Originally posted by Kissvesala
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
N54 Automaattiin Alpina B3 Flash
Collapse
X
-
Originally posted by Kissvesala View PostJuurikin näin. Vanhemmissa ei onnistu koska softan referenssi numerot ei mätsää.
Koittanukki olen olen yhteen juuri vanhempaan ku 0307 ja winkfp sanoo jotakuinkin näin :
Error. Ecu number not Match. BSU not possible. Eli bootsectorupdate ei kelpaa.
Expert modella nuita saa pakotettua miten vaan, mutta en suosittele koska se ecu on siellä oikeen kivasti laatikon sisässä.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostEikös tuo D3 Alpinan flashi kävisi? Vai käykö tuo vaan 335d, kun käsittääkseni eri loota kuin 330d.
https://www.google.fi/url?sa=t&sourc...FHwexadN5tFaZQ
Comment
-
-
Kysäisin MHD tuningilta laatikon ohjelmoinnista 335i automaatista.
Lähinnä sitä saako pakkovaihteet päälle, ettei pykällä isompaa manuaalipuolella kun rajoitin tulee.
Vastasivat, ettei tiettävästi kukaan ole vielä laatikon ohjelmistoa "murtanut" pakkovaihdom osalta, mutta arvelivat sen tapahtuvan jossain vaiheessa. Kuulemma useampi henkilö puuhastelee asian tiimoilta (ei MHD:n puolelta, vaan jotain "harrastajia", tms.).
Oma valinta olisi "US sport flash" yhditettynä Alpinan rev-matchilla ja vaihdenäytöllä myös D:llä, sekä pakkovaihtaminen.Last edited by bemmeri; 27-11-2015, 19:06.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostKysäisin MHD tuningilta laatikon ohjelmoinnista 335i automaatista.
Lähinnä sitä saako pakkovaihteet päälle, ettei pykällä isompaa manuaalipuolella kun rajoitin tulee.
Vastasivat, ettei tiettävästi kukaan ole vielä laatikon ohjelmistoa "murtanut" pakkovaihdom osalta, mutta arvelivat sen tapahtuvan jossain vaiheessa. Kuulemma useampi henkilö puuhastelee asian tiimoilta (ei MHD:n puolelta, vaan jotain "harrastajia", tms.).
Oma valinta olisi "US sport flash" yhditettynä Alpinan rev-matchilla ja vaihdenäytöllä myös D:llä, sekä pakkovaihtaminen.G26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
"D:llä lähtee rauhallisessa ajossa kakkosella niinkun stock flashilla, sport flashilla lähtee aina ykkösellä"
Ööö, en ihan ymmärtänyt nyt (näin käy usein kyllä)
Kyllä mun bemu lähtee liikkeelle ihan ykkösellä stock-flashilla... ?
US-sport flashia on pitänyt laittaa täälläkin, en vaan onnistunut ite. Joku konfiguraatio vika koneella. Pitänee käydä supparilla kun talvirenkaista joskus eroon pääsee, nyt tuolla ei juuri väliä ole...
Vaan hyvä kuulla että kokemukset on ollut positiivisia, vahvistaa omat mielikuvat että tuo pitää saadaG26 i4 M50 supercharged
ex: F36 440i xdrive msport
ex: E91 335 lci xdrive msport
Comment
-
-
Originally posted by yarski View Post"D:llä lähtee rauhallisessa ajossa kakkosella niinkun stock flashilla, sport flashilla lähtee aina ykkösellä"
Ööö, en ihan ymmärtänyt nyt (näin käy usein kyllä)
Kyllä mun bemu lähtee liikkeelle ihan ykkösellä stock-flashilla... ?
US-sport flashia on pitänyt laittaa täälläkin, en vaan onnistunut ite. Joku konfiguraatio vika koneella. Pitänee käydä supparilla kun talvirenkaista joskus eroon pääsee, nyt tuolla ei juuri väliä ole...
Vaan hyvä kuulla että kokemukset on ollut positiivisia, vahvistaa omat mielikuvat että tuo pitää saada
Tällä lähtee aina ykkösellä.G26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Kiihdytyshommissa olisi ykköstoivomus ettei laatikko vaihda manuaaliasennossa ikinä vaihdetta, homma kuuluu kuskille. Nyt tulee helposti "tuplavaihtoja" ja se veto on aina sitten siinä...Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostKiihdytyshommissa olisi ykköstoivomus ettei laatikko vaihda manuaaliasennossa ikinä vaihdetta, homma kuuluu kuskille. Nyt tulee helposti "tuplavaihtoja" ja se veto on aina sitten siinä...G26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Mä oon pidemmän aikaa ettiny laatikkoon flashia, jos joku noita uudellamaalla saisi tehtyä niin täällä olisi yksi ''asiakas'' jonossa. :thinkBmw e90 335i Platinbronze Metallic
Ex:
E92 ///M3 Silverstone II
E92 335i M-sport '07 Sapphire Black
E46 ///M3 Phoenix Gelb
E90 320i '05
Comment
-
-
Tampereela onnistuu flässäys. Olen menossa Helsinkiin joulukuun puolivälin tienoilla, silloin voisi onnistua myös.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by böntti View PostTampereela onnistuu flässäys. Olen menossa Helsinkiin joulukuun puolivälin tienoilla, silloin voisi onnistua myös.Bmw e90 335i Platinbronze Metallic
Ex:
E92 ///M3 Silverstone II
E92 335i M-sport '07 Sapphire Black
E46 ///M3 Phoenix Gelb
E90 320i '05
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostLöytyhän noita "valmiita" ohjelmia myös lisää. Ehkä tuo uudempi Alpina flashi olisi kokeilimisen arvoinen.
7601492 (stock flash)
7603527 (BMW 2011 Trans Flash)
-No gear indicator (D1, S1)
-D shift rpm raised slightly (1800-2000) compared to Alpina B3
-Downshift rev match not like Alpina but better then others
-6800rpm shift
7615835 (Alpina B3 trans flash)
-Gear indicator (D1, S1)
-D shift rpm relatively low
-S mode shift rpm 2800-3000
-Great rev match downshifting
-7000rpm shift
7603537 ("New / Alternate" Alpina B3 trans flash)
-same as 7615835 except:
-smoother
-slightly higher RPM D mode upshifts
7603541 (Euro Sport Flash)
-no gear indicator in Drive but you get the S1, S2 in S mode / M1, M2 in M Mode
-Spot mode bit more aggressive than stock
-D drives just like the stock
7601494 (US Sport Flash)
-D mode feels stock
-S mode stays in gear longer than the B3, Shifts at about 3300 - 3500
-M mode is more impressive than the B3 at shiftsLast edited by BFI18; 30-11-2015, 10:55.G26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Originally posted by BFI18 View PostStock flashilla rauhallisesti lähtemällä D:llä mulla lähti aina kakkosella, jos poljinta painoi syvemmälle sitten lähti ykkösellä kyllä.
Tällä lähtee aina ykkösellä.
Jonkinlaista mukautuvaa logiikkaa tossa laatikossa ohjelmoituna ...?G26 i4 M50 supercharged
ex: F36 440i xdrive msport
ex: E91 335 lci xdrive msport
Comment
-
Comment