Originally posted by makebm5
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
335i (N54) ja JB4 part II
Collapse
X
-
E89 Z4 sDrive 35i Flex Fuel, harraste
F39 X2 Xdrive20D, käyttis
Vikakoodit, moduulien päivitykset, vo/fa-muutokset ja koodailut(icom,e-sys, ista yms.) o5o536o489
-
-
Originally posted by Krampus View PostMuistelen, että JB4:sta ei saa defaultti arvoille vaan ne pitää itse syöttää, miten jb4tech sivuilta löytyy. Oli joskus tainut olla tehdasarvojen palautus, mutta oli tullut "liikaa" ongelmia käyttäjille.BMW i4 M50, BMW E89 35is
Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e
Comment
-
-
Avg ign arvo tippuu äkkiä, jos kaikki on ok ja ei tarvitse edes montaa minuuttia ajaa. En näe syytä, miksi se pitäisi nollata :think Vaikka sen saisi nollattua ja asiat ei ole kunnossa niin samoihin lukemiin se palaa takaisin.E89 Z4 sDrive 35i Flex Fuel, harraste
F39 X2 Xdrive20D, käyttis
Vikakoodit, moduulien päivitykset, vo/fa-muutokset ja koodailut(icom,e-sys, ista yms.) o5o536o489
Comment
-
-
Originally posted by Krampus View PostAvg ign arvo tippuu äkkiä, jos kaikki on ok ja ei tarvitse edes montaa minuuttia ajaa. En näe syytä, miksi se pitäisi nollata :think Vaikka sen saisi nollattua ja asiat ei ole kunnossa niin samoihin lukemiin se palaa takaisin.
- Tune too aggressive for fueling
- Spark plugs
- Ignition coils
- Leaking injector(s)
- Dirty intake valves in need of cleaning/walnut blast
BMW i4 M50, BMW E89 35is
Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e
Comment
-
Race bef tälle aamua sisään (8min kesti lataus) burble ja oscillation fix optiolla. Pari vetoa ja avg ign lähti vauhdilla tippumaan alaspäin. Aika eri tuntoinen laite kuin aiemmin. Lähtö risteyksestä normaalisti ja 2. vaihteella kun vauhtia oli 40-50 ja tästä kun laittoi kaasun pohjaan alkoi sutimaan.
BMW i4 M50, BMW E89 35is
Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e
Comment
-
-
Originally posted by makebm5 View PostRace bef tälle aamua sisään (8min kesti lataus) burble ja oscillation fix optiolla. Pari vetoa ja avg ign lähti vauhdilla tippumaan alaspäin. Aika eri tuntoinen laite kuin aiemmin. Lähtö risteyksestä normaalisti ja 2. vaihteella kun vauhtia oli 40-50 ja tästä kun laittoi kaasun pohjaan alkoi sutimaan.
https://datazap.me/u/marker/race-bef...-4-14-18-24-35E89 Z4 sDrive 35i Flex Fuel, harraste
F39 X2 Xdrive20D, käyttis
Vikakoodit, moduulien päivitykset, vo/fa-muutokset ja koodailut(icom,e-sys, ista yms.) o5o536o489
Comment
-
-
Originally posted by Krampus View PostJoku pielessä kun boost target 8psi koko kierrosalueen? Laihalla tuo minusta käy kun 43xxrpm 13,8 tai, jos ahtopaineita olisi noilla kierroksilla enemmän niin silloin ainakin.
Nuo oli ihan ensimmäiset vedot niin sopeuttaneeko sitten JB vielä noita AFR arvoja. Tälläinen teksti löytyy JB logia käsittelevästä topicista.
AFR/AFR2
Air-Fuel ratios for bank 1 and bank 2, respectively. Under lower engine loads AFR's are typically around 14.5-15:1. AFR's of 20:1 are typical when coasting/off the throttle. Under WOT on pump gas, AFR's commonly sit around 13.5-14:1 at peak torque and 12.5-13:1 at peak horsepower. These air-fuel ratios may seem lean to those coming from non-direct injected engines. However, higher (leaner) AFR's are normal on direct injected engines like the N54.BMW i4 M50, BMW E89 35is
Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e
Comment
-
-
Originally posted by makebm5 View PostMiten nuo polttoaine cocktailit niin onkohan käytännössä merkittävää eroa 95E/E85 tai 98E/E85 välillä oktaanien suhteen?
Itse ajan E50 mixillä 98 ja e85. Tällöin oktaaniluku on 102.
Jos vaihtaisi ysivitoseen, lukema olisi 100,5 oktaania.E92 335ia
F11 535ia
Comment
-
-
Originally posted by alfaromeo View PostToki. 95 on 95 oktaanista ja 98 on 98 oktaanista. E85 on 106 oktaanista.
Itse ajan E50 mixillä 98 ja e85. Tällöin oktaaniluku on 102.
Jos vaihtaisi ysivitoseen, lukema olisi 100,5 oktaania.BMW i4 M50, BMW E89 35is
Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e
Comment
-
-
Originally posted by makebm5 View PostMuotoilin huonosti mutta tarkoitin että liekkö tehojen yms kannalta mitään eroa kun pysytään vakioahtimilla olevasta N54:sta?E89 Z4 sDrive 35i Flex Fuel, harraste
F39 X2 Xdrive20D, käyttis
Vikakoodit, moduulien päivitykset, vo/fa-muutokset ja koodailut(icom,e-sys, ista yms.) o5o536o489
Comment
-
-
Originally posted by Krampus View PostOn väliä. Jos puristuskestävyys ei polttoaineessa riitä niin tekee sytytysennakoiden korjauksia=vähemmän tehoa ja riippuu kuinka kireeksi moottorinohjaimessa on laitettu ennakot.BMW i4 M50, BMW E89 35is
Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e
Comment
-
Comment