Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tommix
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 5439
    • S:t Karins

    Originally posted by zoonas View Post
    Itekki käytin sen tekemää e60 karttaa. Kuulemma vähän rajut ennakot niissä vaan. Hyvin kyllä toimii ja vetoja löytyy.

    Se 22psi kysymys liittyi siihen että vakio ecua kuulemma vähän haasteellisempi saada esim 25psi targetille ilman jb4.
    Onko sulla heiottää yhtään logia tuolla E60 softalla?
    Sulla on vissiin hybridit puhaltamassa ilmaa moottoriin?
    Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
    Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
    ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
    Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

    Comment

    • Tommix
      BTCF Member
      • Dec 2006
      • 5439
      • S:t Karins

      Avasin uuden topicin ku tämä meni yli tonnin:

      Tämän saa modet lukottaa.
      Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
      Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
      ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
      Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

      Comment

      • Snike
        Bimmer Rookie
        • Jan 2012
        • 84
        • Espoo

        Originally posted by majgul View Post
        Nyt sai vasta tilauksen noista 13538648937 suuttimista. Autokeskus vaan sano että he ei vastaa niiden kestävyydestä tossa koneessa eikä sopivuudesta. Ei palautus oikeutta. Eivät kuulemma sovellu koneeseen.

        Käsittämätöntä BS Autokeskukselta. Lopputalvesta vielä kun itse hain kyseisestä paikasta uudet suuttimet niin sanoivat, että ihan normaali 2v takuu.
        E92 335i CiA M-Sport '08 Sparkling Graphite
        | JB4 G5 ISO + BT | Trebila Performance custom tune | 65% RE85 | BMS dual cone intake | VRSF 3" downpipes | VRSF 7" intercooler | VRSF upper charge pipe | VRSF lower charge pipe | Turbosmart Race Port | Stage 2 LPFP "Pluto" | xHP Stage 3 | N20 3.5bar TMAP | RB PCV valve | OCC | BMS cowl delete filters | BMS TB BOV vacuum adapter | NGK Iridium | H&R Monotube coilovers |

        Comment

        • tommylee
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2015
          • 292
          • Haukipudas / Kello

          Originally posted by majgul View Post
          Paljonko voi pientä ihmistä vituttaa? Vastaus on paljon!
          Auto kävi pesussa, myllytyksessä ja vahauksessa. Autoa hakiessa kaveri sanoi että oletko huomannut että autonei käy hyvin...
          Edit:Jaahas, on tainnut pojat käydä autolla vielä rälläämässä. Oli trippi ja keskikulutus tosiaan nollattu... Taitaa vihaista soittoa mennä tuonne, perkele!
          :think
          Saisko tosiaan infoa, että mikä pulju on kyseessä?
          Ex: BMW 330 Xd E90
          Ex:BMW 335Xi E90
          Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro

          Comment

          • majgul
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2008
            • 890
            • Oulu

            Originally posted by tommylee View Post
            :think
            Saisko tosiaan infoa, että mikä pulju on kyseessä?
            Tosiaan, Ruskon huoltokorjaamo.

            Tänään kävin paikanpäällä että voisiko kaveri joka auton kanssa työskenteli tulla juttelemaan... Oli kuulemma nii kiire ettei päässyt. Lupasi että hän soittaa. Eipä ole vieläkään kuulunut...

            Pitää.mebnä taas paikanpäälle vaatimaan että nyt selvittää homman. Kattoo mitä sitten tapahtuu.

            Comment

            • tommylee
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2015
              • 292
              • Haukipudas / Kello

              Originally posted by majgul View Post
              Tosiaan, Ruskon huoltokorjaamo.

              Tänään kävin paikanpäällä että voisiko kaveri joka auton kanssa työskenteli tulla juttelemaan... Oli kuulemma nii kiire ettei päässyt. Lupasi että hän soittaa. Eipä ole vieläkään kuulunut...

