Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Laitoin MHD V1.8 E85 softan. Heitti pumpusta vikakoodia eikä pyydä/ahda yli 14 psi. Vaihdoin vanhempaan versioon V1.7 E60 karttaan. Sama juttu, auto toimii ei puolimoottoria ei mitään. Mutta kun lukee MHD:llävikakoodit niin pumppukoodia pukkaa 2AAE. Tässä logi.
Miksiköhän ahtojen pyynti ei ole ylempänä?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostLaitoin MHD V1.8 E85 softan. Heitti pumpusta vikakoodia eikä pyydä/ahda yli 14 psi. Vaihdoin vanhempaan versioon V1.7 E60 karttaan. Sama juttu, auto toimii ei puolimoottoria ei mitään. Mutta kun lukee MHD:llävikakoodit niin pumppukoodia pukkaa 2AAE. Tässä logi.
Miksiköhän ahtojen pyynti ei ole ylempänä?E92 335i M-Sport -07
EX: E85 Z4 3.0i
Comment
-
-
Originally posted by Zoppa View PostSulla on stage 2 e50 kartta sisällä.. Jos et lämpöjen nousua pelkää, niin laita stage 2+ e50 niin tulee kulkuja paremmin. Aika rankasti näkyy olevan timing correctioneja :think ite ehkä lähtisin ensin liikkeelle e30 kartalla.
1.7 Version STAGE2 E60 tuli vähemmän korjausta. Mutta en vielä heitä E30 karttaa kun on 50 soppa tankissa.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostJuu, nyt vaihdoin V1.8 Stage 2+ E50 kartan taas ja kävin testaamassa. Ei tullut enää pumpusta herjaa ja ahdot nousi siihen 18 PSI:n. Edelleen tuli 4. vaihteella noita ruiskutuksen korjauksia, ne ei sais mennä yli/alle 3. Tässä logi.
1.7 Version STAGE2 E60 tuli vähemmän korjausta. Mutta en vielä heitä E30 karttaa kun on 50 soppa tankissa.
Musta kannattais lisätä noihin logeihin "stft 1&2" jotta näkee ettei trimssit karkaile käsistä, tiputa vaikka "ltft 1&2" pois.E92 335i M-Sport -07
EX: E85 Z4 3.0i
Comment
-
-
Originally posted by Zoppa View PostMiten mä muistelen että eikö talvella toi e85 ollut laimeampaa kuin kesälaatu? Eli voisko olla että nyt vielä pumpusta tuleva e85 olis laimeampaa kuin normaalisti, ja siitä vois johtua toi nakutus? Korjatkaa joku jos menee aivan metsään arvailu
Musta kannattais lisätä noihin logeihin "stft 1&2" jotta näkee ettei trimssit karkaile käsistä, tiputa vaikka "ltft 1&2" pois.. Mietin sitäkin, että periaatteessa nakutukseen auttaa jos lisää viinan määrää. Nythän sekä LPFP että HPFP on ihan hyvällä tasolla. Tietysti kokeilen vielä tuota E30 kartaa. Seuraavaksi tarvitaan sitten custom kartta, jotta saa MBoostin kautta ahtoja yli 18 PSI:n. N20 TMAP+adapteri on jo Saksasta tulossa.
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Siinä olis mhd stage 2+ e30 Logi, mulla ollut koko ajan tuossa 5 sylinterissä tuota ongelmaa. Suuttimet on 1000 km ajetut uudet, tulpat ja puolat uudet.
Mistähän mahtaa johtua? Vai onko vain tämän auton ominaisuus. Seos on logissa joku e35.
Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Siitä 2kpl logeja https://datazap.me/u/vam0s/30ff?log=0&data=3-5-23
Alipaineletkut vaihdettu kaikki, uusi chargepipe sekä tiivisteet, ahtopaineen solenoidit vaihdettu sekä hukkaporttien liikkuvuus testattu. Vieläkin laahaa ahdot perässä ja tulee osittain 30ff koodia.
