


  • Antti O
    replied
    E46 sedaniin style 68 kaveriksi pitäisi etsiä hyvät renkaat. Onko seuraava suositeltava paketti:

    Hankook Tyres / Car / Hankook K110 Ventus V12 Evo Hankook K 110 - 225/45 R17 94Y XL TL
    Hankook Tyres / Car / Hankook K110 Ventus V12 Evo Hankook K 110 - 245/40 R17 95Y XL TL

    Leave a comment:


  • PPRCuda
    replied
    Onko kokemuksia Japan Racing JR10 -vanteista E46:ssa?

    Leave a comment:

Working...
X