E46 Vanne- rengasfit -topic II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MRX
    replied
    Meneekö alle suoraan 19x8 et12 ja 19x9 et17? ja madallettu ei oo ollenkaan

    Leave a comment:


  • mixoo
    replied
    Itsellä edessä 8,5*19" et 40 ja Ta-technix alusta. Kokeilin ilman spaceria niin ei ota tolppaan kiinni mutta on siellä kuitenkin 15mm levy välissä. Ei ole mankeloitu tms ja mahtuu hyvin pyörimään.

    Takana 9,5*19 et40 ja kaaria mankeloitu. Mahtuu helposti pyörimään. Tarvitsee vain spaceria väliin niin saa hyvin kaarelle

    Leave a comment:


  • teemu.k
    replied
    9,5x18" ET30 ja coilit kw tolpat. Apujousi otettu pois, niin saa laskettua keulan kentään ilman että ottaa säätörulla vanteeseen kiinni Toimiii!

    Leave a comment:


  • meikkis
    replied
    9x19 et 35 bc coileilla mahtuu pyörii ilman spacerii...jäykemmällä jousella ei mahdu enää...

    Leave a comment:


  • GeeTee
    replied
    9x19" et35 ottaa coileihin kiinni mutta ei tarvia paksua spaceria

    Leave a comment:


  • Ape
    replied
    9x19" et32 meni vielä coileilla edessä, eikä ottanut kiinni mihinkään.

    Leave a comment:


  • Hampsu
    replied
    Täällä on 18x8,5" et 35 edessä eikä ota mihikään kiinni.
    Autoa madallettu 40mm edestä KW:n sarjalla ja vieläkin voisi laskea.

    Leave a comment:


  • McBeast
    replied
    Originally posted by Nikke- View Post
    Mites porukka on nuitten pyöränpulttejen kans toiminu ku on speicereitä laitettu? :think
    Tohtiiko niitä vakio pitusia pultteja käyttää esim 5mm tai 10mm lättyjen kans?
    Vai suosiolla pitemmät?
    Ja itelle ois josai välisä luultavasti tulosa bc racing coilit.
    Mites tuommonen vanne kokoa 8,5x19" ET lukua vanteesa ei lukenu mut vissii luokkaa 30-35, ottaako etuiskariin kiinni? :think
    Vai tilaanko 5-10mm lätyt samaan pakettiin niin ei tarvi murehtia sen enempää.
    Ei pitäs kyllä ottaa etuiskariin muutenkaan kiinni enään tuossa ET:ssä. Itse olen kasvattanut aina spacerin verran pultin pituutta. Varman päälle ennemmin.

    Oma setup edellisessä oli edessä 10" ET21 ja tuolla setillä menee lähemmäksi tolppaa, kun 8,5" ET 35.
    Last edited by McBeast; 29-04-2014, 06:54.

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    5mm menee vielä normipultit, mutta 10mm tarviit pidemmät.
    Toi 5mm on sekin jo siinä ja siinä, varsinkin jos sattuu olemaan vanteissa normaalia pidempi poraus.

    Jos vanteen laippa on kartion jälkeen 10mm + 5mm spaceri + 5-6mm? jarrulevy, niin siinä on jo vähintään 20mm tavaraa. Pultin kierre 26-28mm. Jos vanne on yhtään yli 10mm, niin en lähtisi laittamaan edes 5mm palaa vakio pulteilla.

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    5mm menee vielä normipultit, mutta 10mm tarviit pidemmät.

    Leave a comment:


  • Nikke-
    replied
    Mites porukka on nuitten pyöränpulttejen kans toiminu ku on speicereitä laitettu? :think
    Tohtiiko niitä vakio pitusia pultteja käyttää esim 5mm tai 10mm lättyjen kans?
    Vai suosiolla pitemmät?
    Ja itelle ois josai välisä luultavasti tulosa bc racing coilit.
    Mites tuommonen vanne kokoa 8,5x19" ET lukua vanteesa ei lukenu mut vissii luokkaa 30-35, ottaako etuiskariin kiinni? :think
    Vai tilaanko 5-10mm lätyt samaan pakettiin niin ei tarvi murehtia sen enempää.
    Last edited by Nikke-; 28-04-2014, 20:50.

    Leave a comment:


  • _odin
    replied
    Originally posted by ohohh View Post
    Kyllä tuo setti kaariin menee, ja se mikä näyttää siistiltä on ihan omasta mieltymyksestä kiinni, ja sehän selviää, kun googlea sen 40 tuntia oot pläränny
    Osimoilleen näin on tullut jo tehtyä samoja sivuja tuntitolkulla selannu, että alkaa jo v........ no kiitokset sinulle, eiköhän tuota jo uskalla kiekot tilailla

    Leave a comment:


  • ohohh
    replied
    Originally posted by _odin View Post
    Siis tarkotin miten tuo mainitsemani setti istuu kaariin ja minkäslainen 18 tuuman satsi ylipäätään näyttäs siistiltä vakio m-sport alustassa?

    ei ole oikein koskaan tullu pelattua näitten kans kun aikaisemmissa kipoissa on rengastus ollut kohillaan jo ostettessa
    Kyllä tuo setti kaariin menee, ja se mikä näyttää siistiltä on ihan omasta mieltymyksestä kiinni, ja sehän selviää, kun googlea sen 40 tuntia oot pläränny

    Leave a comment:


  • ohohh
    replied
    Originally posted by niko123 View Post
    Olen vanteita tilaamassa. Eteen varmaan 18x8,5 kumpi et olisi parempi 35 vai 42? Ja taakse tulisi 18x9,5 et 42, toinen olisi et 24 ei varmaan sopisi? Minkä kokoiset renkaat kannattaisi valita tälläisille vanteille? Renkaiden kai pitäisi sopia hyvin coupen alle m-sport jousituksella? Vai kannattaisiko vielä vanteiden kokoa harkita?
    Mitä mieltä olette Enkein vanteista bemarissa? Kokemuksia vanteista?

    Sitten katoin tuommosia vanteita http://www.vannetukku.fi/mi5-evoluti...e-p-13770.html
    Mitä mieltä noista?
    Ei tekisi vaan enää mieli ostaa sellaisia tinavanteita jotka yhdet sain juuri pois myytyä..
    18x8,5 et 35 ja 18x9,5 et 42, 24 ei pyöri. Renkaina hyvät varmaan 215/40 ja 245/35 esimerkiksi. Kokemuksia en osaa kertoa Enkeistä.

    Leave a comment:


  • _odin
    replied
    [QUOTE=ohohh;3318045]Google kuvahaulla löytyy näppärästi eri variaatioita.[/QUOTE


    Siis tarkotin miten tuo mainitsemani setti istuu kaariin ja minkäslainen 18 tuuman satsi ylipäätään näyttäs siistiltä vakio m-sport alustassa?

    ei ole oikein koskaan tullu pelattua näitten kans kun aikaisemmissa kipoissa on rengastus ollut kohillaan jo ostettessa

    Leave a comment:

Working...
X