              Pitää.mebnä taas paikanpäälle vaatimaan että nyt selvittää homman. Kattoo mitä sitten tapahtuu.
              Okei, hyvä tietää.
              Jos sulla kovin pätkii ja rytkyttää auto kylmäkäynnistyksen yhteydessä, niin laitapa MHD:llä "Coldstart noise reduction" päälle, niin käy nätimmin. Oma tekee samaa, eli suuttimet menee vaihtoon kesällä tai syksyllä viimeistään.
              Oma ei enää käy vajaalla, eikä täristä pahasti kylmänä.
              Ex: BMW 330 Xd E90
              Ex:BMW 335Xi E90
              Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro

              Comment

              • majgul
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2008
                • 890
                • Oulu

                Originally posted by majgul View Post
                Itselle tulee vaan nuo pipet, inletit ja se charge pipe ja stage 2+. Kyykkääkö se pumppu jo noihin? Ku moottoriteho noilla pitäs nousta kyllä varmasti jo yli 400hv. Ainaki mitä googlettanut niin eikö tuo lähene jotain 410-420. Ku renkailta saatu sellaista 380-390 noilla virityksillä. Enempiä virityksiä en ajatellut lisätä ku nuo.

                Ei tosiaan ole vaihdettu matalapaine pumppua. Luulin että pumppu päivitystä tarvi vaan etanoliin jos menee e50. Tuostako on joku tehokkaampi versio?
                Jatkan tähän sen verran että sanon että ainaki lupasi naarmut laittaa kuntoon, eli maalataan tai pumpulipuikolla paikataan naarmujen kohdalta, lakataaan, vesihiotaan ja myllytetään. Sanoin että käy noinki kunhan jälki on siistiä eikä näy että olisi paikattu.

                Tripin nollaus ja keskikulutuksen nollaus on toistaiseksi jäänyt mysteeriksi, että miksi näin on tehty. Tuskinpa edes selviää.
                Last edited by majgul; 28-04-2018, 20:40.

                Comment

                • majgul
                  Bimmer Fanatic
                  • Nov 2008
                  • 890
                  • Oulu

                  Originally posted by tommylee View Post
                  Okei, hyvä tietää.
                  Jos sulla kovin pätkii ja rytkyttää auto kylmäkäynnistyksen yhteydessä, niin laitapa MHD:llä "Coldstart noise reduction" päälle, niin käy nätimmin. Oma tekee samaa, eli suuttimet menee vaihtoon kesällä tai syksyllä viimeistään.
                  Oma ei enää käy vajaalla, eikä täristä pahasti kylmänä.
                  Mulla pahenee käynti mitä kauemmin seisoo tyhjäkäynnillä, oli Kone kylmä tai lämmin. Uudet suuttimet tulee ensi viikolla ja sitte pääsee tuostakin ehkä kerrankin kunnolla nauttimaan. Tuntuu että aina tulee uusi ongelma eteen ku jotain kuntoon saanut.

                  Kokeilen tuota, kiitti vinkistä.

                  Comment

                  • tommylee
                    Bimmer Fanatic
                    • Jan 2015
                    • 292
                    • Haukipudas / Kello

                    Originally posted by majgul View Post
                    Mulla pahenee käynti mitä kauemmin seisoo tyhjäkäynnillä, oli Kone kylmä tai lämmin. Uudet suuttimet tulee ensi viikolla ja sitte pääsee tuostakin ehkä kerrankin kunnolla nauttimaan. Tuntuu että aina tulee uusi ongelma eteen ku jotain kuntoon saanut.

                    Kokeilen tuota, kiitti vinkistä.
                    Mulla täristää ainoastaan kylmänä, jos auto on seisonut esim yön yli. Ja kylmänä kun käy tyhjäkäyntiä, niin bensan haju tulee selvästi, kun auton vieressä seisoo. Mutta käynti tasaantuu miltei heti, kun lähtee ajamaan. Eikä nykimistä esiinny sen jälkeen.
                    Joo, mulla vähän sama homma, helmikuun lopussa vaihdettiin HPFP. Ja nyt siis suuttimet kusee
                    Noh, kun nuo on korjattu, pitäis olla suht huoletonta menoa. Hukkaportit ei rallata onneksi.
                    Tiesin kyllä autoa hankitaessa, että näissä saattaa näitä ym vikoja esiintyä, niin ei niin paljoa v***ta
                    Ex: BMW 330 Xd E90
                    Ex:BMW 335Xi E90
                    Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro

                    Comment

                    • O.K.
                      Moderator
                      • Nov 2003
                      • 4854
                      • Espoo

                      Jatketaan topic III:ssa https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=375062
                      Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
                      Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon,
                      E34 525i

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