Tällä viikolla irtoo cooleri ja sen letkut syynäykseen. Onko mitään helppoja tapoja testata noita coolerin liitoksia että pitää? "oispa savukone.."Last edited by vam0s; 10-04-2018, 10:39.
Comment
-
-
Originally posted by vam0s View PostSiitä 2kpl logeja https://datazap.me/u/vam0s/30ff?log=0&data=3-5-23
Alipaineletkut vaihdettu kaikki, uusi chargepipe sekä tiivisteet, ahtopaineen solenoidit vaihdettu sekä hukkaporttien liikkuvuus testattu. Vieläkin laahaa ahdot perässä ja tulee osittain 30ff koodia.
Tällä viikolla irtoo cooleri ja sen letkut syynäykseen. Onko mitään helppoja tapoja testata noita coolerin liitoksia että pitää? "oispa savukone.."-Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi
Comment
-
-
Originally posted by miyli View PostSiinä olis mhd stage 2+ e30 Logi, mulla ollut koko ajan tuossa 5 sylinterissä tuota ongelmaa. Suuttimet on 1000 km ajetut uudet, tulpat ja puolat uudet.
Mistähän mahtaa johtua? Vai onko vain tämän auton ominaisuus. Seos on logissa joku e35.
https://datazap.me/u/miyli/log-15232...22-25-32-54-85
Antaako sulla mitään misfirekoodia tms? Huomaatko kiihdyttäessä mitään nykimisiä tms?
Kun kuitenki kaikki oleellinen sulla uutta, tulpat, puolat, suuttimet..
Onko oem tulpat? Voiko olla tulpassa kärkiväli hässäkkää tai puolan kosketus/kosteus häslinkiä tms?
Suuttimen arvot koodattu varmasti oikeen..? Nää on kyl mielenkiintosia! :thinkEx: BMW 330 Xd E90
Ex:BMW 335Xi E90
Nyt: Audi A5 V6 tdi Quattro
Comment
-
-
Originally posted by tommylee View PostMielenkiintosen näköset käyrät 5 ja 6 cyl. :think
Antaako sulla mitään misfirekoodia tms? Huomaatko kiihdyttäessä mitään nykimisiä tms?
Kun kuitenki kaikki oleellinen sulla uutta, tulpat, puolat, suuttimet..
Onko oem tulpat? Voiko olla tulpassa kärkiväli hässäkkää tai puolan kosketus/kosteus häslinkiä tms?
Suuttimen arvot koodattu varmasti oikeen..? Nää on kyl mielenkiintosia! :think
Tänää vaihdoin customsoftan ja korjaantu aika hyväksi nuo arvot, eli ei mene enää juurikaan yli 3 mikään sylinteri. Samoin ahdot pysyy targetissa kun tuossa esellisessä nekin laahaa jäljessä. Nyt sain ahtamaan parhaillimmaan jo 20,5 psi
Täytyy jatkaa testaamista.Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Tuli tänään vaihdettua öljyt, ja tyhjentäessä huomasin lievää bensan hajua öljyissä. Otin näytteen kuppiin, mutta ei kuitenkaan näyttänyt mun silmään mitenkään erityisen laihalta. Viime vaihdosta on tosin "vain" se 10tkm. Eikö tää oo merkki vuotavista suuttimista? Logeissa ei näy mitään vuotoon viittaavaa, eikä kylmäkäynnistyksen yhteydessä ole mitää ongelmia..E92 335i M-Sport -07
EX: E85 Z4 3.0i
Comment
-
-
Originally posted by Zoppa View PostTuli tänään vaihdettua öljyt, ja tyhjentäessä huomasin lievää bensan hajua öljyissä. Otin näytteen kuppiin, mutta ei kuitenkaan näyttänyt mun silmään mitenkään erityisen laihalta. Viime vaihdosta on tosin "vain" se 10tkm. Eikö tää oo merkki vuotavista suuttimista? Logeissa ei näy mitään vuotoon viittaavaa, eikä kylmäkäynnistyksen yhteydessä ole mitää ongelmia..
Comment
-
Comment