Taitaa loppua korkeapainepumppu kesken. Näkyy afr:sä asti sen paineheittely
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335i (N54) SAA LUKOTTAA viritys part II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by brainsurgery View PostToi on aika normaalia. Auto shift boost reduxia voi kokeilla nostaa mutta itsellä se ei ainakaan juurikaan auttanut.
Boost safety 21 ja ei muuta kun
Edit: 6-cyl loggauksen voisit myös laittaa päälle.
Originally posted by Pohjoisen Poika View PostTaitaa loppua korkeapainepumppu kesken. Näkyy afr:sä asti sen paineheittelyBensa ja tulitikut on ratkaisu jokaiseen remonttiin...
1989 E30 316i 2D HARRASTE
1994 E36 M3 Limousine HARRASTE
Ex. E92 335 CiA m-sport
Ex. 2005 E87 130i m-sport
...monta muuta ennen sitä
Comment
-
-
Olisiko kellään ylimääräisenä ehjää 135i sopivaa jäähdytintä? Ebay tarjoaa samaa tuotetta moneenkin eri malliin, onko näin että ei ole omanlaisensa x35 malleissa?
On muuten kummallinen peli, tuli ajettua jonkin aikaa toinen ahtoputken klemmari irronneena kun vikaa ei heti löytynyt että mistä vuotaa, mutta ei ikinä jättänyt vikakoodeja, suhisi vaan perkeleesti. No, nyt kulkee taas
Comment
-
-
Originally posted by 135valtteri View PostOlisiko kellään ylimääräisenä ehjää 135i sopivaa jäähdytintä? Ebay tarjoaa samaa tuotetta moneenkin eri malliin, onko näin että ei ole omanlaisensa x35 malleissa?
On muuten kummallinen peli, tuli ajettua jonkin aikaa toinen ahtoputken klemmari irronneena kun vikaa ei heti löytynyt että mistä vuotaa, mutta ei ikinä jättänyt vikakoodeja, suhisi vaan perkeleesti. No, nyt kulkee taas
17517540035
Charge-air cooler
From:06/01/2006To:-
1' E88 (11/2006 — 10/2013)- 1' E82 (11/2006 — 10/2013)
- 3' E90 (03/2006 — 09/2008)
- 3' E90 LCI (07/2007 — 12/2011)
- 3' E91 (03/2006 — 08/2008)
- 3' E91 LCI (07/2007 — 05/2012)
- 3' E92 (06/2005 — 02/2010)
- 3' E92 LCI (11/2008 — 06/2013)
- 3' E93 (10/2005 — 02/2010)
- 3' E93 LCI (11/2008 — 10/2013)
- X1 E84 (04/2009 — 04/2015)
- Z4 E89 (01/2008 — 08/2016)
-Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi
Comment
-
Originally posted by F-Lame View PostMeinaatko tuota 6-cyl timing loggia ?
Seuraava steppi taitaa olla WMI ? Vai onko jotain muita lääkkeitä tuohon ? Tuo Hp-pumppu taitaa antaa kaikkensa tällä hetkellä kun pyörii tuolla 12-15 psi nurkilla.
Comment
-
-
Originally posted by 135valtteri View PostOlisiko kellään ylimääräisenä ehjää 135i sopivaa jäähdytintä? Ebay tarjoaa samaa tuotetta moneenkin eri malliin, onko näin että ei ole omanlaisensa x35 malleissa?
On muuten kummallinen peli, tuli ajettua jonkin aikaa toinen ahtoputken klemmari irronneena kun vikaa ei heti löytynyt että mistä vuotaa, mutta ei ikinä jättänyt vikakoodeja, suhisi vaan perkeleesti. No, nyt kulkee taasKäyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Eilen ensimmäinen yritys saada mhd loggaamaan ja jotakin tarttui levyllekin. Jäi vähän lyhyiksi noi vedot mittauspaikasta johtuen, mutta viitsisikö joku asiasta ymmärtävä tsekata, että näyttääkö tuo data järkevältä.
Tässä vaiheessa siis täysin vakio 335i ja tarkoituksena oli nyt ottaa baseline-logeja ennen kuin ruvetaan kiusaamaan konetta isommin. Tietenkin kiinnostaisi, että onko tuossa nyt kaikki anturoidut arvot about tontillaan.
Comment
-
-
Originally posted by TMB View PostEilen ensimmäinen yritys saada mhd loggaamaan ja jotakin tarttui levyllekin. Jäi vähän lyhyiksi noi vedot mittauspaikasta johtuen, mutta viitsisikö joku asiasta ymmärtävä tsekata, että näyttääkö tuo data järkevältä.
Tässä vaiheessa siis täysin vakio 335i ja tarkoituksena oli nyt ottaa baseline-logeja ennen kuin ruvetaan kiusaamaan konetta isommin. Tietenkin kiinnostaisi, että onko tuossa nyt kaikki anturoidut arvot about tontillaan.-Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi
Comment
-
-
Originally posted by miyli View PostLöytyy ehjä alkuperäinen cooleri jos sitä tarkoitat. Ollut 335. Laita privaa jos tarviit. Lauantaina tulossa Malmille kiihdyttelemään ja voin tuoda tullessa.
Comment
-
-
Originally posted by F-Lame View PostMeinaatko tuota 6-cyl timing loggia ?
Seuraava steppi taitaa olla WMI ? Vai onko jotain muita lääkkeitä tuohon ? Tuo Hp-pumppu taitaa antaa kaikkensa tällä hetkellä kun pyörii tuolla 12-15 psi nurkilla.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostOstat minulta TBI:n tai metanoliruiskun, tai molemmat. Ja viellä stage 2 LPFP tankkiin...Bensa ja tulitikut on ratkaisu jokaiseen remonttiin...
1989 E30 316i 2D HARRASTE
1994 E36 M3 Limousine HARRASTE
Ex. E92 335 CiA m-sport
Ex. 2005 E87 130i m-sport
...monta muuta ennen sitä
Comment
-
-
Originally posted by P33P33 View PostTää on itse asiassa aika mielenkiintosta dataa, kun aikanaan jäi iteltä ottamatta. Voisitkohan ottaa vakio setupilla vielä kolmos tai nelosvaihteen logia ja lisätä ltft trimmin myös logiin. Myös WGDC PID ja Base ois kans mielenkiintosia.
Ja aamusella pari vähän pidempää vetoa - ihan ei ollu tilaa vetää nelosella tappiin saakka. Toisessa näkyy vähän häröä kun ensin loppui hetkeksi pito ja sitten kuskilta hermo, niin piti hiukan löysätä =)
Comment
-
-
Originally posted by TMB View PostKattotaas, jos mä löydän oikeet napit tosta applarista. Tarttee kattoa miten pitkää vetoa kehtaa ottaa, ettei nyt mee koko pelikassa hyvinvointivaltion ylläpitoon. Mutta jos nyt jonkun rauhallisen suoranpätkän Oulusta löytäis...
Ja aamusella pari vähän pidempää vetoa - ihan ei ollu tilaa vetää nelosella tappiin saakka. Toisessa näkyy vähän häröä kun ensin loppui hetkeksi pito ja sitten kuskilta hermo, niin piti hiukan löysätä =)
http://datazap.me/u/mrb/ramppivetoja?log=0&data=14-Imukanavien putsaukset pähkinäpuhalluksella ja n54, n55, s55, b58, s58 ja s63 custom softat(Map switch ja flex fuel) MHDn kautta. Onnistuu myös n54 turbojen vaihdot yms. www.pperformance.fi
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostJuu
Kyllä se sitten vasta loppuu kun tippuu alle 10 (eli 1500psi). Ikävästi kyllä sahaa tuossa yhdessä kohdassa jo.
http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=21269Bensa ja tulitikut on ratkaisu jokaiseen remonttiin...
1989 E30 316i 2D HARRASTE
1994 E36 M3 Limousine HARRASTE
Ex. E92 335 CiA m-sport
Ex. 2005 E87 130i m-sport
...monta muuta ennen sitä
Comment
-
-
Mun mielestä toi o ihan ok, korkeapainepumppu on kapasiteetin ylärajoilla mutta ei se ole hajoamassa. Mun logi vakiopumpuilla ja 30l e85 30l 98
Ymmärsinkö oikein että sulla ei ole e85:sta käytössä tossa logissa?
Originally posted by F-Lame View PostOnko muilla kokemusta että onko tuo sahaus "vihje" siitä että pumppu on hajoamassa vai vain että tuotto loppuu ?e90 335i AT
JB4, MHD race flash E45, VRSF DP
Comment
-
Comment