Sellasen ihmeen koin hiljattain kun ajoin E46 330 avoa 225/255 18 rengastuksella, alla pyöri Nankangia. Se muuten kulki suoraan, tai hyvin lähelle suoraan. Oli aivan erilainen koko auto ajaa vrt. kuluneisiin dunloppeihin.
Sellasen ihmeen koin hiljattain kun ajoin E46 330 avoa 225/255 18 rengastuksella, alla pyöri Nankangia. Se muuten kulki suoraan, tai hyvin lähelle suoraan. Oli aivan erilainen koko auto ajaa vrt. kuluneisiin dunloppeihin.
Mitä muu raati sanoo, pyöriikö nämä vakio kaarissa raapimatta m-sport alustalla vaikka olis joku kyydissäkin?
Miksi muuten etsit 17 tuumasia? Kuinka linttaan meinasit vehkeen laittaa :think
Pullakumeilla näyttää helvetin tyhmältä ja alikokosilla renkailla + reilulla madalluksella jää pari senttiä maavaraa
Mitä muu raati sanoo, pyöriikö nämä vakio kaarissa raapimatta m-sport alustalla vaikka olis joku kyydissäkin?
Ei. Yritä ymmärtää että katselet vanteita väärillä leveyksillä ja ET luvuilla. Ei tollaset överi setit mahdu vakio kaariin.
Vakio kaariin eteen 8-9" ET35-40 ja taakse 9-10" ET40-45. Renkaiksi eteen 215-225 ja taakse 245-255. Vähän pienemmällä ET luvulla menee, jos haluaa laittaa kapeammat renkaat.
Näköjään haet leveitä 17" vanteita. Mulla olisi tarjota sulle 17x10 et 27 ja 17x10 et 32, 235/40 rengastuksella. Ovat tällä hetkellä oman sigun toukan alla. Voin laittaa kuvia jos kiinnostaa, ovat Azev Type E vanteet.
Mitä muu raati sanoo, pyöriikö nämä vakio kaarissa raapimatta m-sport alustalla vaikka olis joku kyydissäkin?
Ja omakohtaisten kokemuksia perusteella noista suuntauksistakin 3/4 menee aina päin persettä.
Ja katsastuksessa ei juuri alatukivarren kumipuslia hylkäillä, jos ne ei ole aivan loppu. Powerflexit tai muuten vaan uudet puslat sinne ja kulmat uudestana säätöön, niin johan auttaa.
Nelipyöräsuuntaus tehty reilu kk sitten ja toukokuussa käynyt myös leimalla, jossa ei löytynyt väljää. Ei kylläkään olisi ensimmäinen kerta, kun katsurilta jäisi jotain huomaamatta... Täytyy seuraavan huollon yhteydessä katsoa vielä noi puslat läpi ja teetättää uusi suuntaus.
Ja omakohtaisten kokemuksia perusteella noista suuntauksistakin 3/4 menee aina päin persettä.
Olisko syytä tarkastaa ne kulmat ja alustan puslat?
Nelipyöräsuuntaus tehty reilu kk sitten ja toukokuussa käynyt myös leimalla, jossa ei löytynyt väljää. Ei kylläkään olisi ensimmäinen kerta, kun katsurilta jäisi jotain huomaamatta... Täytyy seuraavan huollon yhteydessä katsoa vielä noi puslat läpi ja teetättää uusi suuntaus.
Leave a comment